На море в Турция - тема 83

Много ми е странно защо тази година има толкова закъснения с полетите до Анталия. Ние сме почивали в Турция почти 15 пъти, винаги със самолет, и не си спомням през годините да е имало толкова забавяния /май миналата година имаше няколко/. Знам че и летището в Анталия е много натоварено, но да чакаш за заход толкова дълго време.... И все още е почти началото на сезона /относително/. Дано да са по-редки тези случаи, че цялото пътуване се удължава твърде много.

Вчера гледах някаква статистика, че тая година има бум на полетите, не буквално бум а много повече самолети на летище Анталия. Не помня за какъв отрязък от време но пишеше, че на 90 сек.има излитащ аероплан....за кацащите не пишеше, или обратното беше...деба, трябва тая гинко билоба да я правят по-силна.
Някъде четох, че строят нов терминал и това е една от причините. Иначе нашия полет беше за 08:10 ч., но излетяхме в 08:20 ч. На летището в Анталия кацнахме в 09:45 ч., като известно време кръжахме около летището.
gibi13  наистина голямо премеждие. Ние също пътуваме често с колата до Анталия и веднъж даже имахме някакъв проблем, но се оправи или по точно издържа да се приберем. Нямаше ли да е по евтино да оставите колаката на сервиз да я поправят? Или това не ви беше опция? Ние имаме някаква допълнителна застраховка към каското, за асистънтс в Турция, но предполагам покрива пътна помощ до като стигнеш населено място, а не до където искаш.

Автоасистанс за Турция на Дженерали покрива разходи до 250€ тоест до някой по-голям град. Разгледах сервизите в Анталия, но беше неделя сутрин и нищо не работеше. Вариянт беше да остана една нощ край пътя и в понеделник да търся сервиз в Анталия. Сервизите който разгледах в Google maps честно не ми вдъхваха много доверие, за това решихме да транспортираме колата до България.
Kirman Calyptus няма отзив на първа страница, а Kirman Sidera един и то преди ремонта. Някой с информация за двата хотела, сравнение.. нещо ако е проучвал.
Кой от двата с дете на 9г?
Здравейте от Анталия, излетяхме в 10 ч след час и петдесет минути закъснение и в 12:300 бяхме в Делфин Империал. Чекираха ни и ни пратиха на обяд, стаята беше готова в 14 часа и срещу 20 евро получихме близо 50 квадрата с две спални и страхотна гледка.

Дотук в сравнение с Кирман Белазур Империалът е класа -две отгоре. Морето е страхотно, тъмен пясък и дребни обли камъчета, та и без аква обувки не е проблем ( в Кирман за неплуващите и с аква обувки не ставаше. Аз плувам, семейството ми не)

Ще пиша подробно, като се прибере
Здравейте,
успешно се завърнахме от Pine Beach Belek.
Хотелът много ни хареса, малко е стар, но е поддържан. Градините са много хубави, площите около басейните също са много приятни, да си седиш в жегата на поляната на сянка под палмите беше много приятно. Стаята ни беше в главната сграда уж с гледка към морето, но реално се виждаше много малко, но чак беше ок, реално така е разположен хотела, че няма как да виждаш пясъка и морето. Храната беше добре всяка вечер имаше риба и души, примерно. Рибата не всеки път ми харесваше на мен, но е въпрос на вкус все пак. Единствено проблем ми беше, че като свърши нещо и не винаги имат от същото примерно имаше много хубави попчета взех малко да опитам хареса ми и после вече имаше скумрия, ама каквото такова. Доволни сме от почивката си бяхме там с ТА, вече обмисляме дали да не отидем пак до Турция септември, но пък самостоятелното ще видим има време.
Хубави летни дни на всички 🏄‍♀️
Дойде време да напиша подробен отзив за Kirman Belzaur Belek Simple Smile
Пътувахме с личен транспорт, тръгнахме в 18ч от Пловдив и в 6ч. бяхме в хотела. Дадох паспортите с 20евро в единия, сложиха ни гривните и ни казаха да изчакаме за стая. До 10.30 все още нямахме, момичета от рецепцията казвах,че не е готова. Но в момента, в който се появи момчето, което реално взе паспортите, набързо задраска номера на предвидената стая, написа друг, даде ми картите и хайде към стаята.
Стаята беше на страхотно място, далеч от лудницата. Цял ден беше сянка. Сравнително голяма и най-важното с три легла, а не със спалня и диван. Това не знам от бакшиша ли дойде или просто са им така, но бяхме доволни. Мини бар с безалкохолни в кен (навсякъде в хотела са продукти на Кока Кола), вода, бира(даже не съм погледнала каква е)и някакъв мини чипс и вафла. Почистваха я всеки ден.
Храната беше превъзходна! Навсякъде и по всяко време! Основен ресторатнт - там беше организирано, като на отделни "сектори" - морска храна, салати,скара, суши и т.н. Много разнообразна, вкусна и си личеше, качествена.Не забелязах да има тематични вечери, но всяка вечер имаше нещо различно. Напитки всякакви, алкохол видях,че има и вносен, но не мога да дам повече подробности. Коктейлите на основния бар бяха супер. Сервитьори в ресторанта навсякъде, те носят напитките, даже сутрин също- кафе, чай, те ти правят и ти носят. Кафе всякакво - стандартното от машините,капсули Неспресо,капучино,мокачино и не знам си още какво..Като цяло облужването на много високо никво, навсякъде в хотела! Покрай басейните сервитьорки с ролери Simple Smile Нямаше струпване на хора или недостиг на нещо, а определено хотела беше пълен. Много любезни и много усмихнати! Посетителите бях основно турци и руснаци и много от тези. сдръпнатите очи - не знам киргизстанцили са,монголци ли са, говореха на руски. Мнооого малди семейства с деца. Възрастни хора тук-таме се срещаха.
Басейните изключително чисти! Водата чай! Шезлонги бол, без нужда от запазване. Плажът - засипан с пясък(за мен по-скоро пепел), камъни пред брега и в морето, но и без обувки се влиза спокойно. Пиърс с бар и много шезлонги, там също имаше храна- нещо като КФС в турски вариант. На плажа пак ресторант с меню и сервитьори- имаше риба,скара, супа, абе няколко неща бяха не ги помня. Храната около басейните също беше на "сектори" - дюнер,пица,сандвичи...
Анимацията също на ниво. Като страничен наблюдател, малчуганите ги забавлявах много добре! Вечерните шоу-та също бяха страхотни, 2-3 даже направо невероятни! Имаше парти на плажа, парти на басейна - с пяна и балони. А бе, мнооого хубаво Simple Smile
За нас това е най-хибавия хотел, вкойто сме били от Туран Принс и Корумар Ефесур
Сигурно има още много какво да кажа, но сега не ми идва наум...Ако някой има конкретни въпроси, с радост ще отговоря Simple Smile
Приятни почивчици на всички! Simple Smile
Дойде време да напиша подробен отзив за Kirman Belzaur Belek Simple Smile
Приятни почивчици на всички! Simple Smile

Радвам се, че ви е харесало. Припокрива се почти на 100% с миналогодишните ни впечатление с изключение на морето и акваобувките и се радвам, че държат ниво. В хотела стандартните стаи са така -спалня и легло. Аз по това ги избирам хотелите, че дъщеря ми спи на спалнята с мен или баба си, а другият възрастен да е на истинско легло, съответно стаи под 30 квадрата въобще не разглеждам хотела.

Ние сме четвърти ден в Делфин Империал и има леки неща, които да са на 99%, не на 100%, но си поддържам първото впечатление, че е класа-две поне на Кирмана
Нашето пътуване обратно - обявен трансфер до летището: 5.30 ч. Това да станеш преди пет сутринта по време на почивка, за да си тръгнеш, се оказа огромна драма лично за мен😒
В 5.20 чакахме на входа, общо около 15 души. Идва рейс на Тез (навреме!), но казва, че ще вземе само 4 човека, толкова били в списъка.  Аз решавам, че за нас ще има друг бус, този без друго изглежда пълен. Добре, че другите българи вдигнаха врява, звъняха по телефони, та се оказа, че всички сме точно за този трансфер, друг няма за полета в 9.40. Просто сме били в следващ лист в списъка на екскурзоводката! Супер тъпо и несериозно от нейна страна...
Още пристигайки на летището, при чекиране видях очаквано закъснение - 10.15. Е, оказа се, че излетяхме към 11.30 ч.😐 та още повече да ми е криво ставането в 5! Със сигурност и новите почиващи със същия полет са имали огромно закъснение на идване към Анталия, то няма как... Та, инцидент, разбирам. Но тук явно говорим за реципрочнаст в забавянията. Та не ми е ясно само защо не коригират часовете.
За впечатленията си от хотела ще разкажа допълнително.
Моля пътуващите с Акватур да споделят имали ли са проблеми със забавяне. Благодаря!
Говорейки с местните тук гидове разбрах, че само бг линиите закъсняват постоянно и няма общо с натовареността на летището в Анталия. В противен случай няма да са само от Бг закъсненията. Я не са платили слот за кацане, я за наземно обслужване, я нещо друго.

Нашият полет на връщане е планиран за 16:30, ч, а и ние сме близо, та ще следя излитанията от София и Пловдив и ще се чуя с човека от Тез Тир да ни вземат съобразно закъснението
Забавянията на полетите са заради огромния трафик на летището в Анталия, което меко казано не издържа на натовареността. На самото летище буквално нямаше къде да се седне, огромни опашки за всичко, но най-много се потресох при излитането. На пистата имаше колона от 25 самолета, които чакаха да излетят един след друг, което води до огромно забавяне. Ние чакахме около 30-40 Мин. на пистата докато дойде реда на нашия самолет.
Ние пътувахме с Аква тур. Спазиха предварително обявените часове. На отиване летяхме в 12 ч., около 16ч. бяхме в хотела в Алания. На връщане ни взеха в 4.45.и полета беше в 9, 10ч. Без закъснение,  превозвач - Пегасус.
Ситуацията с полетите става все по-трагична.
Миналата година юли месец беше такъв хаос, а тази година почна от началото на юни.
Май месец всичко беше добре.
Гледам полета днес от Варна, с който трябваше да сме и ние.
От 12:20 за момента е за 17:00. (Мина през 14:20, 15:30, 16:30), дали и тогава ще излети... никой не знае.
И стоя и смятам как от 10ч щях да съм на летището и при доза късмет в 20ч в хотела, което са едни 10ч поне..
На 9.06 излетя само с 50 мин по-късно.
Май месец-пак нямаше закъснения над час.

Вече сериозно се замислям за юли дали да гледам самолетна програма.
Ситуацията с полетите става все по-трагична.
Май месец всичко беше добре.
Гледам полета днес от Варна, с който трябваше да сме и ние.
От 12:20 за момента е за 16:30. (Мина през 14:20, 15:30, 16:30), дали и тогава ще излети... никой не знае.
На 9.06 излетя само с 50 мин по-късно.
Май месец-пак нямаше закъснения над час.

Вече сериозно се замислям за юли дали да гледам самолетна програма.

Доколкото разбрах местнити посрещащи са се ориентирали и организират трансферите от хотелите спрямо закъсненията. Прецакани са основно туристите за първия за деня полет.

Аз за връщането съм предвидила да следя кога ще излети машината от София и от Пловдив, че ние сме за последния полет за деня. Като гледам хотелът е пълен и няма да ни огрее късно напускане, но поне да сме на плаж пред това да се изнервяме на летището… стигат ми двата часа закъснение на идване
За днес обаче за Варна става въпрос за заминаващи и отдавна приключила регистрация.
Иначе сутринта от Анталия от 11:20 е кацнал във Варна в 12:38, което не е такава драма, но за заминаващите със същия самолет към Анталия си е 100% на летището от 10ч сутринта. Сега с нов час - 17ч
Анталия-Варна е сутрешен. Няма мърдане.
При вас като е последен ще имате яснота от сутринта как се движат нещата, макар, че и това не е гаранция.
Ето, кацнал е час по-късно, а 4часа по-късно още не е излетял.
Направо се радвам, че не сме там, макар че заради инцидент не сме и не бих предпочела да се случи от това да чакам на летището.
Това не е вярно. Лично видях, дремейки на летището, че за Кишинев също имаше бординг с час и нещо по-късно от предвидения. На светлинното табло стои за къде е полета, с бели цифри за колко часа е бил и с червени - в колко реално ще бъде.