? Въпроси всякакви ? (2024 г.)

  • 227 129
  • 5 683
# 5 370
Биляна, изкарай дрехите да ги напече слънцето отвсякъде. Дивана бих напръскала с дезинфектант на "Чисто" без отмиване. Бих махнала и лавандулата. За мен тя е равнозначна на нафталин като асоциация със стар гардероб.
Виж целия пост
# 5 371
В какъв срок най-късно сте получавали от КЗП потвърждение, че са ви приели сигнала?
Пуснах сигнал през контактната форма, обаче почти седмица нямам потвърждение и се чудя дали да пусна пак.
Бях подала сигнал в началото на януари, който не беше регистриран до началото на февруари. Започнах да звъня по телефона, но все им бяха заети всички оператори. По мейл им писах и никой не ми отговори. Дори изнамерих в сайта им имейла на Алипиев и той не благоволи да ми отговори. След това писах на Омбудсмана и ми регистрираха жалбата. Продължавам да нямам отговор по нея. Междувременно не бях доволна от отговорите на две други мои жалби, плюс една за която прехвърлиха уж по компетентност, а се оказа че от съответната институция са им я върнали, че не е в техния ресор. От кабинета на Омбудсмана ме посъветваха да подам жалба в Министерството на икономиката и индустрията, щом не съм доволна. Мина вече месец, откакто им писах, но още нямам отговор.

Някой знае ли мога ли да подам жалба срещу инструктор, който паркира неправилно. Имам снимка. Искам да подам в централно управление. С местните не искам да се разправям, откакто по друг случай имах безумна среща с Общинска полиция и юрист на Общината. Ако знаех, че ще си измислят нов закон за движение по пътищата, щях да отида с адвокат.

Редактирам. Боби, миналия месец подавах жалба към КЗЛД през Системата за сигурно електронно връчване. В рамките на няколко часа получих входящ номер.
Виж целия пост
# 5 372
За възглавница - отскоро спя на такава с мемори пяна, чудесна е.
Харесвам тънки и меки, но започнах да спя на рамо и се принудих да купя мемори възглавница. Много удобна.
Ако има и болки в тялото, матракът е за смяна също. Латексовите матраци на Екон са прекрасни, калъфът с цип е допълнително удобство при пране.
Виж целия пост
# 5 373
Биляна, изкарай дрехите да ги напече слънцето отвсякъде. Дивана бих напръскала с дезинфектант на "Чисто" без отмиване. Бих махнала и лавандулата. За мен тя е равнозначна на нафталин като асоциация със стар гардероб.

Лавандула ползваме откакто се помня, татко си я имаше в двора. Мирише много добре, в никакъв случай на старо.
Миризмата на старо идва от недобро изпиране, на ниски градуси, или с течен препарат, или и двете. Чисти, добре изпрани, дрехи не могат да миришат на старо от лавандула.
Виж целия пост
# 5 374
Лавандулата я сменям всяка година, ей сега ще бера и суша. От нея ми мирише хубаво. Ще напръскам с Чисто, ще изпера, всичко каквото сте ме подсетили .Благодаря ви!
Виж целия пост
# 5 375
Биляна, има едни компактни и евтини обезвлажнители - в пластмасови кутии, от Джъмбо съм купувала и доста добре работят, ако искаш помисли и за такъв.
Скрит текст:
Виж целия пост
# 5 376
Благодаря, Рали! И това ще взема.
Виж целия пост
# 5 377
Триумф, Ласиа и Хипо. Най-добре през приложението им, а не да се хване, защото има много имитации.
Виж целия пост
# 5 378
Момичета, банка ДСК, дебитната карта е блокирана тази сутрин , заради злоупотреба, изтеглени са около 700 лв, от банката не дават достъп до сметката, картата ще бъде преиздадена, казали са срок от 15 до 35 дни да се произнесат, подадена е жалба в полицията.
Имат ли право да не предоставят достъп до сметката на клиент, нищо че картата е блокирана? Май ще се наложи аз да ида в банката, но като не съм титуляр никаква информация няма да ми дадат, казали да си види общите условия потърпевшият..

Имат ли такава практика? Не мога да повярвам, че този човек няма да може да разполага с парите си докато ДСК не си направят "разследването"?
Виж целия пост
# 5 379
Няма да Ви дадат информация на гише, щом не сте титуляр, или нямате пълномощно с изрично посочване да представлявате конкретния им клиент пред тях.
Може потърпевшия с Ваша помощ да позвъни на телефонът им за обслужване на клиенти и оттам да дадат повече информация.
Виж целия пост
# 5 380
Взимам го тогава и отивам в банката.
Това не може да е истина.
Виж целия пост
# 5 381
Взимам го тогава и отивам в банката.
Това не може да е истина.

Най-добре така, успех!
Виж целия пост
# 5 382
В какъв срок най-късно сте получавали от КЗП потвърждение, че са ви приели сигнала?
Пуснах сигнал през контактната форма, обаче почти седмица нямам потвърждение и се чудя дали да пусна пак.




Редактирам. Боби, миналия месец подавах жалба към КЗЛД през Системата за сигурно електронно връчване. В рамките на няколко часа получих входящ номер.
Аз дори входящ номер не получих, само мейл, че сигнала ми е пуснат. Нито вх.номер, нито копие на самото ми писмо ми, нищо! Все едно никога не е пускано. Наистина не знам в каква дължава живеем. Ще се оплакваме на Арменскя поп.
Виж целия пост
# 5 383
В какъв срок най-късно сте получавали от КЗП потвърждение, че са ви приели сигнала?
Пуснах сигнал през контактната форма, обаче почти седмица нямам потвърждение и се чудя дали да пусна пак.

Аз дори входящ номер не получих, само мейл, че сигнала ми е пуснат. Нито вх.номер, нито копие на самото ми писмо ми, нищо! Все едно никога не е пускано. Наистина не знам в каква дължава живеем. Ще се оплакваме на Арменскя поп.
ако данните са попълнени правилно и коректно (лични и тези към когото е насочено оплакването) би трябвало за 2-3 дни да се получи отговор за приет сигнал.  при мен беше така, а за около месец и половина получих имейл с кореспонденцията м/у КЗП и този, от който се оплаквам.
Виж целия пост
# 5 384
Взимам го тогава и отивам в банката.
Това не може да е истина.
Напълно нормално е да не дават достъп, щом не си титуляр.

Скрит текст:
В какъв срок най-късно сте получавали от КЗП потвърждение, че са ви приели сигнала?
Пуснах сигнал през контактната форма, обаче почти седмица нямам потвърждение и се чудя дали да пусна пак.

Аз дори входящ номер не получих, само мейл, че сигнала ми е пуснат. Нито вх.номер, нито копие на самото ми писмо ми, нищо! Все едно никога не е пускано. Наистина не знам в каква дължава живеем. Ще се оплакваме на Арменскя поп.
ако данните са попълнени правилно и коректно (лични и тези към когото е насочено оплакването) би трябвало за 2-3 дни да се получи отговор за приет сигнал.  при мен беше така, а за около месец и половина получих имейл с кореспонденцията м/у КЗП и този, от който се оплаквам.
Абе и аз по-бързо съм получавала,но скоро не съм пускала сигнали и се учудих на това размотаване.
Ако до края на седмицата не получа потвърждение, ще пусна пак сигнала.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия