WIZZAIR - 47

  • 31 345
  • 549
# 525
Здравейте! Уиз ми предлагат 50 евро по банкова сметка или 80 евро уиз кредит за една година. Чудя се коя опция да избера, някой имал ли е проблем с ползването на този кредит?
Виж целия пост
# 526
Здравейте! Уиз ми предлагат 50 евро по банкова сметка или 80 евро уиз кредит за една година. Чудя се коя опция да избера, някой имал ли е проблем с ползването на този кредит?
Няма кой да знае дали ще пътуваш следващата една година или не.
Ако ще пътуваш и ще си ползваш кредита, разбира се. Това са чисти пари с които плащаш билетите си.
Виж целия пост
# 527
Проблем с ползването няма, но трябва и ти (титуляра на акаунта) да си сред пътниците.
Виж целия пост
# 528
Идвам с индиански въпрос. Закъснял полет над 3 часа, на летището раздадоха по една вода и един кроасан. Мога ли да пусна иск за закъснението и къде точно? Поразрових из страницата на Уиз, но нищо не открих...
Виж целия пост
# 529
Ако закъснението е повече от 3 часа ПРИ КАЦАНЕТО, имате право на обезщетение. Къде точно в сайта им, не зная. Съфорумците ще помогнат с това. Пробвайте първо директно в сайта на Уиз. Ако се разсейват, може да подадете иск чрез една от специализиралите в това компании срещу съответен процент от сумата.
Виж целия пост
# 530
Идвам с индиански въпрос. Закъснял полет над 3 часа, на летището раздадоха по една вода и един кроасан. Мога ли да пусна иск за закъснението и къде точно? Поразрових из страницата на Уиз, но нищо не открих...
Има връзка към формуляра за искове в често задавани въпроси
https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/prices-discou … -i-submit-a-claim
Виж целия пост
# 531
Идвам с индиански въпрос. Закъснял полет над 3 часа, на летището раздадоха по една вода и един кроасан. Мога ли да пусна иск за закъснението и къде точно? Поразрових из страницата на Уиз, но нищо не открих...
Има връзка към формуляра за искове в често задавани въпроси
https://wizzair.com/en-gb/information-and-services/prices-discou … -i-submit-a-claim
Много благодаря!
Да, над 3 часа - вместо в 22:50 кацнахме около 03:10.
Виж целия пост
# 532
Ако закъснението е повече от 3 часа ПРИ КАЦАНЕТО, имате право на обезщетение.
Стига да е по независещи от авиокомпанията причини. Тоест, ако е закъснение поради метеорологични причини (буря, ураган и т.н.), няма да има обезщетение.
Виж целия пост
# 533
А знаете ли къде да искам обещетение за закупени от мен стоки от първа необходимост? Оставиха ме без багаж 18 дни.
Виж целия пост
# 534
Здравейте, може да сте го обсъждали, но доплатих за багаж до 10 кг., въпросът ми е задължително ли трябва да го чекирам или има шанс да го кача на борда. С приорити си го качвам, но в този случай някъде четох, че се води чекиран.
Виж целия пост
# 535
Е ние от къде да разберем какво си купила?
Теоретично, щом е доплащане би трябвало да е чекиран багаж.
Би написала ако си взела приорити, така мисля.
То не боли от чекирането и не бият докато го правиш.
На летището отиваш на багажната лента и те като ти видят БК ще кажат дали си за тях или за проверка за сигурност.
Виж целия пост
# 536
На check-in гишетата искат само документ за самоличност и по него виждат какъв е багажът.
Виж целия пост
# 537
Идвам с индиански въпрос. Закъснял полет над 3 часа, на летището раздадоха по една вода и един кроасан. Мога ли да пусна иск за закъснението и къде точно? Поразрових из страницата на Уиз, но нищо не открих...
Здравей! Миналия месец имахме закъснение над 3 часа и ме посъветваха да ползвам фирма за компенсацията. Но ние бяхме 4 пътника и комисионната от 25% ми се видя много. Реших да пробвам сама. На десетия ден Уиз ми преведоха обезщетението. Ще се опитам максимално ясно да обясня процедурата.
От приложението:
Customer support, Submit complaint form
Препраща към сайта и иска вход с име и парола
-Delay,cancellation,denied
-delayed flights
-by EU laws
-for myself+ ако има и други пътници в резерважията
-confirmation code от резервацията
-ако има и други пътници ще трябва да прикачите пълномощни от тяхно име
-банкова сметка по която да преведат обезщетението
В рамките на 2-3 дни получих мейл дали искам думата по сметка или 120%уиз кредит, да потвърдя сметката и до седмица получих парите.
Ако имате други въпроси съм насреща
Виж целия пост
# 538
Здравейте, може да сте го обсъждали, но доплатих за багаж до 10 кг., въпросът ми е задължително ли трябва да го чекирам или има шанс да го кача на борда. С приорити си го качвам, но в този случай някъде четох, че се води чекиран.

Ако си купила чекиран багаж трябва да го чекираш. Допълнителен ръчен багаж се получава, като платиш за Priority. Различни неща са.
Може и да попиташ на гишето може ли да мине като ръчен, ама те си преценяват...
Виж целия пост
# 539
Е ние от къде да разберем какво си купила?
Теоретично, щом е доплащане би трябвало да е чекиран багаж.
Би написала ако си взела приорити, така мисля.
То не боли от чекирането и не бият докато го правиш.
На летището отиваш на багажната лента и те като ти видят БК ще кажат дали си за тях или за проверка за сигурност.

Боли, ако са ти пребъркали багажа на летището и ти липсват вещи…не е приятно. Явно не сте купувала такава услуга и не може да дадете ясен отговор. Попитах до 10 кг. багаж, който е същия тип като приорити, но не е закупен като приорити, а като багаж до 10 кг. задължително ли се чекира. Благодаря на отговорилите по същество!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия