Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са основните проблеми с поръчките от About You след голямото намаление?
Как се управляват кодовете за отстъпки след възникнал проблем?
Какви са впечатленията на клиентите от обслужването на клиенти на About You?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са основните проблеми с поръчките от About You след голямото намаление?
Проблемите с поръчките от About You причиниха значителен хаос, след като платформата стартира голямото си намаление на 01.08.2024 г. Клиентите съобщават, че много от техните поръчки са били анулирани без възможност за автоматично отказване; вместо това те получиха имейли с уведомления за анулиране на поръчки, които всъщност никога не са искали да отменят. Тази ситуация доведе до разочарование и гняв сред клиентите.
-
Как се управляват кодовете за отстъпки след възникнал проблем?
Кодовете за отстъпки, предоставени на клиентите като компенсация за анулирани поръчки, предизвикаха допълнителна тревога. Докато много потребители очакват кодовете да важат за всички продукти, се оказа, че те не се прилагат към вече намалени продукти, което доведе до допълнително недоволство. Кодът за 30% отстъпка, който повечето получиха, изисква минимална стойност на поръчката, което допълнително затрудни покупките на клиенти, които не желаят да харчат над определена сума.
-
Какви са впечатленията на клиентите от обслужването на клиенти на About You?
Обслужването на клиенти на About You беше критикувано, тъй като много клиенти се оплакаха от дългото време за реакция и автоматичните отговори, които не разрешават техните проблеми. Клиентите съобщават, че впечатленията им са негативни, тъй като вместо персонализирани решения получават стандартни автоматични отговори, което води до чувство на безпомощност сред потребителите. Някои дори споделят намеренията си да подават жалби към потребителски защитни институции.
-
Какви действия предприемат клиентите, за да разрешат текущи проблеми?
-
Кои стоки бяха най-популярни по време на разпродажбата?