Разясняване как става поръчката от Ягодка

  • 10 546
  • 78
# 60
казват,че по принцип за поръчки над 45 евро имало мито,,
Виж целия пост
# 61
Вижте какъв проблем имам:
Малко предистория от последните дни (писах в другата тема):
На 03.04. ми поискаха потвърждение на billing address-а и security code по е-мейл-а, след като вече бях платила. Стори ми се странно, но разбрах, че и на други момичета са искали и са си ги пратили, написах им запитване, на което те ми отговориха:
Цитат
Dear Madam,

Thank you for your order.

Unfortunately the credit card company has informed us that your billing address does not match that which they have on record. In order to process your order, we would be grateful if you could e-mail by return your correct billing address and the security digits from your credit card. For Visa or Master Card, these are the last three digits on the back of the card. For American Express, these are the four black numbers on the front of the card.

Thank you again for your assistance, your order will be processed once your information has been received and verified.

Yours sincerely,

Kitty Wong
Customer Service Manager
www.Strawberrynet.com

Тогава им изпратих пак същите данни, които бях писала при пускането на поръчката -  бяха ми написали, че ако до 7 дни не си потвърдя горните данни, поръчката ми няма да бъде изпълнена.
Отговориха ми, че има разминаване между billing address-a, който съм написала и този, който е в банката...
В "Алианц" не бяха и чували за billing address, седяха и се чудеха какво да ми кажат, още повече, че съм посочила, че искам да си получавам сметките по е-мейл... Пратих на Ягодката адреса на клона на банката, издател на картата и те ми отговориха, че им трябва отново и потвърждение на секюрити кода. Това беше на 5-ти. Пратих им го.
И оттогава нямам никакъв отговор, въпреки че им написах няколко е-мейла още. Поръчката ми още изчаква потвърждение на плащането, 7-те дни изтичат утре....
Искрено се надявам да ми потвърдят поръчката най-после, но вече леко започвам да се съмнявам в коректността им...
Пишете, особено тези, на които им се е случвало подобно нещо...
Виж целия пост
# 62
Вижте какъв проблем имам:
Малко предистория от последните дни (писах в другата тема):
На 03.04. ми поискаха потвърждение на billing address-а и security code по е-мейл-а, след като вече бях платила. Стори ми се странно, но разбрах, че и на други момичета са искали и са си ги пратили, написах им запитване, на което те ми отговориха:
Цитат
Dear Madam,

Thank you for your order.

Unfortunately the credit card company has informed us that your billing address does not match that which they have on record. In order to process your order, we would be grateful if you could e-mail by return your correct billing address and the security digits from your credit card. For Visa or Master Card, these are the last three digits on the back of the card. For American Express, these are the four black numbers on the front of the card.

Thank you again for your assistance, your order will be processed once your information has been received and verified.

Yours sincerely,

Kitty Wong
Customer Service Manager
www.Strawberrynet.com

Тогава им изпратих пак същите данни, които бях писала при пускането на поръчката -  бяха ми написали, че ако до 7 дни не си потвърдя горните данни, поръчката ми няма да бъде изпълнена.
Отговориха ми, че има разминаване между billing address-a, който съм написала и този, който е в банката...
В "Алианц" не бяха и чували за billing address, седяха и се чудеха какво да ми кажат, още повече, че съм посочила, че искам да си получавам сметките по е-мейл... Пратих на Ягодката адреса на клона на банката, издател на картата и те ми отговориха, че им трябва отново и потвърждение на секюрити кода. Това беше на 5-ти. Пратих им го.
И оттогава нямам никакъв отговор, въпреки че им написах няколко е-мейла още. Поръчката ми още изчаква потвърждение на плащането, 7-те дни изтичат утре....
Искрено се надявам да ми потвърдят поръчката най-после, но вече леко започвам да се съмнявам в коректността им...
Пишете, особено тези, на които им се е случвало подобно нещо...

На мен ми се случи подобно нещо,имах кореспонденция от около 50 мейла в двете посоки и накрая се отказах. вече имам над 30 поръчки  чрз Фема и съм много доволна и ми е мирна главата. Онези са бавноразвиващи,побъркаха ме. На всичкото отгоре ми бяха и блокирали 1000 долара за около месец.
Виж целия пост
# 63
Моята поръчка е около 43 евро, но много ме изнервят вече... Чак след месец ли ти ги освободиха? Защото в единия от е-мейлите ми бяха написали, че картата ми е задължена само временно и ако до 7 дни не потвърдя исканите данни, парите ще ми бъдат възстановени..
Виж целия пост
# 64
Моята поръчка е около 43 евро, но много ме изнервят вече... Чак след месец ли ти ги освободиха? Защото в единия от е-мейлите ми бяха написали, че картата ми е задължена само временно и ако до 7 дни не потвърдя исканите данни, парите ще ми бъдат възстановени..
А, моите поръчки да не са били за 1000 долара? ! Бяха за около 100-150- не си спомням, но ми блокираха 1000!Освободиха ги след 20 дни .а парите от поръчката ми върнаха след седмица-10 дни.
Виж целия пост
# 65
Как така ще ти блокират 1000?! Цялата карта ли?
А какъв беше проблема при теб - билинг адреса ли пак?
Виж целия пост
# 66
Билинг адреса, секюрити кода,  искаха последно извлечение няколко пъти, платени комунални сметки...абе луди хора направо! Оказа се, че банката слага по дефолт  пощенски код 9000, а аз си знам кода, че е 9002. Погледнах си договора и им го изпратих даже, но- не.. продължиха да си прехвърлят топката- дай това, прати онова...
Виж целия пост
# 67
Пфу-у-у, мерси, Монда, явно ще е дълго разясняване... ooooh!
Виж целия пост
# 68
Пфу-у-у, мерси, Монда, явно ще е дълго разясняване... ooooh!
ама не е сигурно,че ще се споразумеете- аз не можах!
Виж целия пост
# 69
Защо така ви мотаят не мога да разбера? Не ме разбирайте погрешно, разбирам ви и съжалявам че ви късат нервите.На мен досега не са ми правили никакви проблеми.И такива майли за потвърждение на това или онова никога не са ми искали.Те едва ли не се съмняват във вашите карти.

Отговориха ми, че има разминаване между billing address-a, който съм написала и този, който е в банката...
В "Алианц" не бяха и чували за billing address, седяха и се чудеха какво да ми кажат, още повече, че съм посочила, че искам да си получавам сметките по е-мейл...

chockolina billing address е адреса които си посочила когато си кандидатствала за картата. Обикновенно хората посочват домашния си адрес.
Виж целия пост
# 70
Галето, там е работата, че съм посочила е-мейл за получаване на сметките, не съвпада с домашния ми адрес..
Виж целия пост
# 71
Здравейте момичета    моята поръчка  от Фема пристигна точно за  7 дена Laughing и сьм много много  доволна     bouquet
Виж целия пост
# 72
Да се похваля, че успях в борбата! Sunglasses
За съжаление, докато сме се разправяли, трите стъпки на "Клиник", които бях поръчала, са свършили, затова ми пращат само другите неща. Отстъпката за три продукта все пак ще е валидна. Чакам си покупките с нетърпение!
Виж целия пост
# 73
ей`браво че си успяла Peace
Виж целия пост
# 74
chockolina, как разбра че са ти шипнати продуктите, те ли ти пратиха мейл или видя от статуса на поръчките на сайта.

Питам че и на мен тази Ягодка ми излеле не кисела, ами направо горчива, вече две седмици ме мотаят с подобни мейли, че и заблуждаващи твърдения   #Cussing out. Наистина по-големи "дебили" не бях срещала, и което е най-лошото са си дръпнали парите от картата, а най-нагло трърдят че плащането било отклонено  Close. Май като приключи цялата тази одисея, ще се ориентирам и аз към някой посредник, поне не е такова хабене на нерви!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия