Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 45 623
  • 1 007
# 975
Аман от тоя Експресуан- толкова са ми неудобни. Нямам нищо против да пристигат по Еконт или Спиди- те поне имат офиси на всяка крачка.
при мен експресоне си работят отлично и където ги оставят за взаимане е по близко от пощата, и не се налага да се пресича голям път с коли
Виж целия пост
# 976
Здравейте, случи ми се следната ситуация. Поръчах и платих слушалки с доставка Choice, на следващия ден получих съобщение от продавача, че не са в наличност. Въпреки това, той щял да изпрати някакъв боклук (тапи за уши) и чак след като съм го получил, да съм пуснел заявка за връщане на парите. В момента статуса на пратката е "Collected by courier", няма вече опция за отмяна на поръчка, все още няма проследявящ номер и опция за диспут. Как е най-добре да процедирам - да чакам ли да получа нещо, както ме съветва продавача или да започна диспут при първа възможност (предполагам, кокато се появи проследяваща информация)?

Цитат
Sorry, the product model you ordered is newly listed and temporarily out of stock. The order confirmation cannot be cancelled. I will send you an earplug. You can apply for a refund. The new batch of goods will arrive next Wednesday. You can re-purchase it during the promotion on June 1st.
Цитат
Hello, you can apply for a refund only after receiving the earplugs
Виж целия пост
# 977
никъде не се казва, че ще върне цялата сума
снимка на чата с първото съобщени е доста силен коз в диспута
Виж целия пост
# 978
Отваряйте директно диспут, изобщо не го чакайте. Защо ще праща нещо, ако реалната стока не е налична? Ще отсъдят във Ваша полза и ще Ви върнат парите на 100%. Прикачете към диспута и снимка с писанията на търговеца, но хубава, да се вижда дата, час, име на търговеца. Кореспондирайте с човек, не с чат-бот. Аз си изгубих времето да чакам един подобен търговец, писах си с чат-ботове, загубена кауза. Отворих диспут, прикачих снимки и за няма и седмица ми възстановиха цялата сума. На мен търговецът ми писа, че трябва аз да канселирам (нямах такъв бутон, а пратката беше над 10 дни със статус "Collected by courier") и да поръчам отново. Аз не му отговорих и той скоро ми писа,че няма да я изпрати и съответно си отворих диспут.
Виж целия пост
# 979
Аз и без това много рядко поръчвам от АЕ но мисля изобщо да спра, поредна пратка ми изгубиха и сега трябва да чакам сума ти време да видя дали изобщо ще благоволят да ми върнат парите или ще пия една студена вода ☹️
Виж целия пост
# 980
Да най-добре спрете да поръчвате от там тогава. Аз от друга страна сега проверих за последните ми 200 поръчки виждам, че имам една загубена. Холандските пощи я върнаха към Китай и се свързах с тях, дадоха ми насоки как да подобря четаемостта на адреса ми и го коригирах. От моя гледна точка системата за доставки им е много добра, проблемите по-често идват от потребителите не от самата система. Което ме подсети за този интересен случай:

Понеже ми е доста наболял проблем, а и загубите ми са сериозни, се чудя дали не може да се съберем тук повечко хора и да подадем жалба в някоя институция ? Знам ли какво да правим вече, да пишем на някоя телевизия може би. Това очевидно са пратки за хиляди левове, които потъват в нечий джоб.

Какво имаше в последните ви 10 изчезнали пратки?

Електронни компоненти. Не електроника като тостери и машини, а неща като кондезатори, токоизправители и тн.
Според мен проблема е на градско ниво в български пощи, понеже пратките ви нито са със специфични изисквания за транспорт нито има масови оплаквания от изчезнали пратки от други. Аз също съм поръчал много, хиляди неща от алиекспрес и погледнах сега колко често се случва да не ми пристигне поръчка - под 1% е, даже за последните 100 нямам неполучени. Сега, какво може да се направи по въпроса, виждам останалите са ви препоръчали някакви решение свързани с други доставки но тези решения покачват разходите и не знам кой би ги харесал. Но можете да смените адреса си на доставка, пробвайте първо с различен клон в града, а после евентуално и с друг град, някой до който така или иначе ходите често и веднъж на 7-10 дни може да вземате пратките си на куп при посещение. А самата смяна на адреса за доставка е много лесна не е нужно да живеете или познавате кой живее, пишете случаен адрес, който влиза в зоната обслужвана от избрания ви пощенски клон и готово.

Пробвах със смяна на адрес, но във Видин всичко идва в централния офис ( там явно е колетния център ).

Днес за пореден път обсъждах проблема с един от китайците и той предложи следния вариант. Да ми прати 50 отделни пратки с gps тракери, разбира се аз ще си ги платя, така или иначе ги продавам, и да видим какво е движението на стоките и къде изчезват. Защото както той каза " съжалявам, че те крадат, но ще се наложи да те блокирам. Аз губя пари, защото в твоята поща те крадат"...

Ако се сети случайно пак да влезе във форума потребителя, интересно ми е да разбера как се разви случая?
Виж целия пост
# 981
Поръчвам отвреме навреме от 2-3 магазина и проблемът определено не е в адреса ми, защото преди си ги полувах безпроблемно. Не живея в България и тукашната поща е доста стабилна но в последните месеци вече втора пратка изчезва както статуса й стане, че напуска районът на тръгване. Принципно всичко идва за max 3 седмици, а тази вече 3 седи без движение.
Виж целия пост
# 982
Това е нормално, случва се, аз имам недоставени пратки от 11.04.24 в момента, ето поглеждам едната - стояла е на статус import customs clearance started 17 дни, но ще я доставят в даден момент преди срока от 3 месеца. Част от играта са тези неудобства, choice категорията няма този проблем, значително по-бързо идват там.
Виж целия пост
# 983
Възможно е но и за тази поръчка крайният срок за доставка беше 3 седмици и гаранция, че ще я доставят навреме, в противен случай ще ме компенсират с купон за $1 ☹️ От този продавач всичко винаги е било перфектно, а сега взе че излезе ваканция та не мога и да се свържа с него ☹️
Виж целия пост
# 984
за забавената логистика, не е виновен китаеца
това просто се отразява на рейтинга му , не напразно сайта казва до 90 дена, всичко става, винаги може да е забутат някъде
Виж целия пост
# 985
Днес получих първата ми пратка от АЕ, поръчах на 13.05 и мисля, че е доста бързо. Качеството е по-ниско от очакванията ми така, че може би ще е и последната ми поръчка от сайта.
Виж целия пост
# 986
Аз започнах да поръчвам от Алиексперс по време на пандемията. От скука. Поръчвам си дребни неща, но до сега съм имала само два проблема. И Алиекспрес винаги са отсъждали в моя полза. Доволна съм.
Последната ми поръчка е дрон. Бая пари забих в нея, дано да пристигне.
Виж целия пост
# 987
С Експрес уан ми пристигна пратката, въпреки че изрично писах на търговеца, че не искам този куриер.
Ако така продължават нещата, ще се преориентирам към Тему.
Виж целия пост
# 988
С Експрес уан ми пристигна пратката, въпреки че изрично писах на търговеца, че не искам този куриер.
Ако така продължават нещата, ще се преориентирам към Тему.
китаеца праща до склада на алито - и алито избира куриера
китаеца просто ще ти обещае всичко, само да поръчаш от него
Виж целия пост
# 989
С Експрес уан ми пристигна пратката, въпреки че изрично писах на търговеца, че не искам този куриер.
Ако така продължават нещата, ще се преориентирам към Тему.
Да те разочаровам. Тему пращат част от нещата в Boxnow. На мен ми е в другия край на квартала, но на някой може да му е в другия край на града. Така...с когото е по-изгодно, с него изпращат. Ако щеш...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия