Пазаруване от LC Waikiki - тема 9

  • 28 403
  • 384
# 225
Някой да има хубав код за колелото?
Мога да ти пратя на ЛС за 15%, ако искаш.

10% (без значение от броя на продуктите):
AEZ4IJWBJD
V9AGQPMMCR
MRGNQEWQRC
GWWLXQKRDZ
Виж целия пост
# 226
Благодаря, пуснах поръчка, че на част от нещата даваше по един останал продукт.
Виж целия пост
# 227
Момичета, какво значи тази грешка при опит за връщане?



Поръчката е от 02.02. Опитвам се да я върна на 04.03. Не беше ли 30 дни от деня на получаване?
Виж целия пост
# 228
Момичета, какво значи тази грешка при опит за връщане?



Поръчката е от 02.02. Опитвам се да я върна на 04.03. Не беше ли 30 дни от деня на получаване?
Свържете по телефона и ще Ви създадат товарителница,с която може да върнете продукта.При мен се получава доста често и по телефона винаги ми съдействат,за да мога да върна това,което искам да върна.
Виж целия пост
# 229
Здравейте аз искам да споделя моят опит с последната поръчка. Поръчах дрехи за децата на стойност 90 лв. Нищо не ми хареса на живо, с изключение на един чорапогащник за 5 лв. Маркирах в сайта всички артикули за връщане без чорапогащника. Създадох си товарителница. На другия ден реших да сложа и чорапогащника и всъщност да върна цялата пратка. Съответно забравих да маркирам в сайта чорапогащника. Върнаха ми парите за всички артикули без чорапогащника. Попитах ги защо и ми казаха, че не е маркирано в профила ми, че ще връщам чорапогащника. Добре че ставаше дума за малка сума. Интересно ми е, ако бях върнала два артикула, а съм отбелязала за връщане пет артикула, дали щяха да ми изплатят сумата за всичките пет отбелязани. Трябва да пробвам.
Давам го като съвет към вас да си спестите главоболията.
Виж целия пост
# 230
Имам от ноември отменена от тях поръчка, в която са включени LCW  пари 22лв, сумата не  е удържана за да ми върнат парите за поръчката.
Към днешна дата не са ми възстановили 22лв в профила, сега ще звънна пак.
Цялото объркване дойде първо от бъгавия сайт, където вместо офис праща адрес, след запитване кой ще плати връщане ми анулират поръчка без никакви обяснения и парите увиснаха, защото и съпорт за писмена обратна връзка нямат читав. Неприятни са ми вече и рядко поръчвам

Ако не стане с добро ще пиша жалба, мисля, че беше европейски потребителски център, ако греша някой да каже.
Виж целия пост
# 231
Тел съпорт не свърши работа. Да съм пишела с прикачен скриншот за проблема. Ми, още вчера писах... Няма отговор.
Виж целия пост
# 232
Ако не стане с добро ще пиша жалба, мисля, че беше европейски потребителски център, ако греша някой да каже.
Да, мен КЗП след седмица ме прехвърли на ЕПЦ, така че пишете направо на тях.
Не се ядосвайте прекалено, в крайна сметка връщат парите.
Виж целия пост
# 233
Аз съм с  въпрос. Генерирах връщане. Чак не можах да повярвам, че нямаше проблем! Поръчката беше до офис на Еконт и съответно връщането е безплатно. Знаете ли дали има значение от кой офис ще изпратя пратката? Мислех си да върна в различен от този, в който е получена и се изненадах като видях, че в последното съобщение от сайта пише адреса на офиса от получаването. А той хич не ми е на път. Sad

Редактирам - Само се похвалих, че всичко върви гладко. Обадили са се от Еконт на мъжа ми (бях го писала като получател на пратката), че са объркали нещо и питат за адрес. А той казал домашния адрес. Сега ще ми искат такса за връщането, нали?
Виж целия пост
# 234
Не. Няма проблем и да го пратиш от друг офис по принцип. След като имаш Товарителница, всичко е наред. Аз така съм връщала към H&M от друг офис. Никой не го гледа. Получателят е важен.
Виж целия пост
# 235
За съжаление отказах връщането. Куриерът дойде на адрес, а това означаваше, че ще трябва да платя връщане. Не съм питала, но така предполагам. То това, което връщах е 8 лв. и ако приспаднем таксата за връщане от 6 лв, не си заслужаваше да връщам нещо за 2 лв.
Виж целия пост
# 236
Ама ти товарителница в Приложението на Еконт нямаш ли? По телефона на подателя се гледа в приложението.
Виж целия пост
# 237
Ама ти товарителница в Приложението на Еконт нямаш ли? По телефона на подателя се гледа в приложението.
Имах и беше с адрес на офис. Но така и не разбрах защо са се обадили на мъжа ми. Нещо били объркали. И той им казал домашен адрес. Дори анулирах поръчката на куриер в профила в Еконт, но той пак звънна в един момент. Хич няма да се разправям повече. Но така както през 1-2 месеца поръчвах, в един момент разредих на 2-3 пъти в годината. Мисля, че вече ще спра окончателно. И предишния път имах проблем с връщането. Тогава все още беше безплатно, но Спиди нещо бяха объркали нещата. Като направят лесно връщането като в About You и H&M, ще си помисля пак. Wink

Впрочем, това, което най-много харесвах в дрехите им е, че повечето бяха 100% памук. Вече не е така. Почти всичко е напълно или с голям процент изкуствени материи. Намират се и памучни, но са рядкост.
Виж целия пост
# 238
Генерират те. Обаче тя е пак с адрес на офиса, не става ясно, че я носиш в офис. Звъни куриер,обясняваш и така
Идиотско е
Виж целия пост
# 239
Моите LCW пари от ноември вече са възстановени. Отново и пак технически проблем и нищо не правят, не съм се засилила да им вися всеки ден - имам две съобщения от преди нова година и през януари им звънях веднъж, вече сме март и им трябвало консултация с IT специалистите как да стане отбелязването отново в профила.
Хайде, станало е възможно Joy

Такъв тип козячета в момента излизат много добра цена, взех по-голям размер на моите калпазанчета. Има цветове и за двата пола.
За меко време като днес са супер и одеве бяха мечета https://www.lcwaikiki.bg/bg-BG/BG/product/LC-WAIKIKI/%D0%B1%D0%B … D/6613904/3124207
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия