Онлайн магазин Тему (Temu) за България -4

  • 34 836
  • 973
# 570
1. Слагаш го в Wishlist и с бутона Лупичка, който е до надписа Добави в количка ти търси подобни - възможно е да открие същия продукт при друг търговец на по-ниска цена.  (Ако е изчерпан даден продукт/размер също се показва тази опция - Намери подобни.)
2. Слагаш продукта в количката и следиш дали ще падне цената - някои писаха в темата за намалени цени на продукти в количката. Разбира се, междувременно е възможно да се изчерпа продукта.


А къде е това чудо да го добавя в wishlist ? Много пъти съм си харесвала неща и нямам такава опция да си ги добавям в “любими” директно количка ми показва. Аз ли не го виждам..

В приложението надали го има тоя уишлист, аз поне не го виждам и си ги пазя в количката. Не ми пречи, размаркирано като е..ми е ок. като реша да го купя, го маркирам и така.
Може да е в пълната версия от браузър....
Нали темата е за споделяне?
На един му е полезно, на друг не.
Когато е споделен линка, сигурно е бил наличен артикула.
Колко коментара, че било без описание, че било не знам си какво...
Като не ми е интересно...прескачам

Не е точно така. Линкът не е добре, за това не се вижда артикула.
Тактично бе казано как се дава линк и евентуално да се оправи..но не ми е драма на мен.
Иначе само линк без една дума към него е нарушение и на правилата на форума...
Как аджеба да разбера дали ми е полезно или не нещо което не виждам..кажи ми ти...
Виж целия пост
# 571
И в приложението го има.

Всъщност, в първи пост пише как да стане от компютър. В приложението е почти същото.
Виж целия пост
# 572
Превъртате надолу, след отзивите е името на магазина, от ❤️ до него следите магазина, а от долното сърце ❤️ продуктът влиза в уишлистата.

Виж целия пост
# 573
Опитът ми до тук.
Спиди - 16 дни.
Boxnow - 8 дни.
Sameday -

Първо пишеше, че на 20ти е пристигнал самолетът, изтриха тази информация и до вчера пишеше, че няма данни. Днес е това.

Как да разбирам, че още не са го взели от Тему ли? 🙄
Виж целия пост
# 574
По повод на нашите 2 връщания мога да споделя следното:
Голяма поръчка за 700 лв. вече месец е някъде. По проследяващия номер на ДЧЛ дори Тему не знаят къде. ДЧЛ също нищо не могат да кажат. Искали са бележка за предаване на пратката (добре си мислех да искам от Спиди). Очевидно е дадена, след като има проследяване в ДЧЛ. Имаме вдигнат кейс в Тему.
Малка връщанка - заради добра история на пазаруване ми върнаха предварително парите (преди да са получили пратката при тях).

И в двата случая не получихме мейл след предаване на пратките в офиса на Спиди, както някой писа, че е получил.
И в двата случая след предаване на пратката в профила трябва да се натисне бутон за потвърждение, че е върната. Когато получиш парите, изчезва генерираната товарителница.

Изводите ми: Да си искам номер от Спиди при предаване. Да си запазя номера от товарителницата на ДЧЛ за всеки случай.
Виж целия пост
# 575
Стискам палци, да си върнете парите!

Какво толкова купихте за 700 лева, ако не е тайна!

Номерът на Спиди не ти върши особено работа, моят приключва като пристигнал в ДХЛ и нататък - нищо.



Питах тук,  по-нататък с кой номер да търся, но никой не ми отговори.
Това за бутона го видях няколко  дни по-късно и го натиснах.
Виж целия пост
# 576
Стискам палци, да си върнете парите!

Какво толкова купихте за 700 лева, ако не е тайна!

Питах тук,  по-нататък с кой номер да търся, но никой не ми отговори.
Това за бутона го видях няколко  дни по-късно и го натиснах.
Не съм видяла питането, но бях писала и скрийншот бях пускала - с номера от товарителницата на ДЧЛ в сайта им. Описано е в генерираната товарителница.

Дъщеря ми реши, че ще пазаруват неща за украса за събитие, което организираха, с ентусиазъм, че ще дойдат в първия посочен ден за доставка. 2/3 от нещата закъсняха, те ходиха и пазаруваха от друго място, нещата пристигнаха на следващия ден след събитието и набута баща си със 700 лв. и главоболия.
Виж целия пост
# 577
Ама, кой, кой номер??? 😀
Имам два бар-кода с номера под тях, в горната част на етикета има Billing number и Reference number.
Виж целия пост
# 578
Ама, кой, кой номер??? 😀
Имам два бар-кода с номера под тях, в горната част на етикета има Billing number и Reference number.
Даже баш на теб съм отговорила 😂
https://bg-mam.ma/p/1654718/48023465
Номерът е онзи, който има JD00000-нещо-си. Един много дълъг. Вече нямам товарителница, за да видя.
Виж целия пост
# 579
Опитът ми до тук.

Как да разбирам, че още не са го взели от Тему ли? 🙄

И на мен ми пише абсолютно същото на една от пратките при проследяването - " Flight Departure--->Your parcel hasn't been collected from the sender".

Писах в чата с бота и ми отговориха че вероятно забавянето е на "транзитното летище". От Китай предполагам че в Европа имат транзитно летище преди да дойде тук. Чат-ботът ми създаде "ticket", което означава че асистент на Тему ще проследи тракинга и ще ми напише подробен отговор в съобщенията. И преди ми се е случвало -  пишеш на чат-бота като избираш от списъка отпределена пратка, избираш опция от менюто "къде ти е пратката" и се създава този "ticket" за допълнителна информация.
Виж целия пост
# 580
Ама, кой, кой номер??? 😀
Имам два бар-кода с номера под тях, в горната част на етикета има Billing number и Reference number.
Даже баш на теб съм отговорила 😂
https://bg-mam.ma/p/1654718/48023465
Номерът е онзи, който има JD00000-нещо-си. Един много дълъг. Вече нямам товарителница, за да видя.

Ооо, извинявай в такъв случай!

Тогава се канех да връщам, не бях стигнала до Спиди и не ми е било много зор да внимавам😀

И с JD .. не ми намира абсолютно нищо.
Виж целия пост
# 581
В сайта на DHL, който е написан в товарителницата?
Виж целия пост
# 582
Стана! Благодаря!

Ама го изписах  целия, целия номер, до сега изписвах 10 или 11 цифри след JD..., намерила бях някакви такива инструкции за проследяване.

Виж целия пост
# 583
Опитът ми до тук.
Спиди - 16 дни.
Boxnow - 8 дни.
Sameday -

Първо пишеше, че на 20ти е пристигнал самолетът, изтриха тази информация и до вчера пишеше, че няма данни. Днес е това.

Как да разбирам, че още не са го взели от Тему ли? 🙄
И при мене от 18 май пише същото. Минало е митническа проверка. Създадена е товарителница на 18 май, но не е взета пратката за по-нататъшни действия.
Виж целия пост
# 584
Здравейте!  Този път успяха да ми скъсат нервите. На една от поръчките няма посочен доставчик. Писах им и ми отговориха, че полета още не е излетял, след това пък като летял нямало информация. Полета кацна пак нищо. Митническата проверка е минала и сега от половин час ми обясняват, че куриера щял да ми пише, а кой е доставчика не знаят. Имам две по нови поръчки на които е написан доставчик. Някой имал ли е такъв случай и да си е получил пратката? Благодаря Ви!
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия