Магазин Sinsay - тема 8

  • 73 474
  • 772
# 630
Ааа, защо да не може, връщат я и ти превеждат парите обратно.
Те затова сложиха и двата лева, заради зарязани поръчки.
Виж целия пост
# 631
А онлайн поръчка как се връща в магазина? Просто нося артикула ли?

По същия начин - в профила онлайн отбелязвате какво ще се връща. Нагоре имаше скрийншот.
След това го носите в магазина.
Виж целия пост
# 632
Сутиени могат ли да бъдат върнати?
Виж целия пост
# 633
А онлайн поръчка как се връща в магазина? Просто нося артикула ли?

По същия начин - в профила онлайн отбелязвате какво ще се връща. Нагоре имаше скрийншот.
След това го носите в магазина.
Не е задължително предварително отбелязване, но трябва да се знае към коя поръчка е връщането. Онова диско сако, за което писах, че е безумно умалено, точно така го върнах - получих го на адрес и на следващия ден го занесох в магазин, без да заявявам предварително връщане от профила ми.
Виж целия пост
# 634
Знаете ли къде беше отбелязана дебелината на дрехите - примерно искам да видя дали тези дънки са тънки (като за 30-тина градуса, т.е. като за сега), но не мога да се ориентирам къде го пише: https://www.sinsay.com/bg/bg/danki-wide-leg-high-waist-zb503-09j

П.п. сега разглеждам новите неща и харесах какво ли не - примерно тази лампа - чудя се дали тежи, ако е плътно стъкло: https://www.sinsay.com/bg/bg/lampa-501bt-00x
Виж целия пост
# 635
Здравейте, аз нещо много се обърках и се чувствам много глупаво в момента, защото не мога да го схвана.
Искам да си върна част от поръчката, но когато дойде време да попълня формуляра нещо много се обърках.
Разбрах, че трябва да създам нов адрес и да посоча офис на Спиди. Само че, на име и телефон моят ли да посоча?
После по-натам мога ли да кажа на къде да го изпратят? (т.е към Ел Пи Пи в Русе?)
Виж целия пост
# 636
Задаваш твоите данни - адрес (офис на Спиди), име, телефон. Синсей си създава товарителницата, от теб се иска да приготвиш нещата за връщане. Спиди знаят къде да се изпрати.
Виж целия пост
# 637
Поръчах си пухкави чехли от синсей преди няма и 10 дена, а току що се разлепиха / подметката се отши - мога ли да ги върна чрез рекламация или не?
Виж целия пост
# 638
В приложението има БД, тъкмо пуснах поръчка за детето.
Виж целия пост
# 639
От средата на май има БД, може би и по-рано. Не ми се разхождаше до магазин и пропуснах  доста неща с еднодневно намаление, които ми се щеше да взема, докато се усетя и че ще ми ги доставят безплатно.
Виж целия пост
# 640
И аз ще поръчвам, обаче мислех първо да мина през магазина. Сигурно ще съжалявам, но все пак.
Виж целия пост
# 641
Поръчка от 27 май все още я няма, до мол я поръчах...
Виж целия пост
# 642
От 29.05 все още се опакова..
Виж целия пост
# 643
Поръчка от 27 май все още я няма, до мол я поръчах...
Какво пише в приложението?
Виж целия пост
# 644
Опитът ми показва, че поръчките до магазин се бавят повече.
Поръчката ми от 29ти до адрес, дойде вчера.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия