На море в Турция - тема 83

  • 40 903
  • 689
# 525
Хайде включвам се и аз.Тази година няма да почивам в Анталия.Но запазих още ноември за дъщеря ми с 2 деца и мъжа и за Кая Белек.В момента са там.Супер доволни .Най много им харесва храната,забавленията,плажа ,спокойствието и това ,че няма опашки за нищо.Навсякъде те обслужват на място.Хотела не е нов и лъскав но заслужено има толкова високи оценки навсякъде.Единствено са имали малък проблем с почистване на стаята докато се разберат в колко часа да влиза жената.В хотела са само 3 семейства българи.Масово били турци малко руснаци и германци.Що се отнася за полета от Пловдив на 13.06 закъсня с 1 час и 40 мин.Аз следях кога излита от София и съответно кога тръгва на обратно и им казах да не бързат за летището.Направи ми впечатление ,че  масово имаше забавяне на полети.
Виж целия пост
# 526
И нещо положително, все някога, рано или късно ще се приберат.
Най- важното е безопасността на всички и да няма проблеми във въздуха.
Виж целия пост
# 527
До тук всичко е ясно....ситуацията е неприятна,летището натоварено, гаранции за нищо няма, заплащат се нощувки ,радвайте се че няма да пристигнете на вторият ден от почивката,никой няма вина....освен тези ,които плащат щото имат очаквания..ама пък ние не сме запетая в книгата щото сме мижав пазар🙄🙄
Обаче зная едно със сигурност...от Варна тръгват доста хора от околни градове (Шумен,Добрич и пр.) някои нямат личен автомобил и пристигат с автобус. Разчитат на автобус и да се приберат след почивката...ааа да гаранции няма

Имам прогноза...следващата година по сухопътните граници ще е ад😁
Виж целия пост
# 528
Много ми е интересно дали туроператорите проявяват такова разбиране, което очакват от клиентите си, и спрямо сроковете за плащане и останалите задължения на клиента. Защото и едното, и другото ги пише в договора, но нали, ние имаме право да променим което ни изнася. Вие тук какво искате, предвидимост, глупости каквото ви дадем това е.
Пегасус, защото за БХ еър нищо не знам като цяло, е нискотарифна компания. Ако исках нискотарифните им услуги, да съм си ги резервирала. Но не, туроператорът ги натрапва, защото му е по-изгодно. Да си ги ползва, аз за пореден път се убедих, че няма никакъв смисъл от този тип услуга. Много исках да си платя и да получа услуга, но си платих и получих очаквания за разбиране защо услугата е под всякаква критика.
Виж целия пост
# 529
Когато написах "пазар голям", иносказателно исках да кажа, не че ние сме този пазар, а има много други туристи, от други страни, които за момента /то и преди беше така/ могат да си позволяват предимно тази дестинация и търсенето на транспорт от тях се е увеличило много. Това още миналата година го бях чула, но за съжаление не помня от кого и къде /не беше Една жена каза/, а човек, който по някакъв начин има подобна информация, без да е сигурно, че е системно. Единствено огромните закъснения ме карат да се замисля, че може понякога и да има нещо вярно. Но, би трябвало да има регулации между ТО и ТА относно промените на часовете, но потребителите на всичко в нашата страна, от каквото и да е било естество, са "последна дупка" по права и защитата им. Както и да е - как беше - "искаме, не искаме, ще го ручаме" /или ще ставаме в 2 ч. посред нощта, хаха/.
Виж целия пост
# 530
Вероятно и в договора за чартъра има клаузи за всяка страна, но това не касае крайния потребител.
Той пък от своя страна може да има претенции към авиокомпанията, но не и към тур. оператора.
Определено човек попадне ли в такава ситуация му трябва компетентно лице. Не случайно и фирми има, не едва, за аеро искове.

Току-що инфо от летище Варна - полетът е планиран за 2:55. Това определено са часове на ръба на психиката, особено на децата.

Анталия-София е за 5:20. Някой тук имаше близки, които чакаха там.
Виж целия пост
# 531
Ясно е ,че ситуация винаги ще има. Няма начин, рисковете на живото предаване ,както се казва. Аз подскачам с/у мантрата  ,,от нас нищо не зависи,,като цяло ние сме една много независима държава. Всеки казва ,,аз кво да направя, от мен нищо не зависи,,....народопсихология. После били сме мнителни,черногледи все сме си мислели как някой ще ни прецака....защо ли е така😃 щото по-миналата година ако си спомняте имаше постове,как стоим в самолета (и предишният полет) и чакаме да намерят стълба за да слезем...щото се оказа ,че на летището нямали такава🤔😃 от незнам си коя година.Ние пак малко стояхме ,преди нас полета бяха стояли почти час вътре в жегата.

2:55 а за колко часа е бил първоначално?
Виж целия пост
# 532
Чета и ми се накъдря правата коса...
Стояла съм затворена на летището 12 часа през 2018 - София-Лондон, но тогава бях с майка ми и ми беше все тая, тъпеех и охках на неудобните седалки...преживях го.
И на  прибиране от Турция, с автобус, съм висяла 6 часа на границата, 3 от които в автобуса, без право да излизаме дори и до тоалетна, но бях ученичка и това го преживях...
Случи ми се и автобус да се развали, малко преди Одрин, макар и да пукнахме от жега, някак ни беше все тая, тъй като бяхме абитуринти.
Обаче, сега съм с 4 годишно дете и гледам по друг начин на нещата, хич не ми е забавно. Предвид цените на всичко, никак няма да бъда доволен клиент и вероятно всички ще са ми криви, ако закъснението е повече от час, да не говорим за половин ден и повече.

Да, никой, нещо не може да гарантира, но поне могат да не затварят хората, когато се знае от по-рано, че ще има закъснение и то голямо. Едва ли всеки път се разбира в последния момент, че има неизправност или че по друга причина ще има голямо закъснение.
Не съм човек, който се чуди за какво да се захване, опитвам се да разбера и другата страна, но ми се струва, че на летищата ни тренират като чували с картофи, а не като хора...
На 29-ти юни и 6-ти юли ни предстоят полети до и от Анталия, дано имаме късмет и закъсненията не са големи, за излитане на време не ми останаха надежди.
Разбира се, най-важното е да сме живи и здрави и да имаме хубава почивка.
Виж целия пост
# 533
Много ми е интересно дали туроператорите проявяват такова разбиране, което очакват от клиентите си, и спрямо сроковете за плащане и останалите задължения на клиента. Защото и едното, и другото ги пише в договора, но нали, ние имаме право да променим което ни изнася. Вие тук какво искате, предвидимост, глупости каквото ви дадем това е.
Пегасус, защото за БХ еър нищо не знам като цяло, е нискотарифна компания. Ако исках нискотарифните им услуги, да съм си ги резервирала. Но не, туроператорът ги натрапва, защото му е по-изгодно. Да си ги ползва, аз за пореден път се убедих, че няма никакъв смисъл от този тип услуга. Много исках да си платя и да получа услуга, но си платих и получих очаквания за разбиране защо услугата е под всякаква критика.

Нелка, доколкото разбрах БХ Еър е нискотарифната на България Еър. За втора и последна година летя с тях. Все заради часовете, но вече край. На 13.06. имаше 3 сутрешни полета за Анталия -Бх в 8:10 -излетял в 10 без никакви очевидни причини, България Еър в 9. -излетял в 9 от съседния изход и пак те в 11:20 ч -не знам кога са излетяли.

В нашия самолет не знам, дали имаше здрава седалка. Поне около нас и нашите бяха доста посчупени ред 7.

За догодина се замислям да си буукна сама всичко, то така или иначе от ТА/ТО нищо явно не зависи, всичко си е до късмет. При положение, че и за мед. услуги (не дай си боже) си звъниш на застрахователя, а не на човека тук от Тез Тур, за хората, които често пътуват, знаят езици и имат кредитна карта не виждам добавената стойност от То/Та.

И да вметна - за втора година купувам от една и съща ТА и от консултациите и обслужването съм много доволна, от цената също, но ако повторя Делфините ще имам и при тях отстъпка и ако цената ме устройва, защо не.Не ми е за 1-2-300 евро повече или по-малко, а за цялостното удоволствие от пътуването. Може и от друга държава да летя, ако цената и часовете ме устройват.
Виж целия пост
# 534
Не бях отваряла сайта няколко дни и гледам 5-6 страници изписано и викам, супер! Ще има много отзиви от хотели! Да ама не, полетите та полетите. Спрете се хора, това е риска на транспорта, без значение дали е от туристическа агенция или е личен, никога не се знае какво ще стане. Колкото и да "си отваряте очите" при резервацията, това няма как да ви се гарантира. Бъдете над нещата! Всеки иска да иде в 6 сутринта в хотела и да си тръгне в 20ч вечерта, ама няма как. Просто го приемете, че първи я и последния ден от резервацията са изгубени, когато сте с организиран групов транспорт.

Чакаме топли топли разкази за хубави почивки от слънчева Анталия Simple Smile
Виж целия пост
# 535
Всеки иска да иде в 6 сутринта в хотела и да си тръгне в 20ч вечерта, ама няма как. Просто го приемете, че първи я и последния ден от резервацията са изгубени, когато сте с организиран групов транспорт.

Чакаме топли топли разкази за хубави почивки от слънчева Анталия Simple Smile
Ето, че Вилианка е разгадала желанията ми от преди няколко години- ДА СМЕ РАНО СУТРИНТА В ХОТЕЛА БЕЗ ДА СЕ ЯДОСВАМ ЗА ЗАКЪСНЕЛИ ПОЛЕТИ.
И оттогава като летим за Анталия /самостоятелно разбира се, защото не зная какво може да ми помогне ТА освен да забрави да ми каже часа на излитане или да ни забрави някъде по летищата или хотела/ първия ден наемаме хотел в град Анталия. Хем си разглеждаме на спокойствие града, хем се виждаме и с приятели, и на другата сутрин живот и здраве в 8.30часа трансфера ни чака пред хотела в Анталия, /който го интересува мога да кажа кой е хотела който използваме- евтин и на най-комуникативното място в целия град/, качваме се и след час, тоест в 9.30часа сме вече в основния хотел.
И тъй като обикновено 14те дни почивка я разделяме в два хотела като сменяме хотела схемата е същата. Напускаме първия хотел вечерта към 18часа. Трансфера ни доставя до най-близкия град на втория хотел- примерно Сиде, Алания или Белек и така разглеждаме и втори град.
Обикновено ги редуваме, за да не ни омръзват. Отново спим в евтин градски хотел и на другата сутрин отново в 8.30часа новият трансфер ни чака, за да ни закара до втория хотел от почивката.
И тъй като обикновено след морето летим до Истанбул за една седмица хващаме най-късния полет от Анталия - към 23 часа, или към 21 часа от летище Алания. Тоест до към 19часа сме в хотела.
И ако трябва да обобщя. Платил съм 6 нощувки и сме стояли 7 цели дни в първия хотел. Платил съм 6 нощувки и сме стояли 7дни и във втория хотел. Или при общо 12 платени нощувки сме стояли 14 пълни дни в двата хотела.
След като те ще ни цакат с цените аз пък ще си ги цакам с дните. 12 нощ. по 600лв. / това е най-малката цена, която съм плащал в последните две три години/ са 7200лв. Като ги разделя на 14 се оказва, че цената на хотела не е 600, а 515лв., тоест съм ползвал допълнително 15-20% отстъпка.
Описвам отново тази схема, макар да съм я разказвал преди няколко години, защото има нови потребители и навярно не са успели да се досетят да го правят по този начин.
Виж целия пост
# 536
А защо туроператорът трябва да отговаря за медицинско обслужване? Това по коя логика е?
Българските чартърните авиокомпании НЕ са нискотарифни. Нещо бъркате нещата.
Има нискотарифни турски авиокомпании, които са наети за част от полетите за Турция като чартъри.

Правата на потребителите трябва по някакъв начин да са балансирани спрямо реалните възможности на предоставящите услугите. И точно тези за въздушния превоз в ЕС са едни от най-пропотребител ориентирани.

Ето, Роже дава вариант. Както споменах има самолети под наем, който иска може да си организира сам (Euro Jet например), има си ВИП терминали и ВИП услуга на летище, има си частни трансфери. Т.е. който желае може да има максимално висок клас обслужване.
Виж целия пост
# 537
Галактик, търсех добавената стойност на посрещащата фирма и техния представител за мен, подчертавам за мен. Трансферът от летището до Лара ми е 15 евро  (25 ако делфин го организират), настаняването е от хотела, мед събития -аз и застрахователя, екскурзиите са едни и същи и от та и от другите фирми. Та търсех причина да пътувам с ТА, при положение, че мога и сама да се организирам
Виж целия пост
# 538
Vonresort golden coast,  8-15.06.2024 г.

Първо да уточня, че посетихме хотела за първи път през 2022 г. Писала съм за него в темата тогава, има го на първа страница, но ще си го погледна,  след като напиша новия си отзив 😁 Помня само, че бях доволна, без да съм възхитена от хотела. Когато чаках офертите за ранни записвания, се бях насочила към няколко хотела в Белек. Нямах намерение да повтарям хотела, но той ме изненада с цена под 3500 лв, 2+1,гледка море, самолетна програма от София и честно казано, веднага запазих. За тази цена си е супер - огромна и добре поддържана територия, огромен плаж със ситен пясък, аквапарк, пиърс...
Не дадох бакшиш на рецепция и малко съжалих. Гледката е към морето, но стаята бе по-назад и не се виждаше и басейна, както си представях, а част от покрива на лобито. Но нищо, казах си, колко ще седиш на терасата, пък и това не е зле:




Видимо от снимките, детето спа на удобно допълнително легло, а не на разтегателен диван. Стаята си е тесничка, каквато я помня, но много добре поддържана. Още първия ден оставих 5Е бакшиш и, не знам дали има връзка, но по почистването нямах никакви забележки. Минибарът се зарежда ежедневно - бира, пепси, миринда, сок и г. вода. Интернет в стаята беше супер. Ние си носим ТВбокс и в Камелия миналата година не успяхме да го ползваме заради кофти нет, забиваше и замръзваше постоянно. Тук всичко беше наред. Нета е ОК на басейна и аквапарка, на пиърса и плажа  имах проблем със закачането.
Хубавото на този хотел е, че винаги има места на плажа. Е, може да не са на първите три реда, но свободни шезлонги има по всяко време, навсякъде. Ако някой държи на първи редове, ще подскажа, че и тук бакшиш върши работа - има едни жени, които метат шезлонгите и дървените пътеки по плажа, те могат да метнат кърпа най-отпред и, когато се наспите и закусите, да ви настанят 😄. За останалите - задни редове, които вършат същата работа Wink



Водата в морето беше топла и приятна, в басейните - още по-топла. Пиърса с бар по средата си и тераси за скачане в морето - все така приятен.


Около басейна се провеждат активности - игра, клубен танц, водна аеробика:

Пързалките не са екстремни, но са много приятни, такива допадат на дъщеря ми:


Храната в ресторанта - няма суши и морски дарове, но има какво да се хапва - риба, телешко, готвено, салати... блок-масите са достатъчно отрупани, за да има какво да си избереш, макар че нямаше голямо разнообразие. Десерти, изкушаващи,  шоу-куукинг. Лично аз съм наддала Simple Smile

Вечер в лобито мъж свири на пиано. Приятна обстановка, сервитьорите сервират ядки с алкохола.



Следобяд пък около басейна раздават по парче охладена диня:

Гьозлемите са от 12 до 15,45, айранът е страхотен 😊

Какво друго да ви разкажа - чисто и приятно навсякъде, прекрасно ранно море на чудесна цена...



Пяна парти тук не се провежда. Но в петък вечер има готина дискотека на пиърса. Тогава и детската дискотека е изнесена на плажа, има батути, клоуни, жонгльори...




Виж целия пост
# 539
Ясно е ,че ситуация винаги ще има. Няма начин, рисковете на живото предаване ,както се казва. Аз подскачам с/у мантрата  ,,от нас нищо не зависи,,като цяло ние сме една много независима държава. Всеки казва ,,аз кво да направя, от мен нищо не зависи,,....народопсихология. После били сме мнителни,черногледи все сме си мислели как някой ще ни прецака....защо ли е така😃 щото по-миналата година ако си спомняте имаше постове,как стоим в самолета (и предишният полет) и чакаме да намерят стълба за да слезем...щото се оказа ,че на летището нямали такава🤔😃 от незнам си коя година.Ние пак малко стояхме ,преди нас полета бяха стояли почти час вътре в жегата.

2:55 а за колко часа е бил първоначално?
Хах, спомням си стоенето в самолета. Почивката беше на Емералд, но авиокомпанията не помня... Един час стояхме в самолета на летището, нямало подходяща стълба за този самолет. Имам спомен обаче, че излязохме откъм опашката на самолета, по една тясна, може би аварийна стълба.
Видях, че полета от Варна е излетял 03.25 ч. Хората ще се настанят рано сутринта в хотела Laughing
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия