Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 3

  • 28 197
  • 800
# 780
Според мен не е правилно да се дава една звезда за продукт, понеже не ви удовлетворява начина на доставка. Така се подвежда следващия потребител, който като види малки звезди подминава артикул, а той може да е с по-добро качество. Освен това се ощетява търговецът/производителят без да има вина. Звездите са за оценка на продуктите.
Ако не съм доволна от начина на доставка, бих писала на Тему по всички възможни канали. Като получат много жалби, ако действително са коректни, би трябвало да вземат адекватни мерки.
Кутиите са удобни за получаване, но пък вероятно има хора, които до последно не ги освобождават и така се налага пренасочване.

Снощи направих поръчка, срок на доставка 7-14 работни дни.
Не еднократно се писа на Тему за проблема с куриерските фирми, отсвирват. А когато е написано, че звездата е заради доставка, къде е проблема? Четете коментарите , не само в България , се оплакват от доставки, липси и повредени стоки при доставка.
Виж целия пост
# 781
За колко пари взе етажерката? Отдавна ги заглеждам.
Аз не отварям продукти, които излизат с по-малко звезди, така и не им стигам до коментарите. Просто отварям аналогичен продукт.
Виж целия пост
# 782
Звездите са и оценка за опита на клиента с Тему.


По всякакви сайтове в отзивите коментират и доставката, не само български клиенти при това.
Виж целия пост
# 783
Според мен шансът да се смени доставчика клони към нула. Ясно е, че Боксовете са по-евтини, не изискват физическо обслужване на клиента от служител. Затова и всичко, що влиза в бокса, ще пристига с тях. Със сигурност работят с договор и той не е месечен. Дори и при лошо изпълнение, по-ниската цена на бокса ще бъде с предимство при решение дали и с кого да идват поръчките.
Не знам от кога са боксовете на нашия пазар, но като че ли ги видях от година някъде (може и по-малко). Не са организирани добре все още, но може би и това ще се промени.
Не се сменя така лесно нито доставчик, нито склад. От опит говоря. Нито пък ще го сменят, защото ние мрънкаме и се оплакваме. Даже съм силно изненадана, че ползват Спийди за доставчик. Там цената не е никак евтина. За търговеца имам предвид.
Виж целия пост
# 784
Само 4-5 бокса има при мен, като близкият ми снощи не го видях на картата и се чудя дали не е махнат...не знам...
Виж целия пост
# 785
Внимавайте, да не минат на Експрес Уан, че тогава гарантирано няма да поръчваме🤣
Ех, тръгнах да хваля една мешко-раница, тя изчезнала яко дим🙄
Мислех още една да взема, продавачите, които я предлагаха имаха и една малка, спортна, лятна чантичка, сто пъти я слагах и вадих, сега и следа няма от нея.
Има някакви следи от мешката, но моята е ментак на Адидас, с три черти, мнооого добра. Единствено презрамките малко евтинеят, но всичко друго е супер - материя, ципове, обков, разпределение, а, и в джобовете бутилка не влиза, леко са декоративни.
 https://share.temu.com/vk9xypKpHdA


От всички джвъчки за кухня/почистване за около и под левче съм много доволна, отивам да ги повтарям!
Виж целия пост
# 786
Всички поръчки до единия ми адрес се доставят от Спиди, независимо от големината. Получих смс за доставка на пакет, който със сигурност може да се събере в кутия. Наоколо няма боксове.
Единствената ми поръчка, част от която беше пратена в боксове, беше на адрес, до който има боксове.
Не мога да преценя дали има някаква връзка.

От ЕкспресУан нямам оплаквания. Те ми носят от Алито и не съм имала проблем.
Виж целия пост
# 787
моля някой да пусне нова тема
Виж целия пост
# 788
моля някой да пусне нова тема
Кога се напълни? Та не я ли пуснахме скоро?
Виж целия пост
# 789
Пак се подхлъзнах, че ми върнаха 12 лв.
Някой писа за плащане с еднократен Револют. 'Ми не става.
Виж целия пост
# 790
СПЕШНО ПИТАНЕ.
Искам да отменя един артикул, че съм го дублирала, но ме е страх да натисна тук,  да не ми се отмени цялата поръчка. Моля за помощ, да натискам ли?

Виж целия пост
# 791
И аз така се чудех дали няма да ми отмени цялата поръчка, и се оказах да цъкам.
Виж целия пост
# 792
Смело щракай Отменете поръчката и ще се появи списък с всички артикули, там вече може да си цъкаш кой искаш да откажеш. Правела съм го много пъти Grinning
Виж целия пост
# 793
Защо не я запазиш, после влез вътре в кошницата и го изтрий , нали може. Само предполагам, не ми се налагало да коригирам, вече пусната.Би трябвало да може преди да минеш на плащане.
Виж целия пост
# 794
Вероятно вече е платила. Поне при мен се появи такова съобщение, когато след плащане забелязах, че съм дублирала продукт. Достраша ме да кликна, пък и бяха ластици за коса, един пакет повече не е беда.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия