RYANAIR - 25

  • 26 402
  • 606
# 570
За мен не са малко 2 часа, но да , всичко се случва.
Не са малко, ако първият полет се осъществи навреме. Но като се има предвид, че е вече във втората половина на деня и закъсненията се натрупват (понеже и Раянеър не си оставя много интервали между полетите).. шансът да ти закъснее самолетът следобед и вечер е много по-голям. Аз съм имал такова прекачване в Шарлероа с трансфер 2 часа, първият полет закъсня с час и половина и вече го бях отписал това прекачване... вторият полет закъсня с половин час и това ме спаси, а за търчането на летището и стреса... не ми се говори. Оттогава имам златното правило: два лоукоста в един ден - не! Нощувка между тях. Или с поне половин ден трансфер между тях.

Колкото до цената... търсачката azair показва най-евтин вариант за тази дата с Раянеър през Бергамо, за 95 евро

Виж целия пост
# 571
Имам нужда от помощ. Правя си план за пътуване София - Бергамо, Бергамо - Танжер и обратното. Но не искам да добавям багаж за всички и искам багаж само от посока Танжер- Бергамо, Бергамо- София. Може ли да се добави след направена регистрация куфар за връщане и само за 1 човек?
Виж целия пост
# 572
Може, това са 4 отделни отсечки на 2 или 4 отделни резервации, така че Вие си избирате на коя да добавяте багаж и каквито и да било екстри Wink В процеса на покупката... ви пита за всеки полет какво добавяте Wink
Виж целия пост
# 573
Благодаря! Досега съм заявявала раница или куфар предварително, но тук знам, че няма да се върна само с една раница и искам, ако си пазаруваме да добавя багаж  в последствие.
Виж целия пост
# 574
А междувременно: Ryanair заряза български пътници над 12 часа на Летище Станстед в Лондон
https://travelnews.bg/bg/news/17193827788525/ryanair-zaryaza-bal … tansted-v-london-
Виж целия пост
# 575
Неприятно.На 25 и в обратната посока закъсняха.
Виж целия пост
# 576
Много сме разочаровани от RYANAIR.
От години не бяхме ползвали услугите на тази авиокомпания. Сега просто така се случи.

Ние пътувахме на 23-ти от Лондон и полетът ни излетя със закъснение  1 час. Като в този час просто седяхме натоварени в самолета.
На седалките нямаше мрежички, в които да си сложиш бутилката с вода. Нямаше и каталози, от които да може да си поръчаш нещо на борда на самолета.
Самият самолет беше доста амортизират вътре.

На опашката се заядоха с нас за размера на  ръчния ни багаж. Добре, че колелцата се свалят, че куфарът се побира точно в размерите на компанията.

Много по-доволни сме от WizzAir, с които летим последните години. Техните самолети са чисто нови.
Виж целия пост
# 577
А да Ви попитам ако сега закупя само билети (без багаж) и до 2/3 седмици вече имам яснота колко багаж ще ми трябва мога ли да добавя багаж през приложението и каква ще бъде разликата в цената от това ако сега закупя или на по - късен етап сега ми дава цена от 10 кг. за 27 евро и 20 кг. за 32,99 евро? 🍀
Виж целия пост
# 578
Няма как да знаем какви ще са цените тогава, но по-ниски няма да бъдат.
Виж целия пост
# 579
Много сме разочаровани от RYANAIR.
От години не бяхме ползвали услугите на тази авиокомпания. Сега просто така се случи.

Ние пътувахме на 23-ти от Лондон и полетът ни излетя със закъснение  1 час. Като в този час просто седяхме натоварени в самолета.
На седалките нямаше мрежички, в които да си сложиш бутилката с вода. Нямаше и каталози, от които да може да си поръчаш нещо на борда на самолета.
Самият самолет беше доста амортизират вътре.

На опашката се заядоха с нас за размера на  ръчния ни багаж. Добре, че колелцата се свалят, че куфарът се побира точно в размерите на компанията.

Много по-доволни сме от WizzAir, с които летим последните години. Техните самолети са чисто нови.

Това не е закъснение, а сте изтървали коридора за излитане. Особено пък в Лондон Станстед самолетите излитат и кацат буквално един след друг и като цяло е най-натоварената база на RyanAir.
Седалките нямат джобове, защото това допълнително забавя проверките на кабината между полетите. Turnaround (от кацането до следващото излитане на самолета) при тази авиокомпания е 25мин, което е безумно малко. Затова са вградените предни стълби, липсата на джобове на седалките, отвеждането на изхода започва още преди да е кацнал самолетът.
QR код с каталога има на гърба на всяка една седалка, както и в приложението.
Иначе не е тайна за никого, че Airbus е по-добър модел самолет от Boeing.
Виж целия пост
# 580
А да Ви попитам ако сега закупя само билети (без багаж) и до 2/3 седмици вече имам яснота колко багаж ще ми трябва мога ли да добавя багаж през приложението и каква ще бъде разликата в цената от това ако сега закупя или на по - късен етап сега ми дава цена от 10 кг. за 27 евро и 20 кг. за 32,99 евро? 🍀
По принцип Раян не вдигат драстично цените на багажа, ако решите по-късно да го добавяте, но колкото по-късно добавите, толкова по-скъпо ще е. Тази цена 27€ за приоритет ли е или за чекиран?. Иначе може и в последния момент да се купи.
Виж целия пост
# 581
Сюзън, можете да добавите багаж и по-късно. Може да е малко по-скъп. Ние няма как да гадаем обаче, каква ще е цената.

Утро, надявам се, че сте наясно, че Раян са нискотарифна компания. Каталозите им са достъпни в приложението и можете да ги видите там предварително.

Ztzzt вече е обяснила.
Виж целия пост
# 582
Ние като летяхме към Италия този месец питаха дали някой иска каталог.
А за багажа - нормално е да се заядат, ако не отговаря на размерите.
Виж целия пост
# 583
Напълно наясно съм, че са нискотарифна компания. Но такава е и Wizz.
Като пътник мен не ме интересува колко време имат да чистят между полетите. Бих искала да имам елементарни удобства. - това по повод мрежичките. Не може да се чудя къде да си държа бутилката с вода и храната.

Видях, че има за сканиране един стикер отзад на седалките, но интересно как да го ползваш, когато по време на полет устройствата са в самолетен режим. Не ми е дошло на ума, че се налага предварително да взема решение какво бих искала да си поръчам. Flushed

А за багажа - нормално е да се заядат, ако не отговаря на размерите.

Разбира се, че отговаряше багажа на размерите. Специално сме си купили тези куфарчета с нужните размери.
Виж целия пост
# 584
Винаги можете да помолите стюардите да ви съдействат с каталог. Не вярвам да откажат.

При нискотарифните компании се налага да се съобразяваме с изисквания за багажа, заплащане на храна и напитки на борда. Не съм мислила, че една мрежа е толкова голям проблем за полет от 2-3 часа в Европа.

Уиз точно са една от най-закъсняващите компании. Изборът къде да харчите парите си е изцяло ваш.

Аз лично харесвам това, че за 15€ съм летяла до Сицилия, за 25€ до Братислава, за 17€ до Милано.

И грам не ме интересува дали има мрежичка, дали няма.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия