Да поговорим за столчета за кола и безопасност...

  • 7 290
  • 48
# 15
И ние ровихме тези тестове преди време и купихме модел на Britax. Не знам до колко е добро, да чукна на дърво, не сме попадали в такава ситуация, дано и да не попадаме  Praynig Тестовете ги правят при около 40 мили в час. Аз често карам по пътища с позволена скорост 50 мили или на магистрала, където под 50 не ми е позволено да свалям, каква ще е ползата тогава от него ...
Четеш последните тестове и купуваш столче според тях. Втора ръка не е желателно да взимаш.
Виж целия пост
# 16
И ние ровихме тези тестове преди време и купихме модел на Britax. Не знам до колко е добро, да чукна на дърво, не сме попадали в такава ситуация, дано и да не попадаме  Praynig Тестовете ги правят при около 40 мили в час. Аз често карам по пътища с позволена скорост 50 мили или на магистрала, където под 50 не ми е позволено да свалям, каква ще е ползата тогава от него ...
Четеш последните тестове и купуваш столче според тях. Втора ръка не е желателно да взимаш.
Тука всички тестове по държавен стандарт са на 30 мили в час и това, което е показал новия тест от преди няколко дни ( на 35 мили в час) как масово са се провалили повечето столчета е и причината сега да се шуми да вдигнат на държавно ниво стандарта, защото и в Европа е по-висок.
Дано да стане и дано не ни се налага да изпробваме столчетата в такива обстоятелства.  Praynig

Мен това, което ме кара да се замислям много преди да реша какво да купим е факта, че столчето на фирма Х примерно в една категория с модел А е тотално отхвърлено, а в друга категория с модел Б е на 1 място.  Как после да разчиташ..не знам.
Виж целия пост
# 17
http://www.babyage.com/products/22-862afd_eddie_bauer_eddie_baue … _booster_seat.htm

такова е едното,но беше 60 кинта в самс

другото е доста старо,наследствено

грако-купихме 2 разли1ни,едното коригира дължината на коланите с бутон и има опция за полегатост,не ползваме ни едната от тези "екстри"..за мен много важно е да има възможно най-малко джаджи и да е лесно за ползване от нас
Виж целия пост
# 18
Tandoori,
Благодаря за инфото. Тъкмо навреме ми е ...Хубавото е, че Travel System-ите на Грако са с SnugRide седалката, коят дават за добра в тези данни. Така че се замислям още повече за тях.
(off) Но все пак едно опитно мнение срещу Travel System-ите бих чула Simple Smile
Виж целия пост
# 19
http://by22fd.bay22.hotmail.msn.com/cgi-bin/getmsg?msg=MSG116800 … bc1d3110b22e56725 Peace
Виж целия пост
# 20
Ходих да чета репортите (имам абонамент, така че ако някой иска инфо, да свирка). Аз като избирах конвертибъл, четох, но те са тествали само 4 модела. Купих Грако Комфорт Спорт, която дори не беше рейтната.

Тандури, мерси, че днес за втори път ми светваш крушката.  Laughing Положителното, което открих е, че 1) с коланите било по-безопасно, отколкото с лач (моята кола няма лач, така че супер) и 2) най-безопасното място в колата било средното отзад (веднага местя седалката там).

Ето:

No car seat can provide good protection if it’s not installed right, something that the LATCH system was devised to address. A tight fit is important for crash protection, and our testers find that you are more likely to get a secure fit with LATCH than with vehicle safety belts. Nevertheless, the car-seat tests underscore continuing problems. For example, more seats failed when attached with LATCH than with safety belts, even when the installation was done by professionals. The same has been true in our previous car-seat tests.

Our tests suggest that infant car seats might be better secured if their bases were attached to floorboard anchor points in addition to existing LATCH anchors. Another improvement would be for the U.S. standard to allow for car-seat bases similar to many sold in Europe. They include a “foot” that adds stability in a frontal crash.
 
Another problem with LATCH is that anchors in many cars are hard to access. And most vehicles don’t have LATCH anchors in the safest seat in the car: the center rear. It can also be hard to adjust safety belts to a car seat located in the center rear.

За това "краче" сефте чувам.

ЕлиМели, в репорт-а специално упоменават, че става въпрос за Грако Снъг Райд с някакво уплътнение, ето цитата:

Three seats failed all our tough tests: the Evenflo Discovery, the Graco SafeSeat, and the Britax Companion, formerly our top-rated seat based on earlier tests that mirrored the federal standard. Most other tested seats passed either the front- or side-crash test in some configuration, though only the Baby Trend Flex-Loc and the Graco SnugRide with EPS passed all our tests. (EPS stands for expanded polystyrene, a cushioning material.)

Татянче, за количките в класацията е Плико П3, не Плико Лайт. Лайт-а, за съжаление, още не е рейтвана (както и моята количка Пег Перего Чентро, която е като Плико, но с цяла дръжка).

Та и аз четох, гледах, и накрая купих неща на своя преценка, уж от традиционно високо рейтвани производители, но и на мен да ми харесват и вършат работа, т.е. краш тестовете не ми бяха единствения показател за избор.
Виж целия пост
# 21
Тук, а предполагам и навсякъде другаде, стол4етата са задължителни до 5-тата годинка. А после как  /мислите да/ процедирате  с по-големите си деца?  newsm78
Виж целия пост
# 22

Само аз ли не мога да го отворя този линк? newsm78
Виж целия пост
# 23
Тук, а предполагам и навсякъде другаде, стол4етата са задължителни до 5-тата годинка. А после как  /мислите да/ процедирате  с по-големите си деца?  newsm78

Задължително с  booster seat след като столчето стане малко, от тези които са без гръб предполагам. Седенето в столче мирно в колата е много хубав навик и ми се струва, че не трябва да се прекратява само защото не е задължително по закон. Едно дете на 5 години ми се струва достатъчно малко за да не може само да седи на седалката.
А до каква възраст, зависи как расте детето, предполагам за всяко е различно.

Имаше наскоро една дискусия, която четох в нета, не помня вече къде за това дали трябва да се направи закон децата до 12 години да не се возят на предната седалка, такива абсурдизми прочетох, направо ужас. Една майка обясняваше, как била слагала малкото си бебе в infant столче на предната седалка с гръб към движението, защото за нея това било незаменим bonding time с детето и и тя не можела да го пропусне, представете си.. ooooh!  Аз предпочитам детето ми да то изтърве тоя bonding time, ама да ми е живо детето, не знам за вас.  Да не ни среща мечката все пак, както е приказката.  Praynig Hug
Виж целия пост
# 24
Тандури, и аз така си мисля, освен това с бустера детето е по-надигнато и може да се наслаждава на гледката, докато се вози ...  Mr. Green Това е коментара на моят син.
Гледам, оба4е, масово деца на около 5-6 годишна възраст без седалка, на предната седалка до шофьора, само с колан, и моят иска като тях  ooooh! #Cussing out Налага се всеки път да обяснявам, 4е така не може, а той:"Може, мамо! Виж 4е може!"  Crossing Arms
Виж целия пост
# 25
Една майка обясняваше, как била слагала малкото си бебе в infant столче на предната седалка с гръб към движението, защото за нея това било незаменим bonding time с детето и и тя не можела да го пропусне, представете си.. ooooh! 
О, да, И това го има доста 4есто тук.  #Crazy
Виж целия пост
# 26
Тандури, мерси, че днес за втори път ми светваш крушката.  Laughing Положителното, което открих е, че 1) с коланите било по-безопасно, отколкото с лач (моята кола няма лач, така че супер) и 2) най-безопасното място в колата било средното отзад (веднага местя седалката там).

Крачето даже го имаше на снимка, подпира се на пода пред седалката ( по някакъв начин се закрепва, ще потърся снимката да видя дали не мога да я кача), ама така или иначе само европейските го имат.  Rolling Eyes  А иначе за средното място, ами при нас вече няма място за избор, напълнихме колата с деца  Joy hahaha, точно си приказвахме с таткото, че ако ударим и трето, ей тогава става сериозна  #Crazy hahaha
Виж целия пост
# 27
Тандури, и аз така си мисля, освен това с бустера детето е по-надигнато и може да се наслаждава на гледката, докато се вози ...  Mr. Green Това е коментара на моят син.
Гледам, оба4е, масово деца на около 5-6 годишна възраст без седалка, на предната седалка до шофьора, само с колан, и моят иска като тях  ooooh! #Cussing out Налага се всеки път да обяснявам, 4е така не може, а той:"Може, мамо! Виж 4е може!"  Crossing Arms

Бустера има за цел да може колана да обхване на правилното място от тялото детето, защото все още е ниско. Ако до някое време ми каже дребния така бих му обяснила за катастрофите ( дори бих му показала снимки, не графични разбира се или анимациите на тестовете на столчета, за това какво се случва при катастрофа) и бих му казала, да прецени кое е по-важно, да може да остане жив при една катастрофа или какво мислят приятелите му. Също така бих му обяснила, че за мен най-важното нещо е той да е добре и че начина по който постъпват възрастните не винаги е правилен, само защото са възрастни. Мисля че ако го понатиснеш малко в правилната посока ще разбере, че е по-добре така.
 Peace
Виж целия пост
# 28
ЕлиМели, в репорт-а специално упоменават, че става въпрос за Грако Снъг Райд с някакво уплътнение, ето цитата:
Graco SnugRide with EPS passed all our tests. (EPS stands for expanded polystyrene, a cushioning material.)

Хм  newsm78... уж тези дни само по сайтове за колички и седалки чета, а за това with EPS  за пръв път чувам! Даже в момента гледам каталога на Грако и там не е споменто. Ще трябва да го разуча, но накрая и аз май по собствени предпочитания ще взема нещо, без много да се съобразявам с проучванията  Tired
Виж целия пост
# 29
Хм  newsm78... уж тези дни само по сайтове за колички и седалки чета, а за това with EPS  за пръв път чувам! Даже в момента гледам каталога на Грако и там не е споменто. Ще трябва да го разуча, но накрая и аз май по собствени предпочитания ще взема нещо, без много да се съобразявам с проучванията  Tired

Аз се спрях на convertible Evenflo Triumph 5 за Елена и Eddie Bauer High Back Booster ( Ashford), не е точно този дето са тествали, но толкова отзиви за него имаше, за "преживяли катастрофи", че реших на него да се спра.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия