Споделям с вас сега проблема - задача имам нерешена.Дайте рамо, подскажете, при нужда цялата решете.

  • 20 226
  • 738
# 645
Виж целия пост
# 646
Ох, извинявай. За 8 задача, но май я реших, ако 280 е отговорът , значи съм успяла
Мама Ру, в края на учебника има отговори.
Виж целия пост
# 647
Вярно, ама детето замина втора смяна на училище и ме остави да се мъча да ги реша, за да мога и да ги обясня после.
Виж целия пост
# 648
Отговорите без обяснения не вършат работа..

Пенева, все си мисля, че нещо по-лесно трябва да е, но не се сещам.
Виж целия пост
# 649
Аз го описах с лицето. Ползва се правоъгълен триъгълник с 30 градуса и е съвсем простичко. Друго бързо и лесно изобщо не ми идва на ум.
Виж целия пост
# 650
То с лицето първо ми дойде на ум 😀, ама дали има и друго просто нещо дето не се сещаме сега?
Виж целия пост
# 651
Отново идвам с молба за помощ:


а) намерете дължината на SQ
б) след намерена SQ, намерете ъгъл х
Виж целия пост
# 652
Отново идвам с молба за помощ:


а) намерете дължината на SQ
б) след намерена SQ, намерете ъгъл х
За кой клас е тази задача?
SQ = 3tg65
cos(x)= SQ/10
Виж целия пост
# 653
Здравейте може ли малко помощ за задача 20
Виж целия пост
# 654
Това май е задача от примерно НВО по-назад във времето, когато в 7 клас учеха параметрични уравнения. Не мисля, че сега ги има. Учат децата параметър, да. Но от задачи тук и  в разни сборници става ясно, че нещата към момента се свеждат само  до това да се знае, че параметъра го причисляваме към коефициента на даден едночлен (примерно в  задачи за определяне на степен и коефициент на едночлен или в  такива, в които се пита за коя стойност на параметъра коефициентите примерно пред кубичната и линейната степен са равни).

Виж целия пост
# 655
Моля ударете едно рамо, забих на задача за 5 клас. Как се доказва последната подточка със знанията, които имат - само понятията основи, бедра, височини:
Виж целия пост
# 656
Начертайте височина през точка М и използвайте това, че SADM = SABCD - (SABM + SCDM)
Виж целия пост
# 657
Това май е задача от примерно НВО по-назад във времето, когато в 7 клас учеха параметрични уравнения. Не мисля, че сега ги има. Учат децата параметър, да. Но от задачи тук и  в разни сборници става ясно, че нещата към момента се свеждат само  до това да се знае, че параметъра го причисляваме към коефициента на даден едночлен (примерно в  задачи за определяне на степен и коефициент на едночлен или в  такива, в които се пита за коя стойност на параметъра коефициентите примерно пред кубичната и линейната степен са равни).


Да от примерно НВО е и е взето от стар сборник госпожата по математика само от него им дава!
Виж целия пост
# 658
Принципно няма лошо, те задачите сега и тогава не са  различни, даже в старите сборници са сякаш една идея по-хубави/разнообразни. Но просто в тях има  едно-две неучени от сегашните  седмокласници неща - примерно параметрични уравнения и неравенства + трапец. Та би било редно да им казва госпожата  БЕЗ кои задачи.
Виж целия пост
# 659
Начертайте височина през точка М и използвайте това, че SADM = SABCD - (SABM + SCDM)
Бшагодаря. В крайна сметка и аз така го докарах, обаче те не са учили еднакви триъгълници и т.н. и не е сети, че височината на авм е половината от височината на трапеца. Явно неслучайно тази задача е в раздел състезателни от сборника.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия