СЕДМИ КЛАС - седмицата на резултатите - 26.06 - 02.07

  • 159 453
  • 1 838
# 1 725
Здравейте, може ли някой да сподели първа английска дели ли сградата с друго у-ще? Мястото на втора английска ни се стори много захлупено от към блокове. Моля за мнения за първа и втора.

Да, дели с основно училище, но не помня кое. Има теми за училищата и там ще намерите отговори на въпросите ви. А ако не намерите отговор, можете да пишете. Simple Smile
Виж целия пост
# 1 726
Здравейте, може ли някой да сподели първа английска дели ли сградата с друго у-ще? Мястото на втора английска ни се стори много захлупено от към блокове. Моля за мнения за първа и втора.
Да. 1 АЕ е в една сграда основно училище (112 ОУ).
Виж целия пост
# 1 727
Аз съм с друг въпрос..на 13.07. в колко часа щурмуваме училищата за подаване на заявления за второ класиране, че не ми се пуска отпуска цял ден.


Малко по-напред някой попита нещо малко по-различно по темата, но въпросът се изгуби из квоти и бивни, затова аз ще го задам пак:
Подаването на завления за второ класиране само лично и в училището, където е прието детето на първо класиране, ли се случва?

Да, лично. Не може онлайн.
А задължително ли е присъствието на детето? Моето още на 13 и се чудя защо някои училища държат детето да присъства при записването, пък ако и при подаване на заявление за второ класиране трябва, много ще ни затруднят Simple Smile
Виж целия пост
# 1 728
2 АЕГ е най-чистото у-ще , което съм виждала! Или поне такова беше когато записвахме най-голямата.В коридорите цветя и светлина,има вътрешен двор и всичко останало.Кабинетите и залите блестят,добре оборудвани.Е,в тоалетните не съм влизала , но знам,че директорката е пращала чистачка на 2 етаж в определен кабинет ,защото под втората маса има хартийка. Yum Не знам как ще е сега ,защото директорката вече е зам.министър.
Виж целия пост
# 1 729
https://m.bg-mamma.com/?topic=1570511
Ако на някого му се съдейства на тези млади хора, може да се включи в анкетата им. У дома вече я попълнихме.
Виж целия пост
# 1 730
Във френската преди четири години не искаха детето. Дъщеря ми си имаше навършени 14.

Много тъпо ще е някое училище да се заяде защо го няма детето. Не мисля, че законово имат право да откажат.
Лагери, курсове в чужбина, лято е все пак.

Рони, дава грешка този линк.
Виж целия пост
# 1 731
Задачата с бивните се оценява с 4 точки за два верни отговора, и само с 2 точки, ако е посочен И трети грешен/или само един верен. Това го има в критериите за оценяване, които са дадени от МОН на проверителите.

Ограден, неограден, мамутът не е нито таблица, нито текст. Картинка е, колкото и да ви се иска да го изкарате част от таблицата.
Задачата е тип PISA и проверява способност за четене с разбиране, съпоставяне на текст и таблични данни, и накрая намиране на верните отговори. Отговарянето в повече показва частично неразбиране на задачата.
Дори и да счетем, че е следвало да посочат "само две особености"(а всъщност изобщо не е нужно да се добавя тази дума)..., то бивните не са особеност, която я има в текст и таблица. В таблицата няма "конкретни данни" за бивните. Картинката НЕ Е "конкретни данни". Проверете си в тълковния речник какво е значението на "конкретни" и "данни".
Виж целия пост
# 1 732
Фенси, а ако посочиш "тегло, ръст, бивни и по-големи крака", колко точки получаваш? Благодаря.
Виж целия пост
# 1 733
А след като на задачата за откриване на грешки пише, че трябва да се открият 14 грешки, а детето е посочило 15 - от тях 14 верни и една грешна, защо не се отнемат точки. То може да посочи и 20 грешки и така все ще налучка 14 верни. Условието е отново - открийте 14-те грешки.
Иначе моят е написал  "По-тежък е" и няма точка.
Виж целия пост
# 1 734
Фенси, а ако посочиш "тегло, ръст, бивни и по-големи крака", колко точки получаваш? Благодаря.

Предполагам вече знаеш колко точки получаваш в тази конфигурация. Дискусията за тази задача отдавна стана излишна. Очевидно е кое е правилно и кое грешно.

За намиране на грешки нямам идея защо не отнемат точки. За мен лично е правилно да се отнемат. Задачата тества грамотност. Дори и да са открити всички грешки, ако при преписа е сгрешена друга дума, по мое мнение трябва да се отнема точка.
Виж целия пост
# 1 735
В предаването "120 минути" тази вечер гостува едно от двете деца с максимален бал и по двата изпита НВО. На въпроса за любимата българска дума то отговори "добро". Браво! Образование и ценности в синхрон. Пу-пу, да се множат такива българчета и да повлекат крак!
Виж целия пост
# 1 736
Тъкмо реших и аз да я гледам. От нашето училище е момичето.
Виж целия пост
# 1 737
И на мен ми направи много добро впечатление момичето със 100т.
Преди това даваха друго момиче със същия резултат, но то искаше да учи в СМГ, а четох за момче от Бургас, което има 100 т от Олимпиада по БЕЛ и не е правило НВО и сега е изкарал 100 на МАТ.
Виж целия пост
# 1 738
Ами, не, не знам, за това питам, защото няма никаква логика в това, което предполагам.

Ако процедират така трябва да има и отрицателно оценяване. Как се прави разлика между попълнени два верни и два грешни отговора, и два само грешни отговора? Или между един верен отговор или два верни с един грешен? Много хипотези има.

Не е изчерпан въпросът, той е за статистическата обработка на информацията после, за нивата на компетентност и т.н., което би трябвало да е целта на МОН, PISA и останалите капацитети.
Виж целия пост
# 1 739
И аз гледах "120 минути"
Много добре говори детето!
Адмирации!
И уводът на Светльо беше много добър.
И по математика, и по български детето благодари на по две имена.
И по двата предмета каза, че е ходила на уроци.
За мен Огромният успех на българското  образование ще е ако децата изкарват по 100 т.на Националното външно оценяване след 7 клас без допълнителни уроци. Нали се казва национално, т.е.на държавно ниво, външни за конкретното училище ценители да преценят нивото на знания на седмокласниците. УЧИЛИЩНИТЕ им знания.
...но това е дълга тема
People Construction Worker
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия