Американски колеж - тридесета тема

  • 28 103
  • 377
# 375
Ниско, високо, трудни, лесни, нивото е едно и също за всички, но резултатите са различни.
Естествено, те винаги ще бъдат различни, каквато и да е сложността.  И премерени да бяха задачите, и сложни да  бяха, най-вероятно, даже съвсем сигурно,  съвсем същите училища  щяха да са на челните позиции. Аз не казах това, но както и да е. Пак ще търсите под вола теле, че някой нещо е  казал срещу АК. Нищо подобно. Справянето с елементарните,  смешните задачи не е  обаче показател за високо ниво на обучение в което и да е  училище (особено пък сред спряганите за добри) на което и да е от измерваните образователни нива - 4, 7, 10 и 12 клас.
Всъщност, ако се абстрахираш в коя тема пишем, и двете сме написали едно и също. Мисля, че съм една от малцината, която никога не е добавяла стойност на Колежа. Не знам къде видя теле под вол.
Виж целия пост
# 376
Не съвсем, може би аз не мога да  се изразя ясно, знам ли, та всеки следваш пост в ответ е, че резултатите на АК в национален мащаб са супер. Това никой не го отрича.
Скрит текст:
Аз се включих по повод твърдението, че тези резултати от ТОВА  НВО са доказателство/ориентир (за явно съмняващите се) за високо ниво на обучение по мат и БЕЛ  (в училище Х, нека да стесним периметъра само до добрите)..И нека  вземем сега  едно от тях и да си представим, че цяла година на випуска е преподавала ако не къса клечка, то учител, който не е вложил кой знае какви усилия да надскочи санитарния минимум. И понеже  децата в него са несъмнено схватливи,  преобладаващо  са мотивирани и амбициозни,  с подбор са се оказали там, то от раз тази еднородна маса е  овладяла тази минимална база и се е справила супер на НВО, понеже там задачите откъм сложност са  и под този минимум... Но това значи ли, че нивото на обучение е  със сигурност високо? Дайте им едни малко по-балансирани задачи, без излишни изхвърляния и в другата крайност също -  подредбата ще е същата или много близка, да, но резултатите в точки ще покажат вече доста по-обективно до каква степен е усвоен материалът дотук поне  малко и в  дълбочина.  Не може да съдим за ниво на обучение (според мен) по справянето със задачи,  които се решават или със знания от  доста по-долни класове, или  с директно заместване във формули - задачи, имали единствената  цел да се отчетат поредните високи резултати.. Точно в  10 клас би могло да е иначе, понеже там няма класирания, няма балове, по-рядко се ходи и на уроци, самите деца не се напрягат... И точно затова залагат от МОН на супер лесното,  понеже иначе , само при едно съвсем малко по-усложнено  НВО, съвсем осезаемо ще си проличи реалното положение И в  елитни училища, нищо, че въпросните пак ще са сред първите 10-15-20 в национален мащаб....
Виж целия пост
# 377
Аз съм доста приятно изненадана, че Колежът се нарежда след няколко математически гимназии. Не го очаквах. Само някакво малко училище с девет деца, което не е математическо, има преди него.


Някой ще ми припомни ли каква беше обявената такса за догодина?

Бургаската и варненската мг традиционно са много силни училища.

Ладида, да ви е на късмет решението.
Жалко само, че детето няма да може да се възползва от вълшебния осми клас, който е най-забавен откъм активности. Дано има някакви опознавателни седмици за новите деца и в по-големи класове.
Пак се редактирам,за да допълня, че аз съм учила в гимназия в друг град и се чувствах отлично след първата година. Най-хубавите ми спомени са оттам. Но животът сега е друг, така че следете как се адаптира и чувства детето.
 Според мен общежитие е най-добрият вариант и ако има възможност за такова, не се колебайте да го изберете поне първата година.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия