Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 3

  • 27 321
  • 800
# 165
Как се случва нееднократното актуализиране на цените?
Виж целия пост
# 166
Като натискате много пъти Корекция на цената
Може да се върне артикул и от поръчката, до бутона за Проследяване има бутон Върни, натискате и пита кой артикул, после си избирате причина, ако трябва снимки, после ви предлагат вариант за връщане на парите и готово, бързо и лесно
Виж целия пост
# 167
Някой купувал ли е смарт часовник? И да е доволен?
Виж целия пост
# 168
Някой купувал ли е смарт часовник? И да е доволен?
Аз, и за мен и за баща ми. Доволна съм, бързо му пада батерията, на 2-3 дни го зареждам, но ме виждам голяма драма. Мога да вдигам на обаждания, има мерене на пулс, на кръвно и т.н. Моя е с две верижки и беше към 40 лв, на баща ми го взех 26 лв, той също е доволен.
Виж целия пост
# 169
не всички продукти позволяват повторна корекция
Виж целия пост
# 170
не всички продукти позволяват повторна корекция

Да, при мен явно са все такива и затова се изненадах, че можело нееднократно.

Поръчах детски смарт часовник. Малкият няма търпение.
Виж целия пост
# 171
На кой да звънна за да кажа, че искам в Спиди да го получа? И това и писах, а ми е пусната пратката в  BOXNOW.
Виж целия пост
# 172
не всички продукти позволяват повторна корекция

Да, при мен явно са все такива и затова се изненадах, че можело нееднократно.

Поръчах детски смарт часовник. Малкият няма търпение.
Корекция на цена има само и единствено когато е намален същия продукт от същия търговец, и важи 30 дни от дата на поръчка, включително и след доставка. Някой продукт може въобще да няма намаление през този период, на друг се е случвало да коригирам и повече от три пъти.
Къде пишете като е минал срока за доставка а не е пристигнала за 10лв. компенсация. Поизчаках но не виждам да е дошла.
Виж целия пост
# 173
Може ли линк към смарт часовник ?
Виж целия пост
# 174

Къде пишете като е минал срока за доставка а не е пристигнала за 10лв. компенсация. Поизчаках но не виждам да е дошла.
На поддръжката - иконката е слушалки.
Виж целия пост
# 175
Здравейте! За втори път и моята поръчка е изпратена до BOXNOW при наличието, че съм задала да е до адрес. За предната си поръчка писах в чата за проблема, извиниха се, помолих да се предаде за проблема и приключих. Сега обаче след като втори път се случи в чата бях доста крайна. Писаха ми да очаквам решение на проблема до 24 часа. Отговарят ми че, зависело от големината пакета и подобни глупости. Къде е упоменато това? Защо ми дават опция до адрес като не се зачита? Моля Ви всички ,които имате този проблем да пишете в чата. Като получа отговора им пак ще пиша.
Виж целия пост
# 176
Здравейте! За втори път и моята поръчка е изпратена до BOXNOW при наличието, че съм задала да е до адрес. За предната си поръчка писах в чата за проблема, извиниха се, помолих да се предаде за проблема и приключих. Сега обаче след като втори път се случи в чата бях доста крайна. Писаха ми да очаквам решение на проблема до 24 часа. Отговарят ми че, зависело от големината пакета и подобни глупости. Къде е упоменато това? Защо ми дават опция до адрес като не се зачита? Моля Ви всички ,които имате този проблем да пишете в чата. Като получа отговора им пак ще пиша.
Още при първа такава поръчка писах, общи приказки, нищо конкретно. Кашона на етажерката беше в бокс, а по малка пакет дойде със Спиди.
Виж целия пост
# 177
И моята първа пратка се е закеркенечила след митническа проверка.., която е приключила на 11-ти, ама си чакам.
Бубанич, и теб те чакам, забрави ме, прегръдка.

Но това Тему е абсолютна и тотална краста, то какво няма не знам.

Исках да ви питам дали сте си купували вакуумни торби и уред за вакуумиране от сайта?
Хубав петък!
Виж целия пост
# 178
Аз си бях поръчала протектори за куфар .Ами стахотни са .Много съм доволна , още повече пък за цена от 6 лв.
Виж целия пост
# 179
Аз си бях поръчала протектори за куфар .Ами стахотни са .Много съм доволна , още повече пък за цена от 6 лв.
От кои поръча?
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия