Пазаруване от LC Waikiki - тема 9

  • 27 246
  • 374
# 75
Имам проблем с поръчката,която получих днес.Искам да направя връщане ,но сайта не ми дава да заявя връщане.Писах на контактната форма, тъй като телефонната линия не работи до края на декември месец. Някаква идея какво друго мога да направя.Отделно ми начислява и такса за връщане ,при условия,че пише,че е безплатно връщането в офис.
Виж целия пост
# 76
Здравейте. Писах преди време, че не са ми върнали парите.
Честно да ви кажа тия 11 лв. ги бях отписала вече.
Пратката я изпратих на 08.11. Освен това нямам профил в еконт и изгубих бележката с номера на товарителницата.
В сайта продължава да стои, че очакват връщане.
В крайна сметка днес получих съобщение, че парите ми са върнати.
Явно работят със закъснение, но важното е, сметките ни вече са чисти Simple Smile
Просто за информация, хубав ден!!!
Виж целия пост
# 77
Има ли някой като мен, поръчано и платено преди 4 дни, все още не са обработили поръчката?
Питах ги току-що, за всеки случай и на английски, да не би езиковата бариера да ни попречи да се разберем....
Виж целия пост
# 78
Последната седмица много бавно действат. Поръчка, направена и платена на 25.11, статус опакована, друга от 29.11. се обработва.  Така че възможно е. Но ми се е и случвало да съм поръчала и платила, но след 5 дни като ги питах защо няма никакво раздвижване,  ми отговориха, че няма да бъде изпълнена и ще ми върнат парите. Та гаранция няма.
Виж целия пост
# 79
Поръчах си едни боти на 27.11 и още ги няма със статус обработва се
Дали ще я получа въобще защото преди това направих друга същата поръчка, но с грешен адрес и я анулирах.
Виж целия пост
# 80
Сайтът им е супер тромав. Отдавна искам да изтрия артикули от "Любими", които освен това са изчерпани. При всяко натискане, продуктът се добавя отново към "Любими"
Виж целия пост
# 81
Сайта им е супер зле и бъгва постоянно , рефрешва се. При последната ми поръчка съм отбелязала от категория “комплекти” за детето , показва ми само една страница , останалите 5-6 никакви ги няма и директно ме връща към началото на сайта 🤦♀  Трябва да имаш железни нерви и търпение 😀
Виж целия пост
# 82
Аз имам отговор на запитването си 😆 Срокът им за доставка е между 3 и 30 дни, и не могат да се ангажират с по-конкретен отговор. Доста интересно 🙂
Виж целия пост
# 83
Имам казус - боти купени миналата зима се разлепиха при първото обуване този месец.
Има ли някой с подобен опит, успял да върне обувки след повече от 1 месец, колкото е упоменато на сайта им?
Виж целия пост
# 84
Бях се зарекла да не пазарувам онлайн от Уайкики, ама ей на поръчах един суитчър за племеника подарък, поне да бях прочела тук някоя страница преди да го направя. Дадох доставка до офис, но накрая си излезе адреса ми, предполягам, че в нас ще го получа, ако въобще се случи, този път дадох наложен платеж, че беше последна бройка и да не се занимавам с връщане на пари.
Понеделник направих поръчката, днес се смени статуса на пакетиран, но тези 30 дни дето пишете ме смутиха, дали има вариант ако не дойде другата седмица въобще да откажа да го взема от куриера, когато дойде.
Виж целия пост
# 85
И при мен така, давам до офис, а в поръчката ми излиза домашния адрес. Да, ама връщането от адрес е платено... Та не знам сега... Много са зле!
Виж целия пост
# 86
Аз днес си получих поръчката, направена преди една седмица.
В сайта още е със статус" пакетирана".
Виж целия пост
# 87
И аз поръчах до офис на Еконт, а днес куриера ми се обажда и ме пита дали съм на адрес... Ами не бях и се разбрахме за понеделник.
Сега се чудя ако се наложи да върна нещо, мога ли директно да го занеса в Еконт и да не им плащам доставката?
Виж целия пост
# 88
Сега пуснаха безплатна доставка - днес нямаше(гледах предиобяд - поне при мен не излизаше), така че се е появила по някое време. Направих малка поръчка - май и на моята пише другия адрес, а не на офиса, въпреки че посочих офис. Може би е грешка.
Виж целия пост
# 89
Много тъпо къде им изчезнаха парфюмите 😐
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия