Магазини Sinsay - тема 9

  • 3 536
  • 70
# 60
Бяха ми писали че поръчката е изгубена и ще ми върнат парите. Върнаха ми парите, но поръчката дойде. Сега как трябва да процедирам с върнатата сума. Трябва да им кажа или сами ще си я вземат
Виж целия пост
# 61
На някой случвало ли му се е да получи смс, че пратката е готова за получаване в магазина, отиваме на следващия ден и пратката се оказва, че я няма все още. Все по-зле става този магазин. Сега имам и друга пратка, която се обработваше 11 дни, чак днес са я изпратили и пак е до магазин. Не знам какво да предприемам вече.
Виж целия пост
# 62
На някой случвало ли му се е да получи смс, че пратката е готова за получаване в магазина, отиваме на следващия ден и пратката се оказва, че я няма все още. Все по-зле става този магазин. Сега имам и друга пратка, която се обработваше 11 дни, чак днес са я изпратили и пак е до магазин. Не знам какво да предприемам вече.
На мен ми се случи преди около 2 месеца,но я намериха като се поразровиха по-сериозно.
Виж целия пост
# 63
На някой случвало ли му се е да получи смс, че пратката е готова за получаване в магазина, отиваме на следващия ден и пратката се оказва, че я няма все още. Все по-зле става този магазин. Сега имам и друга пратка, която се обработваше 11 дни, чак днес са я изпратили и пак е до магазин. Не знам какво да предприемам вече.
На мен ми се случи преди около 2 месеца,но я намериха като се поразровиха по-сериозно.

Не искат да ровят, казват, че имали 3 пратки на кръст и нямало други. Днес получих смс с напомняне да си я взема, че ще и изтече срока (до 3ти юли е). На 26ти получих смс, че е в магазина, проверих специално да не съм посочила друг филиал, ами не всичко е точно от моя страна.
Виж целия пост
# 64
На мен ми писаха вчера, че остават 48 часа, за да си получа пратката. А срока е до 3 юли. Аз ли не мога да смятам, на тях ли им говорят звездите?
Виж целия пост
# 65
Момичета има проблем с този пола,
https://www.sinsay.com/bg/bg//7158j-50x?utm_source=app_sharing&u … ign=product_share
Кода е объркан ,вместо полата получих някаква блуза и момичето като маркира етикета на блузата в системата излиза пола.
Тази блуза е хубава,
https://www.sinsay.com/bg/bg//243ai-81x?utm_source=app_sharing&u … ign=product_share
но е много умалена.Л размер е между с и м.
Виж целия пост
# 66
При вас така ли излизат точките и не могат да се ползват? Някаква проверка ли трябва да минат Grinning или чакат да мине срока за връщане?
Виж целия пост
# 67
Описано е. Натиснете бутона “относно”.
Трябва да мине срока за връщане.
30 календарни дни след покупката, точките стават активни.
Виж целия пост
# 68
Хаха благодаря.
Уж четох ама толкова съм го прочела Joy
Виж целия пост
# 69
Какво става тоя път не мога да разбера , имам платена поръчка от 17ти още я няма. От 5-6 дни седи със статус “готова за изпращане”, никога не са се бавили толкова. Писах им съобщение в приложението, от там ме накараха да им изпратя имейл и ми върнаха това…. страшно успокоение 🤦♀
Виж целия пост
# 70
Какво става тоя път не мога да разбера , имам платена поръчка от 17ти още я няма. От 5-6 дни седи със статус “готова за изпращане”, никога не са се бавили толкова. Писах им съобщение в приложението, от там ме накараха да им изпратя имейл и ми върнаха това…. страшно успокоение 🤦♀

Абсолютно по същия начин съм, от 17 имам голяма платена поръчка, първо се оказа, че продуктът, заради който главно направих поръчката, бил изчерпан и ми възстановиха сумата. Попитах ги на чата във вайбър защо не си обновяват навреме наличностите, смутолевиха някакво тъпо извинение и оттогава до днес си стои в статус "Готова за изпращане". В общи линии, неадекватна работа
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия