Пазаруване от about you - тема 27 (март)

  • 57 652
  • 736
# 30
Здравейте!
Получих пратка и в стремежа си да я отворя по- бързо не го направих на правилното място, а скъсах плика от другата страна. За външния плик става въпрос, пликовете с дрехите са добре. И тъй като всичко ще връщам, дали ще е проблем това, че съм залепила плика с тиксо около 20 см?
Виж целия пост
# 31
Не е проблем и в друг плик да го върнеш.
Виж целия пост
# 32
Който ходи с рокли да заповяда❤
Виж целия пост
# 33
Здравейте, някой има ли код за дънки или в момента ако има код за отстъпка над 100 лв може ли да ми го изпрати на лично?
Виж целия пост
# 34
Браво на АЮ, успяха да ми изпратят всичко навреме! Току що получих смс за втората пратка, а довечера пътувам, и двете поръчки ми трябват за пътя🍀
Кога изписахте нова тема Simple Smile
Виж целия пост
# 35
Айде блокираха ми плащането с наложен платеж, смешници Grinning Искат да им плащам предварително, че да ми пращат на тото каквото им дойде, а пари да чакам по един месец после...ми не, мерси. Като гледам и последните случаи тук с якетата...Някой си им върнал жълто яке и те го засилили на следващия без изобщо да отворят и за видят какво е...това е безумие просто. Без да проверя какво са ми изпратили няма шанс да им платя. Да не говорим, че чакам пари три седмици вече, та решиха да им плащам предварително, наглост. Ще си давам парите там, където умеят да ми ги вземат, сайтове бол. Пиша просто за да се знае, че имате ли няколко връщания, блокират наложения платеж, независимо че връщах по тяхна вина.
Виж целия пост
# 36
Не беше ли заради отказани пратки. Не заради платени и после върнати?
Такъв спомен имам.

Направи си нов профил и ще имаш НП.
Виж целия пост
# 37
Получих си и аз двете Марико, връщам ги, талията им ми седи някак прекалено нагоре, а  и прекалено натруфени ми идват - въженца, емблемки, детайли .
Виж целия пост
# 38
Една поръчка имам от 22.02, която беше със срок на доставка 27-29.02 още никаква я няма. Други след нея пристигнаха вече. Уж изпратена.
Взех да си мисля, че нищо няма да получа пък си искам нещата.
Виж целия пост
# 39
Имам отказани 2 пратки след преглед в офиса. Едната е на маратонки за мъжа ми, кутията беше разпадната буквално и едната се виждаше. Половината отпред беше омазана в нещо като лепило и я отказах естествено. Другата беше с рокля, която видях през прозрачния плик, че някаква съвсем друга, явно объркана.
Както казах, отварям в офиса, за да знам какво ми изпращат. Ама явно трябва да вземам всеки боклук, да им го плащам, и да чакам пари по 1 месец, защото те не си вършат работата...
Виж целия пост
# 40
И каква им е логиката тогава.
Даже и да е платено предварително, би трябвало пак да има опция за преглед и да се върне още в офис.
Аз също разчитам на тази опция, ако не е моето нещо ще върна веднага.
Ако има непотърсени пратки е логично да искат предварително плащане, но за върнати след преглед не е логично.
Виж целия пост
# 41
Важно е куриер да отбележи, че е имало преглед и след него е отказът.
Ако не го е оформил така, а просто с отказ без преглед, логично ограничават НП.
Така бе разяснено в темата. Скоро беше. Всъщност няколко пъти се коменгира това тук, откакто аз съм в темата от ноември.
Виж целия пост
# 42
Както и да е, писах за да се знае и ако е полезно за някой. Моят съвет е, отваряйте си пратките в офиса, доколкото може да се види какво и що. Нямам зор да пазарувам от тях, така че приключвам, за да дам шанс на коректни сайтове.
Виж целия пост
# 43
Много интересна политика - значи те като отказват якета, изпращат един мейл извинителен и всичко е точно, когато пращат сгрешени артикули също, самите те казват откажете на куриера ако сте променили мнението си и после блокират НП…Вариант - нов профил и така, това плащане предварително не е  особено добър вариант.
Виж целия пост
# 44
Не е точно така..когато сбъркат, пращат и ваучер! Не само извинителен имейл.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия