Седмокласници 2023/2024 – тема 7 – втори срок и пробни изпити

  • 32 397
  • 779
# 735
Къде може да се види на колко точки отговаря оценката по БЕЛ и МАТ от дипломата? За балообразуването. Търсих в сайта на Дидева и на първа страница на темата....аз ли не откривам?
Скрит текст:
Снимала съм го от сайта на Дидева Simple Smile
Виж целия пост
# 736
Биология
https://www.mon.bg/nfs/2024/03/dopusnati-bio_120324.pdf
Виж целия пост
# 737
Кога излизат останалите резултати?
Виж целия пост
# 738
Може ли някой да снима условията на задачите от пробния изпит по математика на СМГ от 25.02.? Благодаря предварително!
Виж целия пост
# 739
Може ли някой да снима условията на задачите от пробния изпит по математика на СМГ от 25.02.? Благодаря предварително!
https://bg-mam.ma/p/1631963/47662862
Виж целия пост
# 740
Може ли някой да снима условията на задачите от пробния изпит по математика на СМГ от 25.02.? Благодаря предварително!
https://bg-mam.ma/p/1631963/47662862
Много благодаря!
Виж целия пост
# 741
СГСАГ "Христо Ботев" - Отворени врати : 26-27.03.2024г. Публикувано във фейсбук страницата им. Засега не виждам обявени часове или график.
Виж целия пост
# 742
Здравейте!
Тормозят ли децата ви много по другите предмети, извън БЕЛ и МАТ, в училище? При нас е ужасно. Огромни обеми, всички предмети са на живот и смърт - химия, компютърно моделиране, география, физика.... Да си научиш не е достатъчно, за да изкараш 6 или дори 5. Трябва да си толкова навътре в детайлите на предмета, толкова много отвъд материала в училище, че им взимат силиците.
Междувременно от един ден за следващия се дават и огромни обеми от домашни и по предметите за кандидатстване. Това е добре от гледна точка на упражнение, но понякога е просто непосилно за изпълнение.

Между другото, в момента си блъскаме главата с една задача, която изглежда е много лесна, но ето - просто решението ни убягва. Зациклили сме. Ще съм много благодарна на помощта ви. Тя е една от 35-те задачи, които синът ми има да реши за утре.

В 8 часа от град М тръгва автобус, който пристига в град N в 12 часа. В 9:15 часа в същия ден и по същия път от М тръгва мотоциклет, който пристига в N в 11 ч. и 45 мин. Намерете:
а)  В колко часа мотоциклетът е настигнал автобуса?
б) С колко процента скоростта на мотоциклета е била по-голяма от скоростта на автобуса?
Приемете, че двете превозни средства са се движили с постоянна скорост.
Виж целия пост
# 743
Аз задачата не мога да реша, но и при нас има предмеети, по които ги гонят, правят проекти.
Имаме драма с музиката, рисуване, физическо, пишат се 2-ки и 3-ки, било по критерий на МОН. По Биология и Физика са почти пенсионерки и там гонят, 6ца е рядкост
Виж целия пост
# 744
Излезли са всички резултати по физика. Има доста предложени за национален кръг, но пак неприети:
https://www.prirodninauki.bg/archives/category/%d0%be%d0%bb%d0%b … d0%b8%d0%ba%d0%b0
Виж целия пост
# 745
Да, тормозът е по всичко. Плюс изброените, миналата седмица по история имаше да развива и три отговора на исторически въпрос в рамките на най-малко една страница голям формат, с теми Балканските войни и ПСВ. Дори по ТП има четворка на някакъв проект. Просто без коментар.
Виж целия пост
# 746
Здравейте!
Тормозят ли децата ви много по другите предмети, извън БЕЛ и МАТ, в училище? При нас е ужасно. Огромни обеми, всички предмети са на живот и смърт - химия, компютърно моделиране, география, физика.... Да си научиш не е достатъчно, за да изкараш 6 или дори 5. Трябва да си толкова навътре в детайлите на предмета, толкова много отвъд материала в училище, че им взимат силиците.
Междувременно от един ден за следващия се дават и огромни обеми от домашни и по предметите за кандидатстване. Това е добре от гледна точка на упражнение, но понякога е просто непосилно за изпълнение.

Между другото, в момента си блъскаме главата с една задача, която изглежда е много лесна, но ето - просто решението ни убягва. Зациклили сме. Ще съм много благодарна на помощта ви. Тя е една от 35-те задачи, които синът ми има да реши за утре.

В 8 часа от град М тръгва автобус, който пристига в град N в 12 часа. В 9:15 часа в същия ден и по същия път от М тръгва мотоциклет, който пристига в N в 11 ч. и 45 мин. Намерете:
а)  В колко часа мотоциклетът е настигнал автобуса?
б) С колко процента скоростта на мотоциклета е била по-голяма от скоростта на автобуса?
Приемете, че двете превозни средства са се движили с постоянна скорост.
Zara 12, в този форум намирам много решения на трудни задачи, в най-лошия случай на идентични - https://www.matematika.bg/f/viewtopic.php?f=35&t=4408
Виж целия пост
# 747
И по биология излязоха всички протоколи.
Виж целия пост
# 748
И при моето дете се уляха някои учители. Проекти, презентации. Лесно, но отнема време. Имат да направят проект на ф.А5, в същото време има и мин.инфо, което да присъства. И детето губи време, кое да сложи, съкрати. Кипи безсмислен труд.
Виж целия пост
# 749
И моите наблюдения са такива. Има норматив за оценки и хвърчат едни времеемки проекти. Имам чувството, че положението е като в онзи виц "А ние лепим листа, пробиваме кестени и нижем жълъди за домашно."
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия