Билла, Метро, Фантастико, Хит, Т-маркет и др. - Тема 17

  • 62 665
  • 744
# 225
а не получавате ли награда по имейла ?

Виж целия пост
# 226
Аз не. Но получавам всеки ден спам от тях. Отписвам се и на другия ден пак. Ужасно досадни са.
Виж целия пост
# 227
Когато не пазарувам дълго време от тях, получавам такива намаления по имейла.
Виж целия пост
# 228
Аз имам някакъв мейл с подробности колко велики благотворители са.
Виж целия пост
# 229
а не получавате ли награда по имейла ?


Това от колелото ли е или просто ти го изпратиха като стимул да пазаруваш? Миналата година имах изпратен ваучер за 10% от сметката и то важащ за всичко без цигари и бебешко мляко. То пък на касата имах проблем с отчитането. Служителките едва ли не ме изкараха някаква мошеничка, защото не бяха виждали подобен ваучер. Между другото 2 пъти съм имала подобни проблеми. Вторият път беше с ваучер за рожден ден. И все се случва в Билата, която е веднага след моста Чавдар в София. Мисля, че е филиал Сухата река, но може и да бъркам името. Уж изписуква уредчето, намалява сметката, а после няма приложено намаление. Промяната на сметката се дължи, защото точно в този момент пресмята намаленията от картата Била. Така се заблуждавам, че ваучерът е хванал.

За наградата от колелото не получих имейл .
Виж целия пост
# 230
И аз имам такъв ваучер - подарък за -5% от Билла. Обаче не важи за намалени стоки.
Виж целия пост
# 231
Моля по-запознатите и често пазаруващи в Била да кажат има ли определен ден в който зареждат цветята? Както е в Лидл, Кауфланд. За 8-ми ми трябват хубави орхидеи, но ми се иска да ги купя 2-3 дни по-рано, не в последния момент.
Виж целия пост
# 232
Аз минавам да споделя една случка от Т-маркет отпреди няколко дни.😅
Влязох в магазина, почти веднага си харесах един нехранителен продукт, който обаче нямаше нито опаковка с баркод, нито пък наоколо имаше етикет с цената му. При промо продуктите до входа стоеше. Взех продукта и влязох в магазина. Видях служителка да реди стока и я попитах как мога да разбера каква е цената, защото искам да купя продукта. Каза, че администрацията била до 17 ч и вече си били тръгнали, да се върна на следващия ден. Ако не бях говорила със служителката, смятах така или иначе да отида до мястото, където има подобни продукти и да проверя дали има и друга бройка...Но служителката случайно погледна натам /бяхме на няколко метра/, видя още един такъв артикул с опаковка и ми го подаде...Позамисли се нещо и все още любезно, почти мазно, ме помоли да купя продукта без опаковка, пък тя да си задържи продукта с опаковката. Аз по принцип купувам само продукти с опаковка (особено когато там са написани инструкциите за употреба), без опаковка купувам нещо, само когато наистина ми харесва и държа да го купя...Поисках да си избера един от двата продукта, да си снимам опаковката с инструкциите, а после щях да и' оставя опаковката, за да го сложи на другия продукт. Повторих няколко пъти, служителката пък ми буташе в ръцете продукта без опаковка и "Ама защо не вземете този?!?". Все пак не съм длъжна да купя продукт БЕЗ опаковка, тя искаше АЗ да и' направя услуга и да и' оставя опаковката...Мисля, че беше разумно това, което исках. Аз щях да се откажа от опаковката на продукта (без да съм длъжна да го правя), исках само да си я снимам, за да имам копие на инструкциите. Исках да огледам и другия продукт, защото и двата бяха с малък дефект (одраскано/чукнато, което се вижда всеки път при употреба), и да избера- нещо, което винаги правя, преди да купя стока. Изведнъж, като не стана това, което ми предлагаше, любезната служителка си изпусна нервите.😂 Изсъска ми, че "някои служители били по-умни и интелигентни от някои клиенти, които нищо не разбирали". Преди това направи снимка на баркода на продукта и после започна съскането, щяла да направи по друг начин, щом някои клиенти нищо не разбирали.😂Това без аз да съм преставала да съм любезна.🤣🤣🤣 Казах и', че явно е обратното, предвид реакцията и', и се надявам да не се налага да си общувам с ръководството как служителите си изпускат нервите и се държат с клиентите- това също го казах любезно и със съвсем спокоен тон. Стана ми много смешно от реакцията на служителката, честно казано.😆 Реших, че, след като не съм "умна и интелигентна", тогава ще си избера един от двата продукта и няма да и' оставя опаковката.😃
Не знам дали ръководството на Т-маркет изобщо обръщат внимание на сигнали от клиенти, но нека е благодарна, че не ми се занимаваше с това. Сега си ползвам продукта с кеф и продължава да ми е смешно, когато се сетя за нелепите реакции на онази служителка.😄
Виж целия пост
# 233
Всички знаем, че по веригите положението с персонала е зле, но Т-Маркет избиват рибата с техния. Сигурно имат специален подбор, и по брой хромозоми....
Долче къде се разигра тази случка?
Ползвай си с кеф продукта, "умната" служителка е с пръст в уста

Аз минавам да споделя една случка от Т-маркет отпреди няколко дни.😅
Влязох в магазина, почти веднага си харесах един нехранителен продукт, който обаче нямаше нито опаковка с баркод, нито пък наоколо имаше етикет с цената му. При промо продуктите до входа стоеше. Взех продукта и влязох в магазина. Видях служителка да реди стока и я попитах как мога да разбера каква е цената, защото искам да купя продукта. Каза, че администрацията била до 17 ч и вече си били тръгнали, да се върна на следващия ден. Ако не бях говорила със служителката, смятах така или иначе да отида до мястото, където има подобни продукти и да проверя дали има и друга бройка...Но служителката случайно погледна натам /бяхме на няколко метра/, видя още един такъв артикул с опаковка и ми го подаде...Позамисли се нещо и все още любезно, почти мазно, ме помоли да купя продукта без опаковка, пък тя да си задържи продукта с опаковката. Аз по принцип купувам само продукти с опаковка (особено когато там са написани инструкциите за употреба), без опаковка купувам нещо, само когато наистина ми харесва и държа да го купя...Поисках да си избера един от двата продукта, да си снимам опаковката с инструкциите, а после щях да и' оставя опаковката, за да го сложи на другия продукт. Повторих няколко пъти, служителката пък ми буташе в ръцете продукта без опаковка и "Ама защо не вземете този?!?". Все пак не съм длъжна да купя продукт БЕЗ опаковка, тя искаше АЗ да и' направя услуга и да и' оставя опаковката...Мисля, че беше разумно това, което исках. Аз щях да се откажа от опаковката на продукта (без да съм длъжна да го правя), исках само да си я снимам, за да имам копие на инструкциите. Исках да огледам и другия продукт, защото и двата бяха с малък дефект (одраскано/чукнато, което се вижда всеки път при употреба), и да избера- нещо, което винаги правя, преди да купя стока. Изведнъж, като не стана това, което ми предлагаше, любезната служителка си изпусна нервите.😂 Изсъска ми, че "някои служители били по-умни и интелигентни от някои клиенти, които нищо не разбирали". Преди това направи снимка на баркода на продукта и после започна съскането, щяла да направи по друг начин, щом някои клиенти нищо не разбирали.😂Това без аз да съм преставала да съм любезна.🤣🤣🤣 Казах и', че явно е обратното, предвид реакцията и', и се надявам да не се налага да си общувам с ръководството как служителите си изпускат нервите и се държат с клиентите- това също го казах любезно и със съвсем спокоен тон. Стана ми много смешно от реакцията на служителката, честно казано.😆 Реших, че, след като не съм "умна и интелигентна", тогава ще си избера един от двата продукта и няма да и' оставя опаковката.😃
Не знам дали ръководството на Т-маркет изобщо обръщат внимание на сигнали от клиенти, но нека е благодарна, че не ми се занимаваше с това. Сега си ползвам продукта с кеф и продължава да ми е смешно, когато се сетя за нелепите реакции на онази служителка.😄
Виж целия пост
# 234
Поне сте си разменяли любезности на български. В Про маркет има от всички държави събрани, най вече от бившите ссср републики, които владеят само майчин език. Дори да ги нааругаел няма да разберат.
Виж целия пост
# 235
Не се учудвам какъв е персонала в Тмаркет след като преди няколко месеца служителка там каза че получава минималната работна заплата. Беше на касата, в целия магазин имаше още една служителка и като си плащах започна да се оплаква как не смогват с работата, няма персонал, заплатата била такава и тн. Та с две думи за тия пари как да има персонал изобщо, какво остава за читав такъв.
Виж целия пост
# 236
В Мол България от преди 5 мин. Показах на служителка , взе 2 броя и тръгна навътре.  Интересно ми е дали ще ги бракуват или... За 5 дена никой да не обърне внимание...
Скрит текст:
Виж целия пост
# 237
В Мол България от преди 5 мин. Показах на служителка , взе 2 броя и тръгна навътре.  Интересно ми е дали ще ги бракуват или... За 5 дена никой да не обърне внимание...
Скрит текст:

Взимай кутията и на касата им казваш, че искаш да се възползваш от гаранцията "Свежо или безплатно".

В нашите магазини се стремим винаги всичко, което предлагаме, да бъде свежо и прясно, но ако все пак откриете продукт с изтекъл срок на годност, ние ще ви дадем същия или подобен безплатно!
https://www.billa.bg/za-billa/billa-garancii
Виж целия пост
# 238
Голяма съм патица...съмнявам се да ми дадат безплатно...за друг път ще знам.
Виж целия пост
# 239
вземаш бройките с изтекъл срок, вземаш още толкова в редовен срок.
на касата оставяш тези с изтеклия срок, а нормалните си ги взимаш безплатно.

пп. иначе да, ще ги бракуват.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия