30 дена чакане за да закрия сметка?!

  • 4 138
  • 22
# 15
Очевидно в различните офиси е различно.
Не съм имала нови такси.
Писах защо ходих втори път, казаха ми, че сметката е закрита и нищо повече не е нужно.
Виж целия пост
# 16
Така е, DeVa, твоя случай е от приятните, но изключително редки изключения. Аз не случайно напомних хората старателно да си пазят не само искането за закриване, но и "хартишката" за окончателното закриване на сметката, след изтичането на 30 дневния период.  Ужасно неприятно е след повече от година да откриеш случайно, че някой не си е свършил работа и уж закритата сметка ти влачи всеки месец такси. Нямаш ли документа за закриването - с нищо не можеш да докажеш, че някой е мърляч. Плащаш си натрупаното и всичко от начало...
Виж целия пост
# 17
Да, всичко пазя аз.
Имах за няколко месеца сметка в ДСК, "любимата" ми, преди 3 години я закрих и още си пазя документа, че те са опасни.
Виж целия пост
# 18
Който има ел.подпис може да си извади онлайн справка от БНБ от регистъра на банковите сметки/сейфове и да провери какви сметки му се водят и дали са активни/закрити. Аз така си проверих преди няколко месеца дали всичко е закрито както трябва, че с тия дигитални портфейли и местене в няколко банки, имах доста сметки за закриване..
Виж целия пост
# 19
Моля преместете въпроса ми, ако не е в правилния раздел. Може ли да има разплащателна сметка, ограничена само за плащания към един консуматив/доставчик - Топлофикация например и нищо друго? Предварително благодаря за възможните отговори.
Виж целия пост
# 20
Това е възможно технически, но не ми е известно банка да предлага подобна услуга.
Виж целия пост
# 21
Не мисля, че има ограничение в броя разплащателни сметки, които един човек може да притежава. Въпросът е, че, ако се създава отделна за всяка комунална услуга, ще се дължи и такса поддръжка по отделно за всяка.
Виж целия пост
# 22
Благодаря за бързитe отговори.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия