Въпроси за TBI Bank - 2

  • 9 751
  • 313
# 225
Имам депозит с падеж 19.06. Искам да го подновя, но за различен период. Какви са стъпките?
*мислех, че трябва да го направя на падежна дата, но при изтичане на срока предния път се оказа, че на падежнилата дата е автоматично подновен за същия период.
Виж целия пост
# 226
Ти падежа трябва да си го изчакаш за да си получиш лихвата за този период който тече в момента, до 19.06. Но кой те спира да го изтеглиш след това, примерно на другия ден или от сорта? Не губиш нищо друго освен лихва там за с колкото дни си се забавила след тази дата. И вече с изтеглените пари си откриваш нов депозит за какъвто период си си наумила.
Виж целия пост
# 227
Ако е открит в офис, отиваш в офиса да го закрият. Ако е през приложението, закриваш сама и откриваш нов, с нов срок.
На падежа.
Виж целия пост
# 228
Назад имаше питане за касичка в евро.
Скрит текст:
Тъй като имах един депозит в ПИБ, който отдавна нямаше лихва, но не можех да си ползвам средствата без такса освен на падеж,  бях решила на падеж да ги изтегля и внеса в касичката в ТБИ. Естествено в офиса се учудиха, че имало такова нещо. 😄🫣 След това реших да питам онлайн в приложението- 2 пъти се  " редих" на опашка  (първия път 108 човека, втория от 67, понеже си изпуснах реда) отговорът беше това:
Скрит текст:
Доста разочароващо и подвеждащо,  ето какво пишеше в имейла ( със звездичката)
Скрит текст:
Когато им изпратих тези снимки, се измъкнаха с " ами то това е, че можело еквивалентни на еврото  левове да се местят" Joy
Доста им е зле обслужването.
Прехвърляш в левовата сметка на TBI и ще бъдат автоматично превалутирани по фиксинга на БНБ, тоест нищо не губиш. Винаги можеш да ги превалутирап в евро отново без загуба.
Не виждам проблем.
Виж целия пост
# 229
Аз на падеж се го закрих  и открих нов. Като се закрие  се връщат в карта неон и после правиш нов депозит.
Аз отново недоволна.Не мога  да плащам  с картата.Не ми приема кода... Отидох в офис,смениха го и него не приема. Просто съм в шах.Ще ходя да подам  за нова карта.Смешни са направо. Вчера ми се наложи  да платя нещо и се изложих отново. Трябваше да разделяме на вноски по 99лв за да не иска код.
Виж целия пост
# 230
Може да пробвате да смените кода през приложението, кой знае в офиса къде са цъкнали..
Виж целия пост
# 231
Не мога  да плащам  с картата.Не ми приема кода... Отидох в офис,смениха го и него не приема. Просто съм в шах.

Онлайн ли не може или на ПОС терминал? Ние проблем с картата поне на ПОС нямаме. Но ние пазаруваме под 100 лв, което не изисква ПИН. За повече не знам ако поиска дали няма да има проблем. За онлайн не знам.
Виж целия пост
# 232
И старата карта беше така между другото   .Сменям аз не става,сменят те и пак не приема нов код. Сега трета карта ще поръчам.  Аз рядко плащам с нея,но ето вчера се наложи  и ....излагация
Виж целия пост
# 233
Ти смени ли си веднага кода на банкомат? И аз много рядко плащам на ПОС терминал с нея, няма проблем.
Виж целия пост
# 234
Първото плащане трябва да е задължително с чипа неможе безконтактно. Така ли пробвахте?
Виж целия пост
# 235
Първото плащане трябва да е задължително с чипа неможе безконтактно. Така ли пробвахте?
Или да изтегли пари от банкомат. Аз така направих.
Виж целия пост
# 236
Да, при първо плащане се въвежда ПИН код.
Виж целия пост
# 237
Днес взе,че стана. Дано утре пак не ми изпише "грешен пин".
С чипа го правих,да.
Иначе вчера да платя  беше безконтактно на няколко  пъти,до 100лв ,да не иска код.
Като цяло други проблеми нямам вече и съм си доволна. Ако останат така и си поправят дребните  грешки в края на годината ще си закрия  единствена сметка в друга банка  .Ще остана само с tbi.
Виж целия пост
# 238
Първото плащане трябва да е задължително с чип и въвеждане на ПИН кода. След това вече може безконтактно, като за суми над 100 лв. трябва да се въвежда ПИН. Допълнително на всяко 6-то плащане ако преди това не е въвеждан ПИН се изиска въвеждане или ако се натрупат 300 лв. плащания без въведен ПИН се изисква ново въвеждане.
Виж целия пост
# 239
Първото плащане трябва да е задължително с чип и въвеждане на ПИН кода. След това вече може безконтактно, като за суми над 100 лв. трябва да се въвежда ПИН. Допълнително на всяко 6-то плащане ако преди това не е въвеждан ПИН се изиска въвеждане или ако се натрупат 300 лв. плащания без въведен ПИН се изисква ново въвеждане.

Е да, но тези неща, защо не са обяснили в офиса на TBI, когато е отишла за смяна на ПИН-а Edelvais123, ами ние трябва да обясняваме тук ... абе невежи са си.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия