Въпроси за TBI Bank - 2

  • 7 252
  • 248
# 45
На мен също ми звънят вече 2 или 3 пъти да ме навиват за шофинг лимит. Ама толкова силно опитват да ме убеждават да го активирам и така ми го хвалят, сякаш имат пистолет до главата! Всеки път любезно им казвам, че нямам нужда, те си продължават... След някой месец пак звънят и пак същата песен.
Скоро пък ми звъняха от Виваком, да съм си поръчал ВТОРА СИМ карта с космически скорости и да съм общувал с всички неограничено, любезно отказвам и те продължават и накрая ми затвориха злобно (като разбраха, че няма да клъвна)...

Опцията за пръстов отпечатък и при мен се е самоизключвала, но само веднъж мисля. Приложението на TBI от време на време показва по някой бъг, но сякаш има подобрение и вървят в правилната посока.
Виж целия пост
# 46
В настройките на приложението има секция за съгласия - там може да се изключи съгласието за директен маркетинг и тогава не би трябвало да звънят с оферти за кредит.
Виж целия пост
# 47
Под всичките ми плащания в извлечението на карта neon стои този надпис. Защо ще ми ги теглят след месец?

Има ли някакво развитие по твоя въпрос?
Свързах се с обслужването,провериха, нямам активиран шопинг лимит
Някакъв бъг
Виж целия пост
# 48
В настройките на приложението има секция за съгласия - там може да се изключи съгласието за директен маркетинг и тогава не би трябвало да звънят с оферти за кредит.
Виж целия пост
# 49
Откъде активирате пръстовия отпечатък? При мен не излиза такава опция.
Виж целия пост
# 50
Откъде активирате пръстовия отпечатък? При мен не излиза такава опция.
Още -> Сигурност и поверителност -> Влез с пръстов отпечатък
Виж целия пост
# 51
Познахте, че за кредит са ми звъняли. Grinning
Виж целия пост
# 52
Аз го използвах този лимит(спешна скъпа операция ,не ми достигаха за близък Sad ) .Иначе трябваше да закрия  депозит и няма смисъл. Ще го върна до 2-3 месеца надявам се.Единствено платих  25лв за теглене,но това е вид лихва ,че го ползвам за 3 месеца и е добре.Бях твърдо против,дори  исках да го изтрият като опция за мен,но ето опрях до него.Та да ви кажа не се знае  на кой и какво. Реално ще излезна доволен клиент ,но лошото е ,че го използвах за много кофти ситуация.
Имам още 1 карта в друга банка  и ако продължат с тези условия ще остана само с tbi.
Виж целия пост
# 53
Благодаря за упътването.
При "Сигурност и поверителност" ми дава възможност за смяна само на ПИН. Не излиза нищо за пръстов отпечатък.
Виж целия пост
# 54
Ето къде е
Виж целия пост
# 55
Благодаря за упътването.
При "Сигурност и поверителност" ми дава възможност за смяна само на ПИН. Не излиза нищо за пръстов отпечатък.
Спекулирам, но да не би някъде из настройките на самия телефон да има забрана за използване на пръстов отпечатък?
Сигурен съм, че ако не всички, то поне някои апарати имат такава функция, която деактивира тази опция изцяло.
Виж целия пост
# 56
Благодаря. Имам същата страница, но без опцията за отпечатък. Ще мина през офис.
Виж целия пост
# 57
А по принцип използвате ли отпечатък за отключване на телефона или за друго? Достъп на приложението до сензора вижте също дали е разрешен, нямам идея как са ви настройките.
Виж целия пост
# 58
А самият телефон, има ли сензор за пръстов отпечатък?
Виж целия пост
# 59
Мисля, че има. Преди имах пръстов отпечатък за едно приложение. Доколкото си спомням, на ЦКБ. Но е възможно да е било на стария ми телефон.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия