Къде на екскурзия с тийнейджъри?

Има, ама не точно Чепеларе, по пътя по завоите .. не работи постоянно, зимата хич. Опитвали сме десетки пъти да го хванем работещ, често ходим до Пампорово, никакъв успех за няколко години вече....
Моята може много да ходи ако има с нея други младежи. Иначе само с нас е голямо мрънкане.
И аз съм на мнение, че Велико Търново е добър вариант. Освен Царевец, Арбанаси и старата част, може да посетите музея на илюзиите и ескейп рум. Елена не е далеч. Има и молове и красиви паркове. Ще можете да намерите баланс между модерното и историческото.
Така, така, и ние сме запланували наесен Търново - музей на илюзиите, на восъчните фигури, Мини-България, Царевец, Арбанаси. И за едно интересно село четох до Търново, ако си намеря линка ще ви го пусна..
А ето го: https://chamurkov.com/ksilifor/
Лично аз от Арбанаси не бях впечатлена, но Боженци много ми хареса.
Понеже стана дума за Чепеларе... България е на първо място в света по производство на ски! А завода за ски е в Чепеларе. Но не знам дали пускат в него външни посетители. Би било интересно...
Не знам за завода, но има музей на ските. Интересно е за тези, които се интересуват от този спорт. Ние бяхме преди 3-4 години и Катя Дафовска беше там, та даже детето си взе автограф от нея Simple Smile
Ние сме се спускали на зиплайна на Чепеларе, преди това само се обадих да проверя дали работи, нямаше проблеми. Страхотна емоция е и доста екстремно, на тийнеджърката много ѝ хареса. Комбинирахме с Пампорово, лифта и Снежанка, а на другия ден - Невястата и другия тролей, и там си е с доста адреналин, а за финал - Чудните мостове. Получи ни се много добър приключенски уикенд и на повечето тийнейджъри би им харесало.
В крайна сметка къде бяхте с тийновете?
Аз бих ги пробвала на езда или на хотел със портна база и по някой час на ден инструктор - тенис. Ако има кошове за баскет или нещо от сорта и други играещи на тяхната възраст и един басеин ...
В крайна сметка - тръгнахме от Пловдив, първа спирка - въжен мост Лисиците. После хапване в кораб-ресторант Емона. После към Златоград. Там и спахме. Разходихме се из стария град, етнографския музей, пихме въртяно кафе. На следващия ден поехме към Мадан - залата с кристалите и мината видяхме. От там отидохме към Ухловица. На връщане хапнахме в Смилян. После отидохме на роженските поляни. “Поиграхме” волейбол и поехме към Пловдив.
Моя син / на 15 години/ скоро го заведох до къща- музей на Иван Вазов и после се качихме на Аневско кале. Беше доста впечетлен. Иначе и той като всички тийнеджъри все мрънка и нищо не го радва.
Моята тинейджърка на 16 г хареса екопътека Бяла река до Калофер. Може би защото бях планирала хижа Рай, но заради времето се отказахме. Тя беше много доволна от развоя на събитията. Не е по дългото ходене. Но пътеката е ремонтирана и наистина си струва.
Ние вчера и днес сме на Кръстова гора,Асеновград,Бачковския манастир,Горноводенския и Кукленския манастир.Моя му харесва за сега.