Пазаруване от Fashion days - тема 6

  • 29 405
  • 289
# 270
Аз пък връщам от личния си адрес и като подам заявката за връщане сутрин, винаги същия ден идва куриер и ми я взема, а на следващия ми връщат парите, дори преди да ми пуснат мейла, че връщането е прието.
Виж целия пост
# 271
Аз пък връщам от личния си адрес и като подам заявката за връщане сутрин, винаги същия ден идва куриер и ми я взема, а на следващия ми връщат парите, дори преди да ми пуснат мейла, че връщането е прието.
Ако ми се падне спиди,идват на деня.Обаче ако ми се падне самдей..чакала съм ги по 8-9дни да дойдат.Пращат смс,че този ден ще дойдат примерно и никакви ги няма.Звъня да питам какво става,че ги чакам цял ден,ми аз вика вече си тръгнах от този град.
Виж целия пост
# 272
При мен или звънят даже същия ден да идват, или една седмица ни вест, ни кост. Затова предпочитам аз да си ги нося в офис пратките, ама не може. Следващия път ще пробвам през кутия да върна.
Виж целия пост
# 273
Принципно може до офис, в миналото съм го правила, но трябваше да се свържа преди това с Fashion Days и да искам от тях да ми подготвят товарителницата за връщане, да ми пратят номер и тогава да го занеса, поне преди няколко години такава беше процедурата. За толкова години все можеше някакви готови предварително направени стикери с товарителници за връщане да измислят, както H&M, Mohito, Reserved, Zoot и т. н. През кутия мога да ги занеса и в събота/неделя, и по-късно вечерта.
Виж целия пост
# 274
При мен или звънят даже същия ден да идват, или една седмица ни вест, ни кост. Затова предпочитам аз да си ги нося в офис пратките, ама не може. Следващия път ще пробвам през кутия да върна.
Вчера върнах през бокса,супер лесно и удобно.Вече само така ще връщам Simple Smile Ако трябва да ги чакам...
Редактирам се.Снощи занесох пакета в бокса.Преди малко ми преведоха сумата в сметката.Не мога да повярвам.
Виж целия пост
# 275
А възможно ли е да използвам нов пакет, на който няма никаква залепена товарителница, за да върна през бокса? Притеснява ме това, че няма да знаят откъде се връща пратката.
Виж целия пост
# 276
Бе, много ги мислите тези неща. Сложих обувките в същия плик, в който ги получих, само го залепих, да не е отворен. Те си ги разпознават по кода, който дават за вратичката, в която оставяте това, което връщате, а не по етикетите. И много добре знаят от къде се връща. Тук е най-безпроблемното връщане от всички сайтове!
Виж целия пост
# 277
Да, така е. Този тип пратки не работят с надписване. Всичко си е измислено много добре. Сумата ми е преведена днес, 5 работни дни след като върнах пратката.
Виж целия пост
# 278
А възможно ли е да използвам нов пакет, на който няма никаква залепена товарителница, за да върна през бокса? Притеснява ме това, че няма да знаят откъде се връща пратката.

Ако не пазиш плика, с който е пристигнала пратката, използвай друг и отгоре напиши Fashion days - номер на поръчката  и някъде отдолу: имената си , тел. - за да си спокойна Simple Smile
Виж целия пост
# 279
За първи път толкова дълго ме размотават и ми бавят парите за върната пратка. Първо заявиха връщане миналия вторник.и на другия ден статуса на поръчката беше отказана. Звънях им и казаха да пусна нова. На ругия ден , в четвъртък дойде куриер и я взе. Нормално ли е още да не са ми върнали парите. Да се притеснявам ли, да им звъня ли. До сега като съм връщали, всичко се е случвало за 2 дни.
Виж целия пост
# 280
За първи път толкова дълго ме размотават и ми бавят парите за върната пратка. Първо заявиха връщане миналия вторник.и на другия ден статуса на поръчката беше отказана. Звънях им и казаха да пусна нова. На ругия ден , в четвъртък дойде куриер и я взе. Нормално ли е още да не са ми върнали парите. Да се притеснявам ли, да им звъня ли. До сега като съм връщали, всичко се е случвало за 2 дни.
По последните поръчки, които върнах, възстановяване на сумата беше около седмица по-късно.
Виж целия пост
# 281
Спечелих ваучер за Fashion days от игра на Кока-Кола, употребих го, но покупката ми се оказа неуспешна. Някой връщал ли е продукт, закупен с ваучер? Дали ще ми го възстановят, за да направя нова поръчка?

И да дам отзив за тази дрешка (снимката е линк):



От много години пазарувам онлайн, но май това е най-несполучливата ми покупка. Материята е нещо като тензух. Толкова е тънка! Цветът на шарката е тревисто зелен, а не като на снимката. А изработката е потресаваща! Криви шевове, преплетени или висящи конци... Ширитът, който е по края на кимоното на места е зашит навътре вместо навън. Дрехите от Синсей, Пепко и подобни магазини са като висша мода в сравнение с това. Дори е обидно да ги сравнявам. Simple Smile
Виж целия пост
# 282
Таня, ще ви върнат парите още на момента, когато куриера вземе пратката. Парите от ваучер се връщат в профила отново като ваучер. Върнете дрехата без притеснение, всичко ще е наред.
Виж целия пост
# 283
Отзив за тази чанта или по-точно чантичка

https://www.fashiondays.bg/p/%D0%9A%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%82%D0%B … llini-p6132589-1/
Миниатюрна е, кожата е мека, но грапава леко, дръжката е къса за през тялото. И цвета е трудно да се разбере златен ли е, сребърен ли е. Връщам я.
Търся кросбоди, естествена кожа, златна. Обърнах света - няма! Има грозни или чантета по над 500 лв. Чак пък толкоз... мерси!
Виж целия пост
# 284
Искам да ви питам, мога ли и как да подам оплакване към фешън дейс? По- конкретно от куриесрските услуги на Sameday. Преди 10 дни поръчах едни обувки в изибокс. Но на другия ден поръчах още 3 артикула и явно ми обединиха 2те поръчки и изписа, че не могат да бъдат доставени в иьибокс, защото са повече от 3 неща. След 2 дни си получих в изибокс 3те артикула , а  обувките от предния ден започнаха да се мотаят и постоянно ми стоеше статус в процес на доставка. Минаха 10 дни, статуса е все този. Веднъж ми пратиха смс да дам адрес за доставка , не можело в изибокс(не знам защо). Дадох офис на еконт. Звънна ми куриер и каза, че  не може в еконт. Помолих го да ги остави , в който му е удобен изибокс. Каза добре, но на другия ден отново смс , че не могат да бъдат доставени в изибокс. Звъннах на фешън дейс и дадох домашен адрес, като обясних, че вече 10 дни нямам доставка и след 2 дни ще отсъствам. На другия ден ми звънят и ми казват, че куриера  нямал път към моя адрес в този ден. Звъннах му отново и го попитах къде е в района да отида да си ги взема. И той заядливо ми отговори, че не може да се занимава повече с тези обувки и ги връщал. Не знам името му. Имам само телефонния му номер.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия