Booking.com /Тема 5/

  • 31 376
  • 740
# 720
Здравейте. Аз с толкова резервации през букинг, никога не съм ползвала код. Ако някой има свободен , моля да ми пише. Предварително благодаря!
Виж целия пост
# 721
Здравейте,
Иска да питам, как стават канселациите при вече платена сума? Като дам на Manage booking, имам 2 опции - да канселирам резервацията и waive fees, което е отказ от такси и ме озадачава. По условия, би трябвало след канселация да ни върнат половината от сумата.

Fees са такси, които вие евентуално дължите, тоест waive fees значи, че няма да ви искат такси. Иначе ми е странно така да има две опции за отказ.
Виж целия пост
# 722
Джема,полезна сте с отговора си.
А Вие какъв отговор очаквате? 😃
Виж целия пост
# 723
Сигурно е коментирано, но с търсачката нищо не се получи, та да попитам пак. Спазват ли срока ( 7 до 12 дни) за възстановяване на предплатени суми по анулирани резервации?
Виж целия пост
# 724
Моя близка е направила резервация с кредитна карта. Издателят на картата я е блокирал, заради опит за теглене, но в същото време с ново издадена карта има временен проблем с 3д секюрити код и смс. Тоест не може да се ползва за онлайн плащания, докато не се реши проблема на банката.
Остава и вариант да актуализира блокираната кредитна карта с дебитна. Писала е на Букинг, но още няма отговор. Дали на някой му се е случвало и имали ли сте проблем?
Какво се случва, ако на отредената дата не могат да изтеглят парите, дават ли някакъв срок и алтернативен начин на плащане?
Виж целия пост
# 725
принципно  по всяко време може да се актуализира картата, има линк в страницата на резервацията. Може да е дебитна картата.
Ако не успеят да изтеглят парите дават 24 часа да сложите валидна карта
Виж целия пост
# 726
Здравейте!

Ако някой има свободен код за booking моля да ми пише на лични?!

Благодаря!
Виж целия пост
# 727
Може ли да помоля за код на лични?
Виж целия пост
# 728
Здравейте. Някой знае ли как се задават въпроси в сайта към самия хотел за настаняване? Искам да попитам нещо преди да направя резервация,защото е без безплатно анулиране.
Виж целия пост
# 729
Здравейте. Някой знае ли как се задават въпроси в сайта към самия хотел за настаняване? Искам да попитам нещо преди да направя резервация,защото е без безплатно анулиране.

В уеб страницата като скролнете надолу под оценките трябва да има един бутон "Ask a question", но ако сте сложили страницата на български език - не излиза. Същото важи и за приложението.
Виж целия пост
# 730
 Вашият промокод за 10% обратно: WDGY29ACED

Трябва да резервирате за минимум € 100 за една резервация, за да получите наградата .
Изтича на 21 септември 2023 г.

Който използва кода да пише!
Виж целия пост
# 731
74R3TX1XTQ, важи до днес- 12-ти, но чак сега го видях...дано още да може да се използва. Ще помоля, ако успеете да се възползвате, да се отбележите( дори и с палче под поста, за да не се мъчат останалите, да го прилагат)!
Виж целия пост
# 732
Здравейте. Може и да е писано преди, но да питам някой съдил ли е букинг? Бясна съм. Направих резервация през месец май за Цагарада, Гърция, полуостров Пелион. 12 дни преди датата на настаняване ми анулират резервацията, като ми предлагат друга в гр. Волос, която струва с 1039 евро повече, щели да покрият разликата от 1039 евро. Да, обаче не ме устройваше, защото беше за без куче. Свързах се с българския офис, казаха ми да си избера аз, където искам, само да имам фактура и датите да са същите. Помолих да ми го напишат, написаха го. Гледам в букинг в последния момент, ами нямаше на Пелион свободни два апартамента за периода и да е разрешено с куче. Харесвам си настаняване в Парга. Отиваме весели и засмени, плащам в брой, дават ми фактура, всичко точно. Изпращам фактурата и се започва едно мотане, не се виждал нулев баланс, да изпратя извлечение от банковата си сметка. Докато разберат, какво означава плащане в брой, направо побелях.
Последното ново 20 е, че ми отказват превода на сумата от 1039 евро, защото по техни вътрешни процедури релокацията е трябвало да бъде в същата област от първата резервация, а аз съм отишла в съвсем друго място. Е, как да е на същото място, като няма свободни места? Четох общите условия, публикувани на сайта на booking, няма такова нещо. От българския офис вдигат рамене.
Та има ли смисъл да се свързвам с моя адвокат, как мислите? Вие как бихте постъпили?
Виж целия пост
# 733
Не ми е известно някой да е писал за съд в темата, но и аз знам, че при покриване на разлика трябва да е същата локация.
Виж целия пост
# 734
Аз не съм ги съдила, но съм подавала жалба срещу тях в Европейската комисия - за онлайн спорове. Много бързо се реши проблемът, моят беше, че не ми даваха една сума.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия