Онлайн магазин Тему (Temu) за България

  • 194 836
  • 780
# 60
Покажете нещо, което сте си купили, ще бъде интересно. 😊🌺
Виж целия пост
# 61
Да, и аз там.
 Изписва ми:


 Visa ...0052 was not charged. Any other temporary pending should be removed in 3-6 business days.
Виж целия пост
# 62
Хм не го разбирам,но и двата пъти правих по два опита и на втория ставаше. Опитай ако искаш и ти.
Виж целия пост
# 63
Опитвах. Ще пробвам пак по-късно.
А дали са прехвърлени пари от моята банка към картата? Ако не се обрабатват веднага преводите, то затова не става плащането.
Нямам онлайн банкиране и не мога да разбера.
Виж целия пост
# 64
Преди 2 дни взех своята пратка изключително съм доволна
Соларни лампи верига 32м-35м с 8 настройки (премигване, бързо премигване един цвят др. и т.н.) светят до 7 сутринта
Диско топка с usb и дистанционно
2 тишлайфера със страхотна материя и цвят
Гъба (от тези за кола) страхотно почисти банята
И всичко за 23.94лв.
Бих повторила. Платих си с дебитна карта така като не държа голяма сума в нея. За сега не всичко е ок
Виж целия пост
# 65
Geri93, може ли линк на соларните лампи?
Виж целия пост
# 66
Опитвах. Ще пробвам пак по-късно.
А дали са прехвърлени пари от моята банка към картата? Ако не се обрабатват веднага преводите, то затова не става плащането.
Нямам онлайн банкиране и не мога да разбера.
Нали с револют плащаш? Те веднага се прехвърлят ( два пъти го направих) то си изписва наличната сума
Виж целия пост
# 67
Ами видимо не се прехвълят.
Пращат ми някакъв код и пише за да видите даннните от картата използвайте този код .....
В същото време на екрана излиза карта с данните на нея без да съм вевеждала никакви кодове.

Редактирам

Използвах картата за да си платая сметка за телефон и нямах никакъв проблем.
Видимо тук нещо бъркам , не мога да разбера какво.

Има ли някой от София, който ще прави поръчка за да го помоля за нещо?
Виж целия пост
# 68
Ако ви изпратят поръчката с Express One - няма да ви я доставят до адрес. Сега получих съобщение да ходя да си я взимам от някакъв техен офис.. Но пък си "писах" с бота на Тему да го питам къде ми е пратката и след като ми се извини за забавянето, ми дадоха 10 лв в баланса за следващи покупки.
Виж целия пост
# 69
Току-що получих пратка с Express One на адрес.
Има някакъв друг проблем с конкретната пратка. Случва се, когато адресът не е пълен или не е имало телефон за връзка.
Виж целия пост
# 70
Не, адресът си беше пълен, на телефона пратиха съобщение. Явно ги мързи или защото адресът беше сравнително близко до техния офис.. Да не говорим, че от Русе до София пристигна след 4 дни.
Виж целия пост
# 71
Явно зависи от самите служители. "Моят" офис на Express One е на 3 преки от адреса за доставка.
Със сигурност доставят пратките по-бавно в сравнение със Спиди. Предишните ми пратки бяха с тях.
Виж целия пост
# 72
Аз сега ще пусна още една поръчка да си изхарча тия 10 лв бонус и ще им пиша да я пратят със Спиди, да видим дали ще ме отразят..
Виж целия пост
# 73
Аз сега ще пусна още една поръчка да си изхарча тия 10 лв бонус и ще им пиша да я пратят със Спиди, да видим дали ще ме отразят..
Има ли изобщо опция за избор на куриер?
Виж целия пост
# 74
Няма. До един и същи адрес съм получавала и с двете фирми.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия