Първокласници 2023/2024 - 3 тема

  • 17 755
  • 538
# 435
Аз съм доволна от училището за сега. Струва ми се, че учат. По мое мнение може и повече, но все пак учителите се водят от нивото на класа, така че аз надграждам. Дисциплината не е на топ ниво, но като чета и в другите наборни теми, така си е навсякъде.
Блю айс, другата година може да има нова учителка в занималнята. На какво ги учи грешно? Ако съм крайно недоволна, аз бих потърсила друга занималня или бих го поправяла вкъщи.
Виж целия пост
# 436
И аз от много неща съм недоволна, направо не ми се почва да пиша, но ако още един път им отнемат часовете по физическо, мисля към директора да се обърна аз.
На едно мнение сме с теб...
Виж целия пост
# 437
При нас физическото е много на почит... Моят дори получи 4-ка за нещо си. Сериозно се занимават и няма лабаво.

За недоволство и аз , ако почна, няма да спра, макар при нас проблемите да са от съвсем различно естество...
Виж целия пост
# 438
E, не е сериозно да напишеш 4-ка на дете в първи клас по физическо. Има си отзиви, ако толкова ти дреме като учител - напиши го там. Като цяло не смятам, че е редно да се пишат оценки по физическо и в горни класове, но това си е мое мнение.
Виж целия пост
# 439
E, не е сериозно да напишеш 4-ка на дете в първи клас по физическо. Има си отзиви, ако толкова ти дреме като учител - напиши го там. Като цяло не смятам, че е редно да се пишат оценки по физическо и в горни класове, но това си е мое мнение.

То това важи и за музиката и рисуването, ама. Grinning
Виж целия пост
# 440
Разбирам да е нещо, което да може да се преподава, ама то ако е физически неспособно ходи го накарай да скочи 2 метра. Аз съм ниска и никога не съм могла да скоча на максимум, колкото е за 6-ца, винаги ме ощетяваха, а се опитвах колкото мога. Физическото ми разваляше успехът и ми е болна тема. По музика може да не пее вярно, но да научи песен, ноти, нещо да си заслужи оценката. По рисуване също може да се научат да правят нещата съразмерно, две прави линии по-късно, когато рисуват форми или все да се оцени на база креативност/обща идея.
Има вариант по такива предмети да се въведе или заслужена висока оценка, която да подпомага успеха, или нищо. Да ти пишат 2-ка след време по физическото, защото не можеш да скочиш по норматив, е безумие.
Виж целия пост
# 441
О, аз от 5 до 7 клас бях така, двойки, тройки по физическо. Grinning Добре, че в гимназията учителят беше много печен, пак правихме нормативи и имахме оценки, но примерно мен като ме виждаше, че съм сериозна, че винаги съм с екип и т.н- накрая винаги ми оставяше шестици.
Виж целия пост
# 442
Вчера с моя близка си говорихме, че учителят на дъщеря ѝ написал 5-ца по физическо, защото успяла да направи минута и нещо планк, вместо 2 минути. Това ѝ развалило успеха и съответно стипендията. Извинете, но това не е нормално, може и учител да е, но това си е за убиване. Планк 2 минути и аз не мога да направя.
Виж целия пост
# 443
Какво да ви разправям.. Единствените 5 (една) и 4 (една) са по физическо. Петицата беше дори на входно ниво. Какво не е могъл да направи ми е мистерия. Той е активно дете. Чак спорна натура не бих казала, но обича да тича, да рита футбол...
Виж целия пост
# 444
Моето има петици и по солфеж, и по инструмент, и по БЕЛ инцидентно. Има и една четворка Simple Smile Не ги разследвам Simple Smile Приемам, че са си заслужени. Виж, по математика е с много похвали и само с шестици, което ме изненадва, хич и не мислех, че ще й е силна страна.
Виж целия пост
# 445
Физическото и рисуването ми бяха най - голямото притеснение, защото моят син е бая спънат. Никак не по физическите активности и бързо губи интерес. Учителките ни явно са много разбрани, даже са му любимите. В по - горните класове, като извадят нормативите, очакват драми да има. Аз много го мразех това физическо и още с отвращение мисля за тези моменти. Никаква любов към спорта не възпитаха в мен, напротив. Ще му обясня, че физическо, музика, рисуване, предприемачеството и технологиите  - това са си часове пълнежи, уж за разпускане на децата. Важното е да се старае, да дава максимума от себе си, пък оценаката, стига да не е 2, да не я мисли. Те май и не влизат в дипломата после.
Виж целия пост
# 446
Физическото - според мен - си е важно за самото дете. Понеже аз съм също тотално неспортна натура, много държа децата да имат физическа култура. И досега ме е яд как никой не ме е подтикнал към спорт навремето. Затова моите спортуват, плуват и т.н. задължително. Не за медали, а за здраве Simple Smile
Виж целия пост
# 447
Що за мислене е това - часове пълнежи… Спортът е здраве, двигателната култура е важна за тялото и духа на човека. Музиката и изобразителното изкуство развиват специфични връзки в мозъка и усета за естетика. Технологии и предприемачество (някогашните Труд и техника) са за придобиване на умения от бита. Едно дете на 10 примерно ако не може да нарисува два обекта един зад друг, ако не различава топли от студени цветове, ако не може да си намаже филия хляб, ако се запъхтява от 15 стъпала, ако не може да разпознае дали една мелодия е весела или тъжна, значи нещо не е наред. Ако не е “активно” и не покрива максималните нормативи - има и по-ниски оценки. То и за “сериозните” предмети може да се каже същото - какво е виновно детето, че не разбира или не запомня. Ами толкова е просто - каквито критерии се покрият, такава оценка се пише.
Виж целия пост
# 448
Въобще не може да се прави сравнение между музика, рисуване и физическо с другите предмети, защото по първите доста често се дават ниски оценки за неща, които наистина не зависят от децата. Един урок, колкото и усилия да ти коства може все  да назубриш нещо за три-  да пропееш и да прорисуваш, ако по принцип не можеш няма как да стане.
Както съм писала и по-горе аз много се ядосвам, че редовно вземат физическото на децата, защото госпожата я мързи...
Ако зависеше нещо от мен, бих го направила по следния начин- в училища, които не са спортни, музикални, художествени и т.н да е забранено да се пишат оценки на децата ро тези предмети. Ученицете трябва задължително да присъстват и да участват в тези часове. Ако трябва да не могат да завършат класа, ако нямат присъствие и активност, но не да ти пишат двойки, защото не можеш да пееш, рисуваш и скачаш.
Виж целия пост
# 449
Най- страшният предмет на сина ми в гимназията/ Френската/ е точно физическото.
И най- лошото е, че оценката ти влиза в дипломата и формира общия успех заедно с български език и литература например.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия