Douglas Beauty Zone- разочарование от триковете им

  • 3 252
  • 22
# 15
С Дъглас имахме дълга връзка, която приключи преди година. Първо-обслужването е на много ниско ниво, консултантки, които изобщо не познават продуктите, които предлагат, исках съвет за цвят на фдт (Dior forever skin glow) преди година и после се оказа, че няма нищо общо с кожата ми. Второ-поръчвала съм онлайн с доставка до магазин и поръчките се бавят седмица-седмица и половина, за сравнение, когато съм поръчвала от Сефора (услугата call and deliver), продуктите идват до 2 дни. Трето-парфюмите (голям процент) са ментета, неведнъж съм се парила с техните реплики на безумни цени. Ако подобрят обслужването и вземат да си обучат консултантите поне да знаят какво предлагат, ще е добре. Има много да учат от Сефора.
Виж целия пост
# 16
Много точно казано!
В интерес на истината обаче се оказа, че зависело и от кой магазин си вземам поръчката.
В МОЛ Марково тепе са пълно безхаберие и от там поръчка НЕ можах да взема, като ме засипаха с неверни и безумни оправдания, които само ме принудиха да се откажа. Същата поръчка направих в МОЛ Пловдив и си я взех на другия ден.
За качеството и цените съм абсолютна съгласна.
Виж целия пост
# 17
Аз също не съм очарована от Дъглас. Цените онлайн и в магазина са разлчни (всички!) Отстъпки, кодове и пр. НЕ важат онлайн защото не важат за вече намалени продукти (т.е. цените които са онлайн се водят намаление (douglas price), което автоматично означава че кодове за отсъпки никога не работят) Наскоро имах подарък ваучер за дъглас и когато се опитах да го използвам влезнах във филма - не може онлайн да се заплати с ваучера, трябва само на място (да ама на място цените са по-високи), избрах опция доставка с куриер - да, но с куриер не може да се ползва ваучера Grinning и остана единствения избор - доставка до магазина, където може да се ползва ваучера, което в случая беше най-неудобния вариант за мен! Явно е много трудно ваучера да се използва онлайн и остатъка от сумата да се заплати като наложен платеж.. След това ми пратиха подарък ваучер за 10% отстъпка, който също не можех да използвам заради "намалените"  им цени в сайта Grinning т.е. трябва да отида до магазина да си купя парфюм за 100лв, който в сайта е 80, за да ползвам 10% отстъпка и да го купя за 90лв - това за мен е безумие просто
Виж целия пост
# 18
Аз имам по-скоро положителен опит с продуктите,  но и една грандиозна издънка, за която не бях компенсирана. Поръчвам подаръчен плик и гифт карта за юбилея на приятелка, която навръх празника си отвори и вътре нямаше нищо. Бяха забравили гифт картата .... по-късно я получи, но горчивият вкус остана. Аз пазарувам онлайн, понеже консултантките не ми обръщат внимание, освен вял поздрав, и то ако аз поздравя.
Виж целия пост
# 19
Здравейте,
Възможно ли е в кутията на парфюм да е залепен стикер против кражба, иначе отвън с целофан и залепено?
Виж целия пост
# 20
Здравейте, някой може ли да ме ориентира за кодовете в Дъглас, SINGLES'DAY, които за всеки ден са различни. Къде, всъщност го пише този код...гледах, пробвах..нищо. Да не е само за физическите магазини?
Виж целия пост
# 21
Здравейте, някой може ли да ме ориентира за кодовете в Дъглас, SINGLES'DAY, които за всеки ден са различни. Къде, всъщност го пише този код...гледах, пробвах..нищо. Да не е само за физическите магазини?

Би трябвало в количката Ви накрая да се отрази отстъпката (ако сте сложили артикул от текущата, дневна кампания). Nerd
Виж целия пост
# 22
Оказа се, че намалението не важало за комплекти и парфюмни лосиони, а това бяха набелязаните от мен неща. Уж промоции..ама не съвсем....
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия