Магазин Sinsay - тема 8

  • 73 390
  • 772
# 735
Много е дразнещо. Според мен трябва да уведомят на сайта, че има поне 10-дневно забавяне на онлайн поръчките.
Виж целия пост
# 736
Здравейте,

Поръчах 2 кутии за съхранение, на снимката са с капак, но пристигнаха без такъв, на някой случвало ли му се е? Има ли номер за връзка или само форма за писане?
Виж целия пост
# 737
Здравейте,

Поръчах 2 кутии за съхранение, на снимката са с капак, но пристигнаха без такъв, на някой случвало ли му се е? Има ли номер за връзка или само форма за писане?

Пробвайте да им пишете на вайбър на този номер: 0896320026
Виж целия пост
# 738
Те не са ли длъжни да имат телефон за връзка посочен в сайта?
Виж целия пост
# 739
Те не са ли длъжни да имат телефон за връзка посочен в сайта?

И аз така мисля, но нямат посочен телефон в сайта
Виж целия пост
# 740
Вече има намаление и в магазините. Днес ходих и си взех някои неща.
А тая чанта, дето я чакам, не е много хубава, ако не дойде ми е все едно.
Виж целия пост
# 741
Поръчах 2 кутии за съхранение, на снимката са с капак, но пристигнаха без такъв, на някой случвало ли му се е? Има ли номер за връзка или само форма за писане?
Пиши им, много бързо отговарят.
Виж целия пост
# 742
Поръчах доста неща от предишното 30% намаление, но половината неща връщам. Боклучави се оказаха. И грозни цветове. Предимно детски бяха. Момчешки.
Виж целия пост
# 743
Поръчах доста неща от предишното 30% намаление, но половината неща връщам. Боклучави се оказаха. И грозни цветове. Предимно детски бяха. Момчешки.
какво означава боклучиви с мъжът ми купуваме дрешки на детето ни което е на година и половина почти от там дрехи що за обида боклучиви и кой ви кара от там да купувате
Виж целия пост
# 744
Качвам това за инфо, в действителност отговориха в рамките на няколко минути


Здравейте,

Имате право да подадете рекламация за закупен продукт/и в срок от 2 години, считано от датата на получаване на поръчката. Можете да създадете заявка за оплакване в клиентския си профил ("Моят профил" -> "Моите поръчки" -> "Подробности" на поръчката -> "оплакване") и да поръчате безплатен куриер, който да ни достави артикула/ите за проверка. Моля, не забравяйте да приложите електронната бележка(тя може да бъде намерена в детайлите на вашата поръчка, в раздела "Моите поръчки" или в имейла за потвърждение на поръчката) или да поставите в опаковката бележка, на която е изписан номерът на поръчката + името и фамилията Ви на латиница. Оплакванията се разглеждат в рамките на 14 дни от деня на получаването им в нашия склад. Съгласно стандартните процедури, в случай на призната рекламация, по банковата ви сметка ще бъде възстановена сумата за артикула/ите. Ако оплакването ви не бъде признато, тогава артикулът/ите ще ви бъдат изпратени обратно за наша сметка.
За да поръчате безплатен куриер, моля, отидете в профила си и създайте заявка за рекламация.

Приятен ден,

Team Sinsay
Виж целия пост
# 745
Това изглежда като автоматичен отговор.
Виж целия пост
# 746
Моята т.нар. "изгубена поръчка" днес беше в магазина и отидох и си я взех. Явно и информацията, която дават в чата във вайбър също не е много акуратна
Виж целия пост
# 747
Поръчах доста неща от предишното 30% намаление, но половината неща връщам. Боклучави се оказаха. И грозни цветове. Предимно детски бяха. Момчешки.
какво означава боклучиви с мъжът ми купуваме дрешки на детето ни което е на година и половина почти от там дрехи що за обида боклучиви и кой ви кара от там да купувате

Не може ли дамата да има мнение ?
Факт - има супер попадения, имат и ламаринени неща, дето не приличат на нищо след пералня и сушилня.
Виж целия пост
# 748
И аз писах на номера във вайбър, но аз отговор все още нямам😅 Само на "сийн" съм
Виж целия пост
# 749
И аз писах на номера във вайбър, но аз отговор все още нямам😅 Само на "сийн" съм

Аз като им писах на мен ми отговориха след повече от 24 часа, така че, предполагам, е напълно възможно утре да Ви отговорят
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия