На море в Турция - тема 83

Срещнах коментари, че в Selectum в Сиде ставали големи опашки в ресторантите. Голямо чакане за храна. Бил с над 1000 стаи.
Здравейте ! Пускам обещаният отзив за Vonresort Golden Beach . Ще бъде сравнително дълъг , та който не му се чете да подмине .
Пристигнахме на 22.06 след пътуване с автобус с Версо Травел . Първо да отбележа , че имахме изключително леко пътуване . Тръгнахме на 21.06 в 9 от София и на 22.06 в 04:45 бяхме пред хотела . Настаниха ни веднага . Отбелязвам ,  че в паспортите бяхме сложили 30 евро , може би за това ни настаниха веднага . Отбелязвам също , че получих същата стая , която съм платила , но на по - централно място в хотела . Не съм взела нечий апартамент 😉
Като цяло стаите наистина са за реновация , но се поддържат чисти и няма нищо счупено. Като минус отбелязвам влагата - наистина я има , но проветрявахме и не ни пречеше .

Територията на комплекса е доста голяма , много добре озеленена и сенчеста на места . Придвижването до плажа става посредством голф колички за тези, които ги мързи да ходят .
Има основен ресторант и няколко а-ла карт ресторанта / ние не стигнахме до тях / . Храната като цяло е доста , но някак си на мен ми беше еднообразна и става струпване в основният ресторант , което е дразнещо на моменти . Гладна не съм останала де . Пиците , които правят в близост до активити басейна бяха чудесни . За алкохолът единствено на бара на рецепцията беше качествен . Коктейлите според мен не са им силната част .
Плажът беше чудесен . Първите два дни водата беше кристал - после обаче не знам течение ли имаше стана доста мръсна . Тук обаче има практиката да се хвърлят от рано хавлий , джапанки , плажни масла за запазване , което е изключително дразнещо , но винаги се намираха свободни шезлонзи . Водата в морето и басейните беше не просто чай , ами не знам какво . Аз като човек , който рядко влиза във водата просто този път не излизах от нея . Има изградена платформа за скачане с бар към нея . Скачахме на воля и оттам дойде и проблемът за мен . Явно при някое от скачанията едното ми ухо се напълни с вода , която отказваше да излезе и се наложи да потърся медицинска помощ . Свързах се със застрахователите и ми осигуриха преглед в рамките на 2 часа.
Интернетът на цялата територия е много скапан - постоянно прекъсва , изчезва .
На вечерните програми присъствахме само на две - едната ни очарова , другата хич не ни грабна . Та в общи линии това е изкарахме си добре , но като цяло не е хотел , който бих повторила .
Време е да напиша личните си впечатления от почивката ни в хотел Megasaray club Belek 5:star: Тази година използвахме самолетната програма на Турс клуб от Пловдив. Трябва всичко да се изпробва. Запазих на ранни през януари 2 възрастни и 1 дете на 12 г. В хотела деца са до 12.99 г. за периода 20.06 до 27.06 с обща цена 5370 лв. Притеснението ми за пътуването идваше от там, че предните седмици имаше доста закъснения в полетните разписания на самолетите за Анталия и обратно. Закъсняхме само с 1 час и в двете посоки. Пътуването мина перфектно. Пристигнахме в хотел Мегасарай клуб Белек към 18 ч. от летището ни закараха с отделен бус само нас до хотела. Настаниха ни в стая на 3 етаж, блок Д. Комплекса е разположен на голяма озеленена и чудесно поддържана територия. Състои се от отделни три етажни блокчета и къщички. Някои имат басейн до сградата. Платих за стандартна стая, получих стандартна стая с чудесна гледка към морето, басейна и градината на хотела. В стаята намерихме всичко необходимо, защото когато си със самолет не носиш твърде много багаж. В банята имаше комплект за бръснене с пяна, четки за зъби с паста, сапун, шампоан и т.н. Мини-бар зареден с кола, фанта, бира, студен чай, сода, вода, шоколад. Кана за топла вода, чай и кафе. Достатъчно голяма стая за 3-ма. В хотела освен основния ресторант, който беше на 2 минути от стаята ни, има 6 или 7 ала-карт ресторанта, 5 бара и дискотека. Вечер на pool бара след 22 часа имаше дискотека - музика, шоу и т.н. На амфитеатъра мини диско, шоу програми до 21.30 ч. Има чудесен пирс, където също правят партита, с кабани и мрежи над водата. А тя беше топла, чиста и с неголеми вълни, само да те повдигат леко. Подхода е плавен, но с камъчета, аква обувки не ви трябват. Навътре си е пясък във водата. Имаше страхотен плажен бар, на който изкарахме шест дни. На големи матраци, постоянна сянка и близо до питиетата за разхлаждане. В близост са 4-5 къщички, в които от 11 ч започваха да предлагат храна - закуски, сандвичи, гофрета, дюнер, бургер, пълнен картоф, понички, плодове, сладолед. На обед ползвахме близкия ресторант до плажа. На басейна имаше активности - спорт, водна топка, пяна парти. Два аквапарка - за малки и големи. Мини клуб за деца на различни възрасти, игрални зали, тенис игрища, мини-футболно игрище. Няколко от ала-карт ресторантите работиха на обед по меню - пици, бургери, такос, спагети. Гладен няма да останеш. Риба, морски дарове, месо от всякакви животни. Плодове - ягоди, череши, диня, пъпеш, круши, банани, праскови, ябълки, портокал и грейпфрут. На закуска фреш портокал, кафе машини, напитки, айрян. Има и азиатски ресторант и мексикански, италиански и барбекю - където сам си печеш на скара. Алкохол, коктейли  - каквото се сетиш. Сладкарница, в която имаше солени и сладки неща, лимонада, турско кафе, чай и страхотна сянка. Имаше още два басейна, въобще не сме ги ползвали. Отидохме заради морето. Има спа център и фитнес център. Пред хотела има спирка може да се отиде до града на шопинг 35 лири на човек или 1 евро или 1 долар е билета. Удобен е до Легендите. Дават колела под наем 8 евро за 2 часа. Такси 20 евро до Белек от хотела. Навън можеш да се пазариш, все пак са 7 километра. В хотела имаше немци, румънци, турци, руснаци или украйнци, българи. Запознахме се с още две семейства. Децата на аквапарка, ние на плажния бар. Обслужването беше много добро. Усмихнати млади хора, които се стараеха в жегата. А тя беше непоносима в два от дните. Заради влагата се усещаше като 40 градуса. В заключение - хареса ни и то много. Бих повторила, но след време. За сега съм решила да не повтарям хотел. Почивката свърши, но вече планирам следващата! Приятна почивка на всички.