Аркадия, не го приемам лично 🩵 Разбира се, че тук е място да коментираме.
Моето лично си мнение/обяснение, защо хората се дразнят на закъсненията - е заради липсата на информация на летище. Никой нищо не казва, никой нищо не знае. Много е дразнещо. Да споделя, че и на туроператорите/агенциите не се дава информация.
Ето в момента полета от Варна закъснява, колегите от Тез тур не знаят нищо повече...Технически проблем. Точка. Край. И всички чакаме.
Малко хора се замислят, че закъсненията са и допълнителна работа за всички по веригата - агенти на летище, автобуси за трансфери (които може да са били предвидени за други трансфери), хотелите.
Работила съм като мениджър на хотел в БГ и например като закъснява полет ни беше важно да знаем за да организираме късна вечеря например...Сигурна съм, че и за турските хотели е така. Това също е допълнителна организация.
И като няма информация дразни и пречи и на услугата, която предоставяш.
Да, клиентът си е платил. И очаква съответната услуга. И не е длъжен да знае всичко това.