Въпроси за TBI Bank - 3

  • 7 298
  • 210
# 15
Къде е този кеш? Чистя на телефона кеш, всеки ден.
Ето какво ми излиза



Виж целия пост
# 16
Ето какво ми излиза
Давай нататък като при нова регистрация. Би трябвало след като си въведеш телефона и кода за потвърждение да разпознае, че си вече съществуващ потребител и да те пита за пин-а, след което да те пусне в акаунта.
Виж целия пост
# 17
Благодаря ти, eleMental! Стана! Беше ме страх да не ми генерира нова карта Неон.
Виж целия пост
# 18
Здравейте, имам проблем с tbi и сметка неон при опит да си захраня неон сметката за 1 път от револют чрез картата ми, парите и транзакцията от револют минаха успешно но вече 3 ти ден в Тби нищо а до колкото знам трябва да стане на момента. Съпорта ми казва че няма постъпила транзакция и парите никъде нито в револют нито при Тби. Някой да се е сблъсквал до сега?

Да, същото се случи и при мен. След разговор в чата ме накараха да звънна на телефона, оттам също не можаха нищо да направят, но казаха да изпратя на мейла им info@tbibank.bg потвърждение за транзакцията и след около 5 дни се получиха парите.
Добре, че не беше голяма сумата и не беше нещо спешно защото е доста неприятно.
Виж целия пост
# 19
Аз все още чакам прослувата сума от около 10-20лв ,която не са ми върнали след закриване на ШЛ.
Станах банална да им пиша,а техен отг"Работим по вашия въпрос". ...
Виж целия пост
# 20
"Ново устройство използва вашия акаунт"?! Какво му става на това приложение, след снощната, уж, регистрация, ми праща това, като влизам.
От 5 години ми е телефона. Joy
Виж целия пост
# 21
"Ново устройство използва вашия акаунт"?! Какво му става на това приложение, след снощната, уж, регистрация, ми праща това, като влизам.
От 5 години ми е телефона. Joy

Ами може наистина "ново устройство да използва" твоя акаунт. Смени си паролата за влизане, или там как влизаш ако е с пръстов.
Виж целия пост
# 22
Не, то в момента ми излиза, моето си устройство.
Виж целия пост
# 23
Значи и аз имах твоя първия проблем за който писа, даже следвах стъпките (май писах за него в първата тема) за създаване на профил и карта наново. Мисля, че и стигнах до края и ми написа, че е успешно, даже чаках втора карта, ама нищо подобно. Може да са се усетили, че вече имаме такава карта. После си тръгна нормално приложението. А така, че "ново устройство ползва акаунта" ми изписа, като сменихме телефона и го инсталирах приложението на новия профил но си го имаше и на стария.
Виж целия пост
# 24
Такова съобщение получих, когато смених доставчика на домашен нет. Би трябвало да отбележи нов ИП адрес, но .....
След няколко дни само се оправи.
Дева, да не би тел. да се включва към нет на съсед, без парола?
Бих се разходила до офис.
Виж целия пост
# 25
Не, то в момента ми излиза, моето си устройство.
Не се притеснявай, просто брои новото влизане с телефон/егн/пин и регистрира устройството. Аз минах през същата процедура преди 10 дни, в неделя и току-що пак за 3-ти път с един и същи телефон - всеки път с тази нотификация за ново устройство.

Имай предвид, че преди около месец след същата грешка "липса на интернет" изобщо не беше възможно да вляза отново по никакъв начин. След въвеждане на телефон и код за потвърждение ми даваше, че такова ЕГН вече е регистрирано в системата и да опитам с друг телефонен номер, та беше един infinite loop от опити. След контакт с подръжката уж пипнаха нещо ръчно по акаунта и ме накараха да деинсталирам приложението и да изчакам до следващия ден с новата регистрация, като уж трябвало ново сканиране на лична карта и селфи...

За щастие след пин-а директно си ме пусна в акаунта без нова верификация, но тия бъгове и отговорите на съпорта са несериозна работа. Simple Smile
Виж целия пост
# 26
И мен ме пусна с ПИН-а, не съм правила нова регистрация всъщност.
Не съм се закачила към съсед.
Виж целия пост
# 27
Здравейте,  да попитам, има ли  как в офис да се сдобия с договор относно депозит и печат, защото  дочувам  разни истории, колко истинни нямам представа ии започвам да се притеснявам
Виж целия пост
# 28
Аз не съм чувал истории за депозити. Има истории за неплатени кредити, как увеличават такси лихви, недоволни хора, но само това. Свалил съм си договорите и извлеченията от депозитите на pdf-и. Не знам колко са подписани, има някакъв подпис.  Чета по форуми, групи дори разни инвестиционни гурута (дори известни, няма да ги споменавам) си кротят парите там (и то до гаранционния лимит от 100 000 €) и не са много притеснени.
Виж целия пост
# 29
Какви истории? Аз имам от 8 години депозити там, всичко е наред.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия