С какво ви дразнят хората?

  • 63 727
  • 1 289
# 1 215
Аз се дразня на специалисти, които не си изключват електронните устройства в самолета. Толкова пък да не можеш да издържиш 3 минути докато излети. Отделно все има някой спуснал щората на прозорчето. И когато стюардесата му направи забележка се започва едно цупундрене. За мен тези хора са абсолютно безотговорни и рискуват живота на много други. Незнам няма ли начин да се заглушават телефоните, без да се заглушава самолетната техника.
Аз летях буквално преди дни със самолет, който предлага wifi. Телефонът ми си е на aeroplane mode, но в същото време спокойно мога да го ползвам с wifi. Естествено, не и докато ни припомнят мерките за безопасност, но през останалото време няма проблем с безопасността.
Виж целия пост
# 1 216
Нали и аз това казвам. Да минат на самолетен режим и да се спрат докато излетим. Пък после да се връзват където искат. Аз летя на къси разстояния и интернета се плаща. Та са единици тия дето го ползват. Обаче по време на излитане и по време на кацане всеки втори пуска телефона. Дреме им. Особено на кацане. Тъкмо започне самолета да се снишава и всичко живо пуска телефоните. Голяма простотия е това
Виж целия пост
# 1 217
уф и като кажат стойте си по местата до окончателното спиране , но всичко живо наскача и се започне едно звънене по телефони и дълги разговори на висок глас как ей сега кацнали и идвали ... ами всички знаят че ако не са кацнали ще се чуе по радиото и че ако кацнат ще се приберат. споко.
Виж целия пост
# 1 218
Преди години забравих да превключа смартфона си на самолетен режим и пилотите го бяха изключили автоматично от кабината. След като слязох от самолета в първият момент се шашнах като видях,че смартфона не работи! А трябваше да се обадя на нашите,че полетът ми е протекъл благополучно,за да не се притеснят. Как ли не опитвах да го включа,но не ще и не ще. Докато се сетих – извадих батерията и отново я сложих... И тръгна... Yum
Виж целия пост
# 1 219
Аз, такова, не схванах какъв е проблема на спуснатите "щори"? Пътувам все с деца, дето са до прозорците и гледат, обаче аз ако съм до тях бих си ги пуснала, в повечето случаи бих проспала целия път ✌️
Виж целия пост
# 1 220
Пътниците да видят, ако има проблем и.да кажат на стюардесата. Това е идеята. Да се реагира възможно най-бързо.
Виж целия пост
# 1 221
Аз, такова, не схванах какъв е проблема на спуснатите "щори"? Пътувам все с деца, дето са до прозорците и гледат, обаче аз ако съм до тях бих си ги пуснала, в повечето случаи бих проспала целия път ✌️

И аз не го разбрах. Трябва да са вдигнати при излитане и кацане, или други по- специфични обстоятелства. Ако си ги спуснал и си се отнесъл, стюардът напомня да ги вдигнеш. Доста полети имам зад гърба си, никога не съм била свидетел някой да мърмори, че тлябва да се вдигне щората. Rolling Eyes
Виж целия пост
# 1 222
Така де. Само при излитане и кацане, щорите трябва да са вдигнати. През останалото време може да ги движите както си искате. Преди време правеха забележка и за телефоните. Явно са забелязали, че е загубена кауза. Има една друга група дето са много работни. Те пък едвам траят да седнат в самолета за да опънат масичката и отворят лаптопа на нея с грамадански слушалки. Съответно пак се прави забележка, докато излетиме масата да се затвори и отново нацупени физиономии с тежки движения и недоволство. А за ставането като кацнем пък да не говорим. И на това колко пъти съм била свидетел. Самолета още не е спрял, те вече станали и свалят багажи  та пак стюардесите отиват и правят забележки. Разбирам един двама да бързат за друг полет или автобус или нещо. Ама пък всички вкупом. Колко пъти са изпускали куфари на главата ми, защото всеки дърпа и не може в тълпата да си свали куфара като хората. Все едно няма никога да слязат. Така бързат
Виж целия пост
# 1 223
Пътниците да видят, ако има проблем и.да кажат на стюардесата. Това е идеята. Да се реагира възможно най-бързо.
Точно обратното, стюардесите следят дали няма отломъци или аварийни ситуации.
Стандарт в IATA, въпреки, че реално погледнато, стюардесите са седнали по време на кацане и няма как да видят тези неща. Ако пък има аварийна ситуациq, пътниците трябва да са с глава наведена към коленете ( пак според стандартите на IATA) и няма как да гледат за отломъци
Виж целия пост
# 1 224
А стюардесите като седят как ще видят, ако има проблем?
Виж целия пост
# 1 225
Някой ми беше обяснявал по лаишки, не гарантирам за вярност, че всички щори се вдигали еднакво за да не служели за сигнализация отвътре навън. Да не можело да се ползват.
Виж целия пост
# 1 226
Вече не се казват стюардеси,а кабинен екипаж. Laughing
Виж целия пост
# 1 227
Аз съм чувала, че щорите са спуснати при отвлечените самолети и затова при кацане трябва да се вдигнат, т.е. всичко е наред.
Не знам за отломъци, но предполагам, че ако гледаш през прозореца, докато каца самолета, можеш да видиш, ако нещо се запали и да сигнализираш. Това си е само мое предположение.
Виж целия пост
# 1 228
Най-много дразни, че си личи, че са хора летяли и преди. Не е като за първи път да седнеш. Тия дето за първи път са в самолета им е интересно и слушат и гледат. Ако все пак им де направи забележка се извиняват и изпълняват. Ва останалите им е ясно как стоят нещата. Ама нали света все трябва да се върти около определени хора. Та си просят внимание по този начин. Особено тези дето са оборудвани с компютри, слушалки и възглавнички. Ама знаеш аджеба, че ще ти кажат да си вдигнеш масата преди излитане. За какво я пускаш изобщо. Това е чисто нарочно. Виждам и че преди да излетим, всеки е забил глава в телефона и никой не слуша инструкциите на екипажа. От там пък съм забелязала, че и самият екипаж все по небрежно правят демонстрацията.
Виж целия пост
# 1 229
Амии, всичко идва от това, че "клиента е винаги прав", маса хора са на мнение, че като са платили за нещо, имат неограничени права.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия