СМГ "Паисий Хилендарски" - тема 14

  • 60 410
  • 709
# 360
Тези изказвания с недомлъвки на Симоне са много грозни. Не може да каже какво й е виновен Тонев, но твърди, че е много лош. Ама стана лош сега, когато си тръгва.
Определено няма база за сравнение това, което г-н Тонев е направил за училището с това, което Симоне прави. Докато Симоне се скъсва да дразни и да хейти, Тонев си вършеше работата. Ама не бил и угодил на нея, защото тя е центъра на вселената. Дали си дава сметка, че точно такива родителки като нея съсипват гимназията?
Виж целия пост
# 361
Тези изказвания с недомлъвки на Симоне са много грозни. Не може да каже какво й е виновен Тонев, но твърди, че е много лош. Ама стана лош сега, когато си тръгва.
Определено няма база за сравнение това, което г-н Тонев е направил за училището с това, което Симоне прави. Докато Симоне се скъсва да дразни и да хейти, Тонев си вършеше работата. Ама не бил и угодил на нея, защото тя е центъра на вселената. Дали си дава сметка, че точно такива родителки като нея съсипват гимназията?

И аз не обичам изказвания с недомлъвки. Каква точно работя е свършил Тонев не става ясно. Какво е направил за училището още по малко. Освен с празни приказки и безмислени уволнения (по лични причини разбира се) с нищо друго няма да бъде запомнен.
Виж целия пост
# 362
Каквото и да е било, вече е приключило.
Гледаме напред и ще видим какво ще стане. СМГ е училище, което не може да се опише, трябва да се почувства. Въпреки темпото,  изискванията, съревнованието, децата обичат СМГ.
Както и да е,  да видим наесен....

ПС: Смятам, че Симоне е ученик.
Виж целия пост
# 363
Ами аз например ще запомня как имаше смелостта да върне децата на училище по Ковидно време, след толкова време вкъщи, което хич не им се отразяваше добре (висенето пред компютрите). И със сигурност да понесе и всякакви критики и негативи в тази връзка, но на практика решението имаше много повече привърженици. За целта се правеха анкети клас по клас и се връщаха класовете с над определен брой желаещи родители.
Това, че познава децата и знае имената им, което дори някои учители не успяват да постигнат.
Това, че ни позволи да се борим за профилите, които са важни за деца от випуска и да се преборим за единия, който първоначално не беше одобрен, тъй като се събраха достатъчно желаещи.
Естествено ще го запомня и с това, че обеща една учителка по математика да поеме класа за профил математика и после сложи друга, която не се справя твърде добре, въпреки че бяхме против родителите и децата. Но както казах идеални хора няма.
Виж целия пост
# 364
Ами аз например ще запомня как имаше смелостта да върне децата на училище по Ковидно време, след толкова време вкъщи, което хич не им се отразяваше добре (висенето пред компютрите). И със сигурност да понесе и всякакви критики и негативи в тази връзка, но на практика решението имаше много повече привърженици. За целта се правеха анкети клас по клас и се връщаха класовете с над определен брой желаещи родители.
Това, че познава децата и знае имената им, което дори някои учители не успяват да постигнат.
Това, че ни позволи да се борим за профилите, които са важни за деца от випуска и да се преборим за единия, който първоначално не беше одобрен, тъй като се събраха достатъчно желаещи.
Естествено ще го запомня и с това, че обеща една учителка по математика да поеме класа за профил математика и после сложи друга, която не се справя твърде добре, въпреки че бяхме против родителите и децата. Но както казах идеални хора няма.

Аз пък ще го запомня с това, че на откриването на учебната година не си закопча сакото докато мънкаше словото си и по време на изпълнението на химна, което само по себе си е показателно за възпитанието и ценностна му система, но пък както беше отбелязано и по-горе идеални хора няма.

Добър историк (може би) и посредствен директор.
Виж целия пост
# 365
Това няма вече значние какъв е бил за СМГ. Да видим сега какво ще дойде.
Виж целия пост
# 366
Всеки вижда каквото е склонен да види.
Виж целия пост
# 367
Всеки вижда каквото е склонен да види.

Това е универсална житейска истина. Важи в спорта (дали е имало дузпа или не например), и в политиката (едни мислят, че Бойко се е издънил, а други мислят, че е бил прав). Важи и тук. Аз не мога да взема страна, защото не познавам този директор, вероятно никой не е само черен. Освен онзи "пастор Тони" от преди десетина години, който за мен разби СМГ. Но за други онзи е бил много добър.

Иначе е хубаво новият да е И мениджър, И математик, а не ИЛИ.
Виж целия пост
# 368
Марто Вечев да даде някой от INSAIT.
Така като чета, си мисля, че най-вредни за СМГ са свръх-амбициозните родители. Не амбициозните деца, те се радост. А родителите, които са решени децата им на всяка цена да са топ.
На тях всяко по-малко домашно от на съседния клас и всяко незакопчано сако от мънкащ историк им бодат очите. Добър математик, или изобщо добър, се става със страст. И щастие има и извън математиката. Дайте свобода на тези деца. Оставете ги сами да почувстват обичат ли тази наука и ще бъдат ли истински щастливи да учат това 7 години, или не.
Виж целия пост
# 369
Според мен децата си намират какво ги влече.Защо да идва от Инсайт не разбрах?
Виж целия пост
# 370
Просто хрумка. Добър мениджър и математик. 1+1.
Дано! Че като чета - домашните малко, децата ходят на външни школи, апокалиптични картини на съсипан потенциал. В 5-и клас? Сериозно?!?
Виж целия пост
# 371
Така като чета, си мисля, че най-вредни за СМГ са свръх-амбициозните родители. Не амбициозните деца, те се радост. А родителите, които са решени децата им на всяка цена да са топ.
На тях всяко по-малко домашно от на съседния клас и всяко незакопчано сако от мънкащ историк им бодат очите. Добър математик, или изобщо добър, се става със страст. И щастие има и извън математиката. Дайте свобода на тези деца. Оставете ги сами да почувстват обичат ли тази наука и ще бъдат ли истински щастливи да учат това 7 години, или не.

Това за родителите с амбиции без покритие е съвсем отделна тема. Тук по презумпция пишат хора, чиито деца не са насилвани да учат математика. Пък и то децата след 8-9 клас сами си решават какво искат и какво не. И това с домашните не е вярно. Моето дете имаше доста малко домашни, повечето си ги пишеше в училище и вкъщи имаше много свободно време. Това ни радваше, а не сме недоволствали. Поздравявахме се, че изборът на СМГ пред АК е бил правилен, защото на нашето не му се иска да се преучва.
И накрая - разбира се, че щастие има и извън математиката, ама нали говорим за СМГ все пак? Децата, които не си падат по тази наука какво правят там?
Виж целия пост
# 372
И накрая - разбира се, че щастие има и извън математиката, ама нали говорим за СМГ все пак? Децата, които не си падат по тази наука какво правят там?
Задай този въпрос след като мине НВО-то на настоящите седмокласници. Прогнозирам нов рекорд от  максимални резултати.
Виж целия пост
# 373
Защо аз? Те да си го зададат сами на себе си.
Аз бих питала други хора защо не се направи нормален труден изпит.
Виж целия пост
# 374
Защо аз? Те да си го зададат сами на себе си.
Аз бих питала други хора защо не се направи нормален труден изпит.

Защото резултатите в национален мащаб и при сегашното ниво са отчайващи.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия