Магазин Sinsay - тема 8

  • 73 502
  • 772
# 600
Мен днес ме накараха да попълня анкета дали съм доволна, но отзивите май наистина са изчезнали в момента.
Виж целия пост
# 601

Не я намирам тази категория.. Кои са Beloved heroes?
Виж целия пост
# 602
Героите…
Батман, спайдърмен.
Влез в детските дрехи там са изброени всички герои.
Виж целия пост
# 603
Привет,получих си нещата,но от 3 искам да върна 2 .Да какжете как се случва ,защото не намерих формуляр вътре в плика,само товарителница.Но аз няма да върна всичко..Благодаря ви предварително.
Виж целия пост
# 604
Привет,получих си нещата,но от 3 искам да върна 2 .Да какжете как се случва ,защото не намерих формуляр вътре в плика,само товарителница.Но аз няма да върна всичко..Благодаря ви предварително.

В профила  в приложението или на сайта има секция поръчки, от там трябва да се заяви връщане и да се отбележи кои продукти точно. След заявката пращат куриер или може да го занесете в офис на Спиди.
Виж целия пост
# 605
И вътре в плика добавете лист с номер на поръчка и имена на латиница, аз отдавна не бях поръчвала , та като връщах се наложи да отлепя плика, за да добавя листчето.
Виж целия пост
# 606
Привет,получих си нещата,но от 3 искам да върна 2 .Да какжете как се случва ,защото не намерих формуляр вътре в плика,само товарителница.Но аз няма да върна всичко..Благодаря ви предварително.

В профила  в приложението или на сайта има секция поръчки, от там трябва да се заяви връщане и да се отбележи кои продукти точно. След заявката пращат куриер или може да го занесете в офис на Спиди.

Не ми излиза такава опция в сайта,за това питах.Не е като в АЮ.ВИжда се само поръчката и толкова ....
Няма и къде да посоча сметка за връщане на парите...странна работа.
И вътре в плика добавете лист с номер на поръчка и имена на латиница, аз отдавна не бях поръчвала , та като връщах се наложи да отлепя плика, за да добавя листчето.
Да напиша на бял лист ли ???
Честно до сега подобно нещо не съм виждала...
Виж целия пост
# 607
Има си и опция за избиране на продукти за връщане, и за въвеждане на банкова сметка.
Виж целия пост
# 608
Това от компютър ли?Аз днес ги получ
их и не ми излиза..ще видя утре..ако трябва време...Сега няма подобно нещо.Не е отразена още като получена. Ще изчакам..Благодаря ви Flowers Hibiscus
Виж целия пост
# 609
На обикновен лист, да.
Пише го в сайта в раздела за връщане.
Виж целия пост
# 610
Няколко пъти вече връщам само част от поръчка, нищо на никакъв лист не съм писала. Както казаха има си опция кои артикули от поръчката да се върнат, както и къде да се напише банковата сметка.
Скрит текст:
Виж целия пост
# 611
Привет,получих си нещата,но от 3 искам да върна 2 .Да какжете как се случва ,защото не намерих формуляр вътре в плика,само товарителница.Но аз няма да върна всичко..Благодаря ви предварително.

В профила  в приложението или на сайта има секция поръчки, от там трябва да се заяви връщане и да се отбележи кои продукти точно. След заявката пращат куриер или може да го занесете в офис на Спиди.

Не ми излиза такава опция в сайта,за това питах.Не е като в АЮ.ВИжда се само поръчката и толкова ....
Няма и къде да посоча сметка за връщане на парите...странна работа.
И вътре в плика добавете лист с номер на поръчка и имена на латиница, аз отдавна не бях поръчвала , та като връщах се наложи да отлепя плика, за да добавя листчето.
Да напиша на бял лист ли ???
Честно до сега подобно нещо не съм виждала...

Ако гледате от компютър опцията за връщане е много надолу и често се изпуска. Сметка не е нужно да посочвате, възстановяват по тази, от която е платено
Виж целия пост
# 612
Сметка не е нужно да посочвате, възстановяват по тази, от която е платено
Нужно е, особено ако доставката е с наложен платеж.
Виж целия пост
# 613
При поръчка с наложен платеж е нужно, ако е първа поръчка. После не искат сметка, вече я имат.
Виж целия пост
# 614
Похвалвам ги като много бързи, вторник върнах част от поръчка и вече имам превод.
Има някакви стотинки удържани, при Мохито и Reserved не е така.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия