На море в Турция - тема 83

  • 40 644
  • 687
# 495
Тенко, за мен вашият ъпгрейд е супер. Много харесвам Kustur. Весело изкарване.

Аркадия, не го приемам лично 🩵 Разбира се, че тук е място да коментираме.

Моето лично си мнение/обяснение, защо хората се дразнят на закъсненията - е заради липсата на информация на летище. Никой нищо не казва, никой нищо не знае. Много е дразнещо. Да споделя, че и на туроператорите/агенциите не се дава информация.
Ето в момента полета от Варна закъснява, колегите от Тез тур не знаят нищо повече...Технически проблем. Точка. Край. И всички чакаме.

Малко хора се замислят, че закъсненията са и допълнителна работа за всички по веригата - агенти на летище, автобуси за трансфери (които може да са били предвидени за други трансфери), хотелите.
Работила съм като мениджър на хотел в БГ и например като закъснява полет ни беше важно да знаем за да организираме късна вечеря например...Сигурна съм, че и за турските хотели е така. Това също е допълнителна организация.
И като няма информация дразни и пречи и на услугата, която предоставяш.

Да, клиентът си е платил. И очаква съответната услуга. И не е длъжен да знае всичко това.
Виж целия пост
# 496
Ако догодина тръгна отново със самолет ще си отварям очите на четири при резервацията. Първо, за някой може да е смешно, но за мен има значение дали се спуска ръкав към самолета. Миналата година с България Ер си имахме ръкав, тази година с Пегасус не и това товарене в автобусите е отвратително, особено когато си и малки деца. Второ не е приемливо да тръгнеш в 5-6 ч. на връщане, без дори да можеш да закусиш. Хиляди левове се плащат предварително и накрая излиза, че е каквото стане с тези полети. Мен лично това летище ме отказва да ходя повече в Анталия. За полет, който би трябвало да е 1:40 Мин. се влачихме 8 часа по летища и самолети. Чакахме и на земята и във въздуха, самолетът кръжеше на зверска турболенция, защото явно не му позволяваха да кацне заради трафика. Ами не е нормална тази работа!
Виж целия пост
# 497
За всички по веригата е проблем, безспорно, но точно както каза Галактик-липсата на информация е най-отчайващото!
Имаме познати, които все пак днес летят от Варна за Анталия и още са на летището във Варна. На тях им се подава информацията, която е само официалната, а тя е на час и нещо да се сменя часа. Вече е за 21 от 12:20. Тези хора, ако изобщо днес стигнат ще е цяло чудо да не говорим, че почивките им едва ли ще са планираните.
Факт е, че явно има проблем, а не планирано предварително късен час, защото същия този самолет си кацна в 12:38 от Анталия.
На Анталийското летище си стои очакван в 13:50.
Ох, то и на граница с часове се чака с кола и автобус, но затворен на летището с часове без наистина никаква яснота е.... най-лошото.

Докато не започнат да ползват и летището в Алания или разширят в Анталия, явно ще става все по-лошо.
Виж целия пост
# 498
Технически проблем е днес. Друг самолет ще пратят. Явно си е сериозно.

Bubolita, нищо от това не може гарантирано да избегнете при чартърен полет. Без значение за къде.

Вземете си VIP услуги на летище и ще имате нужното удобство. При редовна услуга, чакате на общо основание.
Виж целия пост
# 499
Технически проблем е днес. Друг самолет ще пратят. Явно си е сериозно.

Bubolita, нищо от това не може гарантирано да избегнете при чартърен полет. Без значение за къде.

Вземете си VIP услуги на летище и ще имате нужното удобство. При редовна услуга, чакате на общо основание.


Тези vip услуги гарантират ли ми излитане и кацане на време? Просто това летище е проблемно, но туроператорите няма как да го кажат,
Виж целия пост
# 500
Ние летяхме в събота с Пегасус и Тез тур, около 2 часа закъсня. Чакахме в бизнес салона, но пак беше много неприятно.
И да си отваря очите човек, все тая. Като резервирахме полетът беше обявен с България ер, в супер часове, и месец след това - ето ти Пегасус, 9:40 връщане, имаме право. И след като вече толкова полети закъсняват толкова много, ако ги е грижа за клиентите ще опитат нещо да променят - превозвача, терминала, нещо.
Трета почивка ни е с Тез тур, но може и да няма четвърта, не е ОК цялата услуга. Трансфер гидът ни в Анталия беше също абсурден, та съвсем не съм очарована.
Иначе си спасиха обещанието за трансфера, първи бяхме, но не ни се размина туристическия капан по пътя, половин час откарахме поне.
Виж целия пост
# 501
Bubolita, никой не може да гарантира, че полет ще излети в обявен час. Без значение чартър, редовен полет, нискотарифна.

Нелка*, няма такава опция. Няма как да си избереш терминал. Авиокомпаниите също са доста ограничени, та не е като да избираме от 1000 и правилата диктуват те, а не туроператорът. Все пак ВИП има определени плюсове и удобства. При закъсняващ полет никой няма друга опция освен да изчака.
Виж целия пост
# 502
След като едно нещо очевидно не работи, туроператорът и првозвачът са тези, които се очаква да търсят варианти за да не висят клиентите им по 10 часа на летищата. Не знам кой какво избира, не ми е работа, но това не е качествена услуга независимо кой крив и кой прав.
Виж целия пост
# 503
Имали сме всякакви случаи - закъснения, отменени полети, но тук проблемът е друг щом дни наред системно закъсняват полетите. Не ми се мисли в края на месеца какво ще стане!
Виж целия пост
# 504
След като едно нещо очевидно не работи, туроператорът и првозвачът са тези, които се очаква да търсят варианти за да не висят клиентите им по 10 часа на летищата. Не знам кой какво избира, не ми е работа, но това не е качествена услуга независимо кой крив и кой прав.
Туроператорът и превозвачът имат един основен ангажимент: да ви превозят от точка А до топка Б живи и здрави. Никой никъде не ви обещава или гарантира, че това ще стане в час Х. И няма как да стане.
Проблемът е в нереалистичните очаквания, а не в предоставяната услуга.

Имали сме всякакви случаи - закъснения, отменени полети, но тук проблемът е друг щом дни наред системно закъсняват полетите. Не ми се мисли в края на месеца какво ще стане!
И как го решихте това? Колко полета има всяка седмица? Колко закъсняват?

Полетите закъсняват. В цял свят, всяко
летище. Светът не се върти около нас.
Виж целия пост
# 505
Galactic Voyager, когато изгубиш половин или един цял ден от платената почивка (а цените тази година са и без това супер надути) това нереалистични очаквания ли са? То ясно, че туроператорите искат да вземат едни пари и после никой нищо да не каже, но няма как да стане. Супер слаба е организацията, не знам на повечето руснаци ли се дължи тази лудница? Все пак отивам някъде не, за да оцелявам по пътя, а за да си почивам.
Виж целия пост
# 506
Galactic Voyager не се хаби! Няма да разберат. Хората винаги искат да има някой друг виновен, за да им е спокойно! В случая са ТО и ТА, друго не ги интересува! Само ми е интересно като си купят догодина сами билет и полета им закъснение или не излети кого ще обвиняват? И също така нека всички да разберат, че уговарянето и сключването на договорите с авиокомпаниите става още предната година и сега колкото и да се иска нищо не може да се направи, защото всички сме зависими от тях. В световен мащаб има недостиг на самолети и екипажи. Най-вероятно кризата ще се задълбочава. И не, ТО и ТА НЕ Печелят от смяна на полетни разписания и закъснения. Напротив - само губят! Извинявам се, печелят гнева на туристите и денонощните разправии!
Виж целия пост
# 507
Siski4, аз не отричам това, което казвате, а само споделям, че след лудницата, която видях, догодина едва ли ще се навия да отида точно в Анталия, защото смятам, че са поели повече турист от капацитета на това на летище. А туроператорите поне могат да предупредят за ситуацията, нищо повече. Реакцията на жената, от ТО, която ни посрещна в Анталия беше: Е, какво искате, то в събота полетите винаги закъсняват, какво толкова? Смятате ли, че е адекватно???
Виж целия пост
# 508
Galactic Voyager, когато изгубиш половин или един цял ден от платената почивка (а цените тази година са и без това супер надути) това нереалистични очаквания ли са? То ясно, че туроператорите искат да вземат едни пари и после никой нищо да не каже, но няма как да стане. Супер слаба е организацията, не знам на повечето руснаци ли се дължи тази лудница? Все пак отивам някъде не, за да оцелявам по пътя, а за да си почивам.
Когато плащате на хотел, плащате за нощувка. Не за услуги на час (има и такива хотели, с доста по-различно предназначение). Та дали пристигате в 17-20-03 цената е една и съща. И "загубата" е чисто персонално усещане. Защото на никой не му се полага и не си е платил за услуга преди 14:00 принципно....ама не коментираме как се ползва нали....

Bubolita, отново, светът не се върти около вас и вашето виждане, кое е удобно или не. Съжалявам ако е грубо, но е факт. Където и да отидете ситуацията е същата. Имате опция със съответното доплащане да облекчите ситуацията, но няма вариант да ви я гарантира който и да е на 100%.
Няма организация, която да ви гарантира точен час на излитане. И това е ясно обяснено. Та не е слаба организацията, а вашите очаквания са нереалистични.
Виж целия пост
# 509
Siski4, аз не отричам това, което казвате, а само споделям, че след лудницата, която видях, догодина едва ли ще се навия да отида точно в Анталия, защото смятам, че са поели повече турист от капацитета на това на летище. А туроператорите поне могат да предупредят за ситуацията, нищо повече. Реакцията на жената, от ТО, която ни посрещна в Анталия беше: Е, какво искате, то в събота полетите винаги закъсняват, какво толкова? Смятате ли, че е адекватно???

Няма как да се предупреди при положение, че всеки ден е толкова различен и динамичен, че реално не се знае какво ще стане.
Разбирам Вашето негодувание, но не може някой да отговаря за хиляди хора по веригата. Понякога наистина е мал шанс да попаднеш на такъв служител. Когато работиш с хора е изключително тежко и трудно!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия