Мачът е свирен, сега ще е чакане – щастливо дано свърши то! – седмокласна 22.06-29.06

  • 66 832
  • 1 692
# 15
Гледам в края на другата тема масово сте заложили на очаквано покачване на резултатите по мат. Аз ли съм единствената, която смята, че посоката ще е  обратна? И не защото изпитът беше труден, не беше, беше си направо лесен и изразих това лично мнение още с излизането му  тук в темата, но най -напред заради точкуването още в първата част. Няколко задачи са с по 4 точки и има немалко  можещи, но бързали деца, решили първата част като лесна  за отрицателно време, които обаче са си проверили-недопроверили.. И ако преди в задачите със свободен отговор се губеха точки само за един от примерно 3 -4 търсени отговора, сега бързаците ще загубят 4 накуп на такава задача. Отделно задачите са по-разнообразни, вкараха момента на изненадата  примерно със задачата за  сплави като непадал се до момента  цели 14 години и подценяван от доста деца/учители вид. Във втория модул, ако решат да се  "закачат" ( а ако има наистина струпване на високи резултати, вероятно ще го направят с цел улесняване на  разслояването), също има за какво.  Гарантирано има деца, които директно са писали кой корен на уравнението  в 22-ра  е решение на неравенството и кой не без някаква обосновка, ще има пропуснали мерната единица за дървата.  Ако отчитат и ДС, и там ще има поорязани с липса на такава или само с х>0, има объркали и това кой процент се търси. Като добавим и масово нерешената  половина на в подточка на 23-та , и ето посъбира се известен пасив сборно от двете части. Отделно не следва да се базират предположения само на споделеното във форума. Тук  обикновено са концентрирани родители на  амбициозни деца, но дори и така пак имаше доста разочаровани. Излиза ми във Фейсбук един блог, масово тачен от бг майки, към който аз си имам своите резерви (но не е това темата), и там бяха   цитирани мнения на родители на седмокласници, които са мнооого далеч от истината (много труден  втори модул, много по-труден изпит от миналогодишния и т.н ), но пък показват, че децата им определено не са доволни.
Виж целия пост
# 16
etomira, все пак нали е писала и се с справила? Напрежението ще изчезне, изпитът сигурно й е успешен, това е важното.

Аз намерих миналогодишните балове на училището, което иска детето и съм обнадеждена.
Виж целия пост
# 17
Да питам нещо извън НВО - моля за мнение за British council. Колебанието ми е между тях и АВО (другите не са опция). От АВО имам впечатления от каките.
Наборката гледа към испански след почти 8 г. в Шилер, та ще трябва да учи АЕ допълнително. Била е 8 г. с частен учител. Говори свободно - лексика ок B2, граматика А2-B1 според мен. Ще направи тест естествено, но търся лични мнения.
Виж целия пост
# 18
Добро утро, "съоткачалки"!:grinning:
Честита ви нова тениска, дано ни е на късмет!


Не мога да го пропусна, още съм на вълна 14 грешки 😂😂😂😂
Виж целия пост
# 19
Много точен пост Русалка. А и беше изказано твърдение, че досега баловете само се вдигат, което също не е вярно. Миналата година например, баловете при момичетата във високия диапазон бяха по-ниски в сравнение с 2022. Обаче при момчетата беше обратното. Отделно различно е в различните диапазони - в някои се вдига, но в други пада, зависи къде има струпване. Мненията, че тази година било по-лесно от миналата, също не са много меродавни. И друг път съм казвала, че най-лесен е изпитът, на който не си се явявал. Например резултатите на сина ми на тестовете е предходните години са значително по-високи от резултата, който очакваме сега. Изобщо, гадаенето в момента, без реални данни, освен да ви психира, до друго няма да доведе.

Биби, твърдо за АВО. Трагичен опит с Бритиш.

Ети, гуш!
Виж целия пост
# 20
Наборката е абсолютно, абсолютно перде, което според мен е много ценно качество в живота. Мен чак ме дразни абсолютния й непукизъм, подозирам, че вътрешно има някаква борба, но не я проявява.
Голямата ми обаче преживява всеки изпит, изпитване, презентация. Наблюденията ми са, че това са случва на съвестни и полагащи усилия деца. Това с течение на времето обаче прерасна в голяма тревожност при нея. 5 години не спрях да говоря да гледа цялостната картина, че една оценка няма да я провали, че дори да допусне грешка при някое устно представяне, не е свършил светът. Няма и няма промяна, а това води до голямо вътрешно напрежение. Та трябва да се работи в тази посока, без да мога да дам съвет какъв е правилният подход.

Биби, нашият случай с АЕ - взимаше един час седмично с добър учител от 8 до 10 клас. В 11 клас направиха двайсетина урока по изпитния формат за сертификат, взе си го безпроблемно от първия път. Уточнявам, че обича да чете и от 9 клас някъде започна да чете на английски. Филмите и всичко останало са ясни, децата ни са заобиколени от тях.
Виж целия пост
# 21
Русалке, Санака, съгласна съм и аз. Също смятам, че резултатите ще са (средно) по-ниски - заради няколкото изненади, по-обширния засегнат материал и точкуването. Не смятам, че задачите са по-трудни. Има и една друга точка - понякога, при лесни задачи, силни в математиката деца, а и такива, които поназнайват, бъркат точно, защото им се вижда лесно.
Виж целия пост
# 22
Точно така е при нас.
Виж целия пост
# 23
Мислех че спите, то...
Виж целия пост
# 24
Благодаря за новата тема . Дано да е на късмет.
Виж целия пост
# 25
Мартеа, едно към едно сме, само че при нас обратно -  големият е пердето, а малкия всичко изживява. Като перде се живее много по- лесно Grinning
 Много работим и ние в тази посока, но е трудно . Болезнена самокритичност, недоверие към собствените му възможности, лесно се отчайва, че няма да се справи
Виж целия пост
# 26
Русалке, Санака, съгласна съм и аз. Също смятам, че резултатите ще са (средно) по-ниски - заради няколкото изненади, по-обширния засегнат материал и точкуването. Не смятам, че задачите са по-трудни. Има и една друга точка - понякога, при лесни задачи, силни в математиката деца, а и такива, които поназнайват, бъркат точно, защото им се вижда лесно.
Тя не е една друга, а май основната за  доста от сгрешилите деца - подценяване на лесните задачи и минаване през тях като пършинг...
Виж целия пост
# 27
Добро утро, недоспали момичета.
Моята щерка още спи. Вчера беше дълъг и емоционален ден и за нея.
Благодаря ви за пожеланията.
Мравчице, у нас е обратното - тревогата беше за щерката, тъй като тя се справя трудно, а с ниски балообразуващи - тройки и тук-там четворки + очаквано не особено високи резултати вариантите при нас за момиче са много ограничени.
Братчето завърши трети клас, има лека чиста дислексия и лека дисграфия, но те не му пречат особено, повече пречи мързелът за допълнителна работа. Но пък МГ не ми е цел номер едно, което значи, че пред него ще има много отворени врати и богат избор от възможности, независимо от резултатите. Съответно няма да има напрежение ще се класира ли на всяка цена.
Малечка, няма ли вариант при вас едната близначка да изтегли другата при нужда?
Виж целия пост
# 28
Добро утро!

Luthien, отново благодаря, че се грижиш за нас.

Аз не знам как да помогна на детето си и това ме отчайва. Това, което се случи вчера, е повторение на 4ти клас. Тя се счупи под напрежение. Не знам дали е амбицията или страха от провал, но на изпит блокира. Приятелката й излезе преди нея и каза, че е треперела и била много напрегната. Уж говорихме, беше спокойна, резултатите на пробните бяха супер. Нямаше нищо, което да я притеснява. След БЕЛ бях обнадеждена, защото излезе спокойна и доволна. И вчера - греда. Чувството на безпомощност, че не можеш да помогнеш на детето си като страда е ужасно.

Извинявайте, че ви занимвам, но трябваше да го изкарам от себе си.

Това че трепери не е проблем , ще се научи да не го прави или да не си личи Simple Smile  - движението е начин за освобождаване от натрупана емоция, без значение каква, казвам го от личен опит, даже понякога на такива стари чанти като мен се случва Wink Изпити занапред бол - ще го оттренира перформанса , особено пък живот и здраве след средното , НВО точките са важни но не и решаващи за реализацията на човечетата.
Виж целия пост
# 29

Heart Heart Heart

Топло мляко, ами пуснете я тая анкета, щом имаш желание... Ако не представително, поне ще е любопитно.
На графиката, която беше пуснала вчера, нещо не и' схванах лявата колона - там май са сгрешени интервалите на баловете. Май и друго имаше, но не помня точно какво...
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия