JYSK тема 3

  • 9 137
  • 125
# 60
Само с предварително плащане е вземането в магазин. Така пише на сайта. Идват от централен склад, пак така пише.
Ако в склада го няма, няма как да ти го доставят. От друг магазин не става, пише в сайта пак.
Възможно е да са променени условията.
И аз връщах матрак преди 5г, но сега вече не може, изрично го пише в сайта.
Та не вярвам описаното в гортия пост да се случи сега, в магазин. Прокто го няма вече като опция в сайта.

Виж целия пост
# 61
Моят опит е същия като на драго.
Когато съм поръчвала, никога не са ми искали да платя предварително, поръчвала съм дори само 1 бр кош за баня ( под 50лв ) и не е имало никакви изисквания и ограничения.
Цялата политика на веригата е насочена към удобството и удовлетвореността на клиента. Не съм чела условията, но от опит знам колко са услужливи и кооперативни служителите в магазините.
Виж целия пост
# 62
Има БД без минимална сума на покупката за периода 18 -26 юли.
Виж целия пост
# 63
Само с предварително плащане е вземането в магазин. Така пише на сайта. Идват от централен склад, пак така пише.
Ако в склада го няма, няма как да ти го доставят. От друг магазин не става, пише в сайта пак.
Възможно е да са променени условията.
И аз връщах матрак преди 5г, но сега вече не може, изрично го пише в сайта.
Та не вярвам описаното в гортия пост да се случи сега, в магазин. Прокто го няма вече като опция в сайта.


Тета, това НЕ е опцията доставка в магазин, аз го обясних. НЕ се прави и от вкъщи на дивана. Отиваш в магазина до Вас и поръчваш на място всеки един артикул, който искаш, НО не е наличен. Може да е и артикул, който се продава само онлайн, но не само! По време на кампании много намалени артикули често се изчерпват. Тази опция я рекламират много точно за тези ситуации, за да може да си купиш на ниската цена. Поръчваш в магазина артикула и си го чакаш. Плащаш като дойде. Чакала съм и 2 месеца поръчка, но предварително винаги са ме ориентирали и питали устройва ли ме. Като дойде ти пращат СМС като тези за резервициите или звънят. На място решаваш дали още си искаш всички артикули, но може и някои да откажеш. Чак след това плащаш!
Виж целия пост
# 64
Ами аз те разбрах, Драго, още първият път. Но хората масово пишат, че не става точно така. Бих искала да попитам също къде го "рекламират" това писмено, ако може....
Също ако откажат в магазина, както на дамата в поста долу, какво се прави на място там на касата - вадиш сопата ли?

Ето
Момичета във Варна в единия магазин харесахме едни столове .Добре, но в магазина са налични 4 бр само и казаха, че не могат да изтеглят друтите два които са в Бургас.Верно ли е такава политиката им? За два стола нрябва да ходя във Бургас на място ли?

Привет момичета! Flowers Hibiscus

Включвам се във вашата тема, защото преди седмица имах същия проблем с продукт на Jysk, като споделения от engi! Исках да си купя три кашпи от серията BLOMMOR, които се оказаха липсващи в магазините на Jysk в района на гр. София. Виждайки обаче, че ги има налични в магазини на Jysk в други градове на страната, реших че не би следвало да е проблем да ми доставят от там. И да уточня, че онлайн опцията просто не съществуваше на сайта на Jysk, в  смисъл срещу опцията за онлайн поръчка стоеше надпис: "Не е налично!". Обадих се на дадения в сайта им телефонен номер, от където любезно ме информираха, че нямат практика за доставки от един магазин, където продукта е наличен до друг магазин и не извършват принципно такава услуга, защото не разполагат със собствен транспорт за такива цели. Признавам, че бях много разочарована от отговора, защото голяма европейска  верига като Jysk не би трябвало да допуска такова ниво на обслужване!  Confused

В крайна сметка след няколкодневно обсъждане и колебание си направихме разходка до най-близкия град, в който въпросните кашпи бяха налични и си ги купихме от там. Не искам да обезкуражавам авторката на този пост, но мисля, че единствено решение на нейния проблем (ако и в нейния случай онлайн поръчката не е възможна), е същото като нашето, еднодневна разходка от Варна до Бругас! Не давам съвети, особено когато не са ми искани, просто споделям нашия опит в подобен случай с надеждата да бъда полезна! Sunglasses

Желая ви успешни и удовлетворяващи покупки от магазините на верига Jysk! Blush
Хубава вечер! Nature Last Quarter Moon With Face
Виж целия пост
# 65
Скрит текст:
Моят опит е същия като на драго.
Когато съм поръчвала, никога не са ми искали да платя предварително, поръчвала съм дори само 1 бр кош за баня ( под 50лв ) и не е имало никакви изисквания и ограничения.
Цялата политика на веригата е насочена към удобството и удовлетвореността на клиента.
Не съм чела условията, но от опит знам колко са услужливи и кооперативни служителите в магазините.
За съжаление не всички служители на веригата са услужливи и кооперативни.
Виж целия пост
# 66
Аз четейки си мисля, че първо на някои служители не им се занимава много. Второ, че наистина тези поръчки с взимане от магазина, с които имаме опит се случват А) когато имат артикула в централен склад Б) Когато се чака повече- те го нямат в склада, а ти реално чакаш някакво ново зареждане на същия... А, не че прехвърлят стоката от магазин до магазин.
Ако има на склад вс е лесно, втория случай, явно трябва да не ти е спешна покупката.
Виж целия пост
# 67
Хората отиват и питат дали може от магазин А да им доставят до магазин Б артикул и те отговарят НЕ и това е точно така. НО хората могат да кажат, че искат да поръчат артикул, който е изчерпан. Тогава служител генерира поръчка в системата. Артикулът може да липсва и в централен склад и тогава се чака повече 1-2 месеца, на тях им излиза приблизително. Артикулии в ликвидация няма как да се поръчат, но това се подразбира предполагам, нали няма да се произвеждат вече....
Имаше го писано по брошурите! Аз сега няма да ровя и без това си пиша ама се спори. И друга дама вече потвърди написаното. Искат се различни неща и от там идва и отказът на едни и успешната поръчка на други клиенти. Защо в магазите не го предлагат на всеки не знам, но по големите кампании около ЧП съм виждала съобщението и то важи за постоянно!
Ти самата ми цитира нещо съвсем различно, от което стана ясно, че пишеш за различно нещо/ различен вид поръчка...
И преди съм писала за магазина и пак се е спорело и за 30 дни гаранция на цената и за неограничения период на връщане Wink, а после се оказва, че спорът е бил безсмислен.
Който иска да отиде в магазина и са пробва и ще разбере или да рови брошурите, аз не мога да го правя и не намирам смисъл.
Виж целия пост
# 68
Много отгоре-отгоре ви прочетох, но и аз имам много поръчки за хиляди левове, буквално, които съм правила от магазин, с различни доставки - в зависимост как ще ме устройват.
Скоро бях питала за голяма поръчка и намаление. Обиколих поне 4 соф. магазина и поисках обща цена на всичките продукти, ако ги поръчам от тях. Избрах си най-добрата и там поръчах. Беше до вкъщи, естествено, защото бяха много и големи неща (обзаведох почти цял апартамент).
Така че, ако сте в София, нямате никакво оправдание - обикаляте магазините и питате. В повечето магазини служителите са много отзивчиви.
Виж целия пост
# 69
Много отгоре-отгоре ви прочетох, но и аз имам много поръчки за хиляди левове, буквално, които съм правила от магазин, с различни доставки - в зависимост как ще ме устройват.
Скоро бях питала за голяма поръчка и намаление. Обиколих поне 4 соф. магазина и поисках обща цена на всичките продукти, ако ги поръчам от тях. Избрах си най-добрата и там поръчах. Беше до вкъщи, естествено, защото бяха много и големи неща (обзаведох почти цял апартамент).
Така че, ако сте в София, нямате никакво оправдание - обикаляте магазините и питате. В повечето магазини служителите са много отзивчиви.

Привет момичета! Flowers Hibiscus

Позволих си да споделя с вас един лично преживян от мен случай на покупка от сезонната промоция, защото в темата имаше питане за подобен случай. Не съм искала да предизвиквам спорове по въпроса, нито пък да ви карам да влизате в обяснителен режим, надявах се само да бъда полезна на някой четящ в темата. Аз самата от години пазарувам от магазините на верига Jysk и не съм имала никакви оплаквания, нито от качеството на артикулите, нито от обслужването! Пазарувам рядко с опцията доставка до дома, предпочитам поръчки с опцията вземане от магазин! Случая за който вече писах в пост #44 беше голяма изненада за мен! Наистина очаквах да имат опция доставка от магазин в един град до магазин до друг град, но в интерес на истината както съм написала и в поста си обяснението по телефона беше изключително коректно и много любезно! След като ми обясниха, че нямат такава опция, аз намерих решение на проблема си, като пътувах до съседен град, който в интерес на истината не бях посещавала и ми беше приятно да се разходя из него! Blush

И би било чудесно, ако пишещите в темата не четат "отгоре-отгоре", защото тогава не биха си позволили категорични изказвания като това: Така че, ако сте в София, нямате никакво оправдание - обикаляте магазините и питате. В повечето магазини служителите са много отзивчиви! От София съм, но няма логика в това да обикалям магазините на града, след като ясно написах  в поста си, че продукта не беше наличен за поръчка онлайн, а само от магазин! При проверка се оказа, че налични бройки от продукта, който търся има само в магазини, които са разположение извън територията на град София! И не, не се оплаквам, споделям! Sunglasses

Хубав ден и успешно пазаруване! Nature Sunny
Виж целия пост
# 70
Искала сте сезонен продукт, освен това доставка от А до Б. Няма опция, но ние обяснихме за друг метод на поръчка и ако на някого не му е спешно на деня. Иначе ако питате за поръчка в магазин А и сте склонна да чакате доставка от централен склад става. Писах го няколко пъти, за да не се бъркат различните начини на поръчка, защото в този магазин конкретно са специфични, а често го има това питане. Аз също съм ходила до друг град на разходка, защото не успях да отида до магазин и да поръчам на място, а промоцията изтичаше, та Клик енд Колект ми беше само вариант в 23:30 часа.

aDream, не помня Вие или някой друг беше писал и тогава отговорих да се иска оферта от управителя в магазина, защото правят индивидуални отстъпки. Тогава пак някой се изсмя на написаното. Темата е за помощ и го правя с удоволствие, но трябва да се вниква и чете с разбиране, за да е от полза Simple Smile
Виж целия пост
# 71
Здравейте, в този магазин предлагат ли индивидуални оферти или код за намаление харесах си столове, маса и диван и разни дреболии?
Виж целия пост
# 72
Възможно на някой ще бъде от полза. От няколко години все не мога да намеря подходяща възглавница за тази люлка
https://jysk.bg/gradina/khamaci/visyasch-stol-nittedal-o80-svetlokremav .
Днес в пещерско Pepco взех намалени тези кръгли килимчета на 7 лв.
Скрит текст:
Смятам да ги зашия едно за друго и да си направя хубави възглавниици за сядане и за гръб.
Виж целия пост
# 73
Здравейте,
моля някой с опит да се включи: Харесах си една градинска маса с намаление, но я нямаше в града ни, нямаше и опция с доставка. Имаше по една бройка в няколко града и докато се организираме откъде да отидем и да си я купим, тя изчезна от сайта. Обаче изчезна и от "последно гледани" на екрана ми. Това означава ли, че е продадена навсякъде в рамките на няколко часа, или пък, че е свалена от продажби, или пък, че повече няма да се предлага този модел??? Thinking
Виж целия пост
# 74
Здравейте,
моля някой с опит да се включи: Харесах си една градинска маса с намаление, но я нямаше в града ни, нямаше и опция с доставка. Имаше по една бройка в няколко града и докато се организираме откъде да отидем и да си я купим, тя изчезна от сайта. Обаче изчезна и от "последно гледани" на екрана ми. Това означава ли, че е продадена навсякъде в рамките на няколко часа, или пък, че е свалена от продажби, или пък, че повече няма да се предлага този модел??? Thinking
В магазина ходихте ли на място?
Ако имате код на продукта или я намерите онлайн по име може да Ви кажат къде я има. Миналата година така стана с маса, която харесах. Или звъните/пишете на съпорта и искате магазини и телефони, където е налична. Пътувате до там и купувате.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия