Пазаруване от Amazon - тема № 105

  • 71 011
  • 763
# 735
При мен няма безплатно връщане на дрехи и обувки, както при поръчките до немски адрес. Обаче едни панталонки реших да върна и ми даде директно връщане на сумата в акаунта, без връщане на артикула. Това беше добре, но при по- скъпи артикули незнам как ще бъде по-изгодно. При вас случвало ли се е безплатно връщане при българската доставка?
Виж целия пост
# 736
Зависи от причината. Аз връщам в момента една джаджа за колелото. Ако избера, че не ми харесва, ми иска 8€ за връщане. Ако избера, че е повредена ми генерира безплатно връщане.
Виж целия пост
# 737
Аз не виждам никакъв проблем в това, за какво да им пиша - за да спрат доставките до тук ли? Направете си един профил в Еконт и ще си проследите пратката спокойно.

А как се връзва профил в Еконт с профила в Амазон.де? Еднакъв телефонен номер или някакъв друг атрибут трябва да съвпадне за да се синхронизират автоматично?
Виж целия пост
# 738
Омръзна ми да чета за Фан, Еконт и др. доставки. Темата изобщо не е полезна.
Преди тук имаше линкове на хубави намалени стоки. А сега .......
Виж целия пост
# 739
Аз не виждам никакъв проблем в това, за какво да им пиша - за да спрат доставките до тук ли? Направете си един профил в Еконт и ще си проследите пратката спокойно.

А как се връзва профил в Еконт с профила в Амазон.де? Еднакъв телефонен номер или някакъв друг атрибут трябва да съвпадне за да се синхронизират автоматично?
Телефонен номер.
Виж целия пост
# 740
https://money.bg/business/amazon-de-pusna-bezplatna-dostavka-do-balgariya.html

Истина ли е това? Засега ми излизат без доставка, ама нямам направена поръчка все още.
Виж целия пост
# 741
Да, но не за всички стоки/търговци, поне по мои наблюдения. Трябва да е над 49€ стойността на поръчката.
Виж целия пост
# 742
https://money.bg/business/amazon-de-pusna-bezplatna-dostavka-do-balgariya.html

Истина ли е това? Засега ми излизат без доставка, ама нямам направена поръчка все още.
Хубавата новина е, че темата стигна 50 страници и може да се обнови информацията в новата тема и да няма такива въпроси. Даже предлагам новото да се открои в червено и удебелено, за да бие на очи.
Виж целия пост
# 743
Моля, който иска да пусне нова тема! Направих го еднократно, не мога да поема ангажимент.
Виж целия пост
# 744
Някой има ли мнение за тази прахосмукачка или за марката?
https://www.amazon.de/-/en/Einhell-X-Change-Cordless-Handheld-Ex … ion/dp/B07PMD4BQN
Трябва ми бюджетна безжична прахосмукачка за ежедневно обиране на трохи.
Правилно ли разбирам, че 70 евро е цената на прахосмукачката плюс батерията и зарядно? А това зарядно съвместимо ли е в българските контакти?
Пише и че е 18 волта.
Виж целия пост
# 745
Не ми отваря линка, но няма как да ти продадат акумулаторна прахосмукачка без батерия и зарядно, цената е за всичко. На ЧП купих за 70 евро прахосмукачка за дъщеря ми, моята е различна, 110 евро. Гледай спецификации на батерия и смукателна способност и си избери по твоите критерии.
Виж целия пост
# 746
Моделът е този Einhell TE-VC 18 Li Power X-Change Cordless Handheld Vacuum Cleaner (Li-Ion, 540 ml Dust Catcher with 3 Nozzles, Extension, Wall Mount, Includes 4.0 Ah Battery and Charger)
Има вариант и без батерия и зарядно, на друга цена.
Не съм сигурна какви трябва да са спецификациите, затова питам. Имам робот и друга прахосмукачка, трябва ми нещо за бързо обиране на случайни боклуци, трохи.
Може ли линк за тези, които си купила, Тарталета?
Виж целия пост
# 747
Здравейте, не знам дали тук е мястото да попитам, но имам проблем с поръчка от Амазон. Онзи ден за пръв път поръчах и днес получих email, че акаунта ми е локнат. Четох в предишна тема, че се изпращат снимка на ЛК и банкова карта, но не мога да разбера къде да ги изпратя на customer service. Някой може ли да ми помогне? Frowning1
Виж целия пост
# 748
На мен като ми беше локнат акаунта ме препращаше директно към една страница, в която да си попълня данните и да прикача документите. Огледайте се за линк там, където ви съобщението за локнат акаунт.

Здравейте, не знам дали тук е мястото да попитам, но имам проблем с поръчка от Амазон. Онзи ден за пръв път поръчах и днес получих email, че акаунта ми е локнат. Четох в предишна тема, че се изпращат снимка на ЛК и банкова карта, но не мога да разбера къде да ги изпратя на customer service. Някой може ли да ми помогне? Frowning1
Виж целия пост
# 749
Огледах, но има само някакви телефони в Щатите. Първо помислих, че е фишинг, но после като се опитах да си вляза в акаунта и изписва "on hold". За да ползвам чата с customer service май трябва да съм влязла с акаунта. Намерих тук в темата на първа страница email за връзка, дали ще помогне?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия