Пазаруване от aboutyou.bg TEMA 20

  • 64 541
  • 740
# 30
При мен, не.

Но няма да си играя да търся пак над 100 артикула. Просто съм обидена и няма да поръчвам скоро. 😁 Бях добавила 2 артикула в кошницата и тях ги бях пуснала. Та чакам 2 неща.
Виж целия пост
# 31
Момичета, възвърнаха ли ви се "любимите"? 🤔

Моите не са мърдали.
Виж целия пост
# 32
Явно само някои сме "избраните" , ама и аз съм им обидена, защото 200+ неща просто се изпариха. 😂
Виж целия пост
# 33
Пишете на obsluzhvanenaklienti@aboutyou.bg
То е ясно, че при много добавени артикули, няма как да се издирят и добавят ръчно.
Може и код за извинение да дадат, макар че напоследък им се свидят.
Виж целия пост
# 34
Благодаря за новата тема!

Аз съм меко казано възмутена от обслужването напоследък.
От 2 седмици чакам ваучер за 30%, който ми обещаха за извинение за изпратени няколко пъти сгрешени артикули и за това, че върнах супер скъпи маратонки на Hugo Boss, които получих погрешка и върнах по собствена воля. Прецених, че някой ще "го изяде" и реших да съм съвестен гражданин.
От началото на месеца ме лъжат, че ще изпратят и се обясняват, че все още не бил минал одобрение, а аз звъня 4 пъти и вече ми става обидно. А 30% не са никак малко и смятам, че поне това ми дължат като компенсация.

Онзи ден получих отново грешен пуловер, който вече веднъж бях връщала, защото пак го бяха объркали при предна поръчка. Аз върнах и го поръчах отново, а те ми изпращат същия, дори пликчето, което аз съм отворила, е същото. Казаха, че пращат код за 20% за извинение, но и той не дойде.

Междувременно кошницата ми се е изпразнила, но пък Любими стоят.
Виж целия пост
# 35
Здравейте на всички! Нова съм в темата, но отдавна пазарувам от Aboutyou и честно казано досега съм нямала проблеми,освен 2,3 пъти отказ на поръчки,поради изчерпан продукт. Това което ми се случи днес, обаче е наистина потресаващо! Поръчах топ на Гес и дойде топ на Гес но съвсем различен от този на снимката, това е едно на ръка, но топът видимо е рязан с нож или ножица отдолу и то страшно криво. Та съветът ми е доколкото може да внимавате със сайта. За отношението по телефон пък съм без думи! Въпреки всичко желая успешни покупки на всички ви!   Трябваше да дойде това
Виж целия пост
# 36
lili_78, погледнала ли си в профила си за отстъпките? За първи път ми се случи да имам 15% отстъпка не като код, изпратен в имейл, а като отстъпка в профила, която трябва да активирам. Не знам дали е някаква нова практика, но няма как да подаря кода на някой друг. Може само в този профил да се използва. Пише "Твоите оферти".
Виж целия пост
# 37
Покрай вашите последни проблеми, почвам да се отказвам от пазаруване в този сайт. Доста поръчвам, всеки месец по нещо, но напоследък обслужването е недопустимо. Уикенда поръчах две рокли, имам мейл, че ще се забавят, да видим дали въобще ще дойдат и какво ще дойде.
Виж целия пост
# 38
И аз една рокля чакам. Надявам се всичко да е наред, че в последно време със страх отварям поръчките.
Виж целия пост
# 39
За поръчка, направена и потвърдена на 14-ти, днес ме уведомите, че предстои да бъде обработена. Извиняват се за забавянето, били претоварени.
За предната забавена поръчка ми пратиха извинителен код за отстъпка. Ако и сега ми пратят, ще мога ли да ползвам двата едновременно, т.е. общо 40%? Би било добре да може 😁
Виж целия пост
# 40
Не може два кода едновременно.
Виж целия пост
# 41
Их, язък!
А колко щеше да е хубаво, ако можеше! 😂
Виж целия пост
# 42
Таня67,благодаря за напомнянето да погледна в профила. Нямам такава опция Твоите оферти. Утре ще звъня за последен път,да видим този път какво ще измислят.
Виж целия пост
# 43
Два имейла получих днес. Единият, че се извиняват за забавянето, когато могат, ще ми пуснат поръчката, нямаше и намек за код. Вторият, че е пусната поръчката, да я чакам според разписанието на Еконт.
Виж целия пост
# 44
Таня67,благодаря за напомнянето да погледна в профила. Нямам такава опция Твоите оферти. Утре ще звъня за последен път,да видим този път какво ще измислят.
Тогава сигурно нямаш. В профила, който използвам редовно и аз нямам в момента. До вчера имаше само великденското намаление. А в другия, който използвам изключително рядко имаше и двете, а сега е останало само това за 15-те процента. Ето:
Скрит текст:

Poni69, напоследък и аз получавам често извинителни имейли, но без кодове. Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия