Пазаруване от Aliexpress.com 66

  • 46 786
  • 1 018
# 1 005
Имате Next tracking number, който започва с 15... това е дългия номер за проследяване за ExpressOne.
Виж целия пост
# 1 006
О да, намерих ги. Много благодаря!
Виж целия пост
# 1 007
Да, но този тракинг не е валиден в сайта на експрес уан, как да ги търся?
Скрит текст:
Има го номера в проследяването на алиекспрес. Натискаш тракинг или насочваш мишката и от балончето избираш вю. На телефона също става.
Виж целия пост
# 1 008
Експрес уан малко ме дразнят, защото ми пращат съобщение да ида в офиса им да си взема пратката. А той е в другия край на града, даже не знам точно къде. Или пък "неуспешен опит  за доставка", без дори да са се опитали. При което аз им пиша мейл с номера на пратката, като им заявявам, че не съм поръчвала нищо с доставка до техен офис, а до собствения ми адрес и очаквам да си получа пратката там, или ги информирам, че "неуспешен опит  за доставка" е лъжа. На следващия ден нещата пристигат вкъщи Grin
Виж целия пост
# 1 009
вижте китайски номер в чойс, според сайта най купуван продукт от търсенето ми, като втория и четвъртия продавач е същия като първия , а третия няма рейтинг (нов е)

съответно натискаме първия продукт и излиза това, страницата на чойс

но като натиснем отдолу, ситния надпис с името на продавача и изненада - рейтинг 0

така че си отваряйте очите че сами ще се прецакате
Виж целия пост
# 1 010
Здравейте, минавам само да кажа какво стана с казуса ми от преди десетина дни, когато получих празна опаковка на продукт. Отворих за връщане на парите, като отбелязах,че съм получила частично продукта, без да е цял (или нещо такова беше, че забравих сега точно какъв вариант даваше да се избере). След няколко дни получих имейл,че заявката ми е одобрена и ще си получа парите обратно по сметката. Така и стана.
Виж целия пост
# 1 011
Имам една поръчка, излиза, че от 6.06.24г е в местния клон за доставка (бг пощи). Два пъти ходих да питам дали нямам пратка, даже в петък питах и в областния град и провериха, няма нищо. Бавели се от Сф. Досега след като ми изпише този статус и до 4-5 дни получавам смс, сега минават над 2 седмици. Поръчката е за около 4лв, а срока е до средата на юли. Винаги нещата са пристигали много по-рано и не се е налагало да се чака срока. За 14дни стигна от Китай до Бг, а сега 20 дни стои в Сф.
Виж целия пост
# 1 012
Имах такъв случай наскоро, така си остана пратката, не можах да я намеря нито в бг пощи, нито в експрес Уан. Алиекспрес не ми призна диспута, продавачът ме караше да ходя да я търся.

Че бях платила и шипинг, добре че беше нещо дребно.
Виж целия пост
# 1 013
И аз имах такъв случай. От 24.04 пишеше, че е в Local delivery center, което не означава БП. Пуснах диспут след като изтече времето и не ми го одобриха, защото пратката била тук според тракинга, и аз да съм ходела да питам. След като им отговорих, че съм ходила няколко пъти и такава пратка няма, просто ми отговориха, че била там и нямало какво да направят. Това беше първата ми не доставена поръчка, а поръчвам повече от 5 години, но това ми беше за последно.
Виж целия пост
# 1 014
И аз имах такъв случай. От 24.04 пишеше, че е в Local delivery center, което не означава БП. Пуснах диспут след като изтече времето и не ми го одобриха, защото пратката била тук според тракинга, и аз да съм ходела да питам. След като им отговорих, че съм ходила няколко пъти и такава пратка няма, просто ми отговориха, че била там и нямало какво да направят. Това беше първата ми не доставена поръчка, а поръчвам повече от 5 години, но това ми беше за последно.
Това сериозно ли? Цитирахте ли им раздела от техните правила, където се казва изрично, че задължение на продавача е да достави пратката до клиента, а не до някакви си пощенски станции и да докаже доставката с копие от подписа на купувача.
Вероятно не. За това си позволяват размотаване.
Виж целия пост
# 1 015
И аз след 2 потънали вдън земя пратки вече не поръчвам. 50лв съм назад.
Виж целия пост
# 1 016
искат от пощите документ, че при тях няма пратка с такъв номер
Виж целия пост
# 1 017
А, не съм спряла да поръчвам, всичко идва, напоследък и доста бързо.
Виж целия пост
# 1 018
Все още не съм получила пратката. Писах имейл на info@bgpost.bg, и приложи скрийншот, че пратката е в местния център за доставка и последен статус на пратката вчера. Моля за съвет какво да правя, сега ли да пиша на търговеца или да чакам датата за доставка, до 15.07. Досега не съм имала такъв проблем, както писах, винаги 4-5 дни след този статус пристигаше.
Имам една поръчка, излиза, че от 6.06.24г е в местния клон за доставка (бг пощи). Два пъти ходих да питам дали нямам пратка, даже в петък питах и в областния град и провериха, няма нищо. Бавели се от Сф. Досега след като ми изпише този статус и до 4-5 дни получавам смс, сега минават над 2 седмици. Поръчката е за около 4лв, а срока е до средата на юли. Винаги нещата са пристигали много по-рано и не се е налагало да се чака срока. За 14дни стигна от Китай до Бг, а сега 20 дни стои в Сф.

Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия