Кои са добрите държавни училища в София

  • 155 385
  • 497
# 300
anelima , чувала съм добри отзиви за 55 СОУ Peace

 Добри,в минало време.Аз като търсех училище,чух повече лоши за него. Rolling Eyes
Виж целия пост
# 301
anelima , чувала съм добри отзиви за 55 СОУ Peace

 Добри,в минало време.Аз като търсех училище,чух повече лоши за него. Rolling Eyes

ФАнтчка спомняш ли си че и аз в началото бях много скептично настроена към 55, но да ти кажа честно съм страшно доволна засега поне де. Аз нали исках да го запиша моя в 11, но добре че не го направих, моята приятелка, която записа детето си там е страшно недоволна от всичко - но най вече от занималнята - не може да се разчита на нея и ходи всеки ден на обяд да си прибира детето, за да се подготви в къщи нормално.
А ние не пишем домашни в къщи, даже рядко се и упражняваме, доволна съм Peace
Виж целия пост
# 302
Niakoi mojeli da dade mnenie za 139 OU Zahari Krusha
Виж целия пост
# 303
Аз имам своя хипотеза за началния курс - смятам, че освен учителката, е особено важна и средата на детето. Една посредствена среда от посредствени съученици държи едно ниво в класа, но един силен клас с по-умни и изявени деца определено дърпа напред и останалите. Госпожата е важна дотолкова, доколкото съумее да грабне децата, овладява дисциплината и успее да държи обратна връзка с родителите.
Виж целия пост
# 304
Аз имам своя хипотеза за началния курс - смятам, че освен учителката, е особено важна и средата на детето. Една посредствена среда от посредствени съученици държи едно ниво в класа, но един силен клас с по-умни и изявени деца определено дърпа напред и останалите. 
Абсолютно съм съгласна Peace Дъщеря ми имаше много добра учителка, но класът беше много слаб. Да не говорим, че такива интриги се въртяха сред момичетата, че не е за вярване как 7 годишни деца могат да ги измислят.
Виж целия пост
# 305
Аз имам своя хипотеза за началния курс - смятам, че освен учителката, е особено важна и средата на детето. Една посредствена среда от посредствени съученици държи едно ниво в класа, но един силен клас с по-умни и изявени деца определено дърпа напред и останалите. Госпожата е важна дотолкова, доколкото съумее да грабне децата, овладява дисциплината и успее да държи обратна връзка с родителите.

вярно е Peace Peace Peace
подкрепям с 2 ръце
Виж целия пост
# 306
Ако говорите за паралелките на Шилер в 55-то,да отзивите и мненията на родителите са много добри,/поне тези които съм чула,прочела,видяла/,но може би обикновенните паралелки на 55-то,да са други!
Иначе за Шилер,доста неща могат да се кажат,и добри и лоши!
Виж целия пост
# 307
Ако говорите за паралелките на Шилер в 55-то,да отзивите и мненията на родителите са много добри,/поне тези които съм чула,прочела,видяла/,но може би обикновенните паралелки на 55-то,да са други!
Иначе за Шилер,доста неща могат да се кажат,и добри и лоши!
АмИ аз по принцип говорих за всички паралелки, - т. е. там има две или три паралелки -  с немски език към занималня Шилер, и три - четири паралелки с английски език към занималня Послушковци. Обикновената занималня е само една, но за нея отзиви нямам. Ние с ме в ПОслушковци
Виж целия пост
# 308
да ви прочета
Виж целия пост
# 309
Здравйте, момичета! Някой да има впечатления от 51-во училище в Хиподрума и 126-то в Стрелбище? Да препоръчате препдаватели начален курс?
Виж целия пост
# 310
Аз имам своя хипотеза за началния курс - смятам, че освен учителката, е особено важна и средата на детето. Една посредствена среда от посредствени съученици държи едно ниво в класа, но един силен клас с по-умни и изявени деца определено дърпа напред и останалите. 
Абсолютно съм съгласна Peace Дъщеря ми имаше много добра учителка, но класът беше много слаб. Да не говорим, че такива интриги се въртяха сред момичетата, че не е за вярване как 7 годишни деца могат да ги измислят.

Е да де, ама това пък вече е изцяло въпрос на късмет (не че другото не е). Просто няма начин да окажеш влияние върху това какви деца ще се паднат в даден клас, особено в училища, където няма никаква форма на подбор (останалите пък си имат други кусури, защото е много спорно доколко може и е редно едно дете на 6-7 годинки да се явява на тестове, изпити и т.н.
/В този ред на мисли се виждат част от предимствата на англо-американската система, в която дечицата се разместват на всеки няколко месеца според нивото си (не че тя си няма своите негативи)./

А ролята на госпожата никак не е за пренебрегване, в духа на "Мъдрата обич" (мисля), нали се сещате какви са възможните изходи от вариантите 1) слаб клас + слаба госпожа 2) слаб клас + силна госпожа 3) силен клас + слаба госпожа и 4) силен клас + силна госпожа.

Всичко е навързано и свързано, лошото само е, че не можем да му повлияем кой знае колко, дори когато очевидно се налага...  Tired
Виж целия пост
# 311
Права си донякъде. Аз имам наблюдение върху децата от групата на дъщеря ми. Тук бих могла да кажа, че родителите на по-посредствените деца ги записаха в кварталното през улицата, а тези на изявените все още си блъскаме главите и се чудим кое ще е по-добро за децата ни. Смятам, че бих жертвала собственото си неудобство /да ги водя и взимам/ в името на това да попадне в добро училище с умни деца и свестни учители.
По същия начин постъпих и с голямата ми дъщеря и не съжалявам изобщо. В момента е 6 клас и интересите са й доста по-различни от тези на  децата, които бяха на нейните години и останаха в кварталното училище /предимно да се мотат по квартала, да се фръцкат с нови дрешки, да се гримират и правят прически/.
С това не искам да обидя майките, които са взели решение да оставят там децата си, всеки си знае защо е предприел едно или друго действие и гледа от собствената си камбанария.
Не съм и от свръхамбициозните майки, които натискат децата си дори и да нямат данни и моите момичета винаги имат право на избор и се допитваме и до тях, когато трябва да се вземе решение.
Виж целия пост
# 312
134-то училище не е елитно! Ако за елитно смятате училище, пълно с деца на парвенюта, които говорят на учителите на "ти" и слушат чалга в час, добре дошли! То е набедено за такова и не мога да проумея кой създаде тази психоза всички да се натискат за него. Дъщеря ми е там само защото е с еврейски произход и мислехме, че няма нищо лошо да общува с другите еврейски деца в София. Сега е в 6 клас и се чудя как да я махна от там, защото от миналата година ме моли за това. Рискуваме много - където и да отиде, ако не й понесе новата среда, не знам как ще завърши 7-ми клас.
Виж целия пост
# 313
Здравейте форумци! Темата за записване в у-ще за мен е актуална - дъщеричката ми ще е 1- ви клас тази есен - и случайно ровейки се из интернет попаднах на вашите дискусии. Направо съм изумена от тази мания за записване в у-ще в центъра - бях на стаж в 7 у-ще и имам макар и бегла представа за какво става въпрос. Според мен не е гаранция местоположението на у-щето, а по-скоро да се обръща внимание на детето и факта ,че където и да учи след 7-ми клас е невъзможно да кандидатства без да е ходило на частни уроци. Във всички у-ща има всякакви учители и местоположението на у-щето не е гаранция за качествено обучение - особено от 1 до 7 клас ! Аз от тази есен ще живея в Дружба 2 и смятам да спестя пътя до центъра на детето си. След 7-ми клас - живот и здраве - където ни влече и където ни приемат.
Виж целия пост
# 314
Ама аз вече съм ви казвала че дъщеря ми е в кварталното училище, но има знания и въазпитание което сигурна съм не би получила в нито едно така наречено"елитно" софийско училище. И това благодарение на учителката и. Но за съжаление догодина няма да е вече тя и аз затова се чуда и мая какво да я правя - да остане ли в училището в което учи в момента или да я запиша в друго училище. Макар че като гледам от 5 до 7-ми клас навсякъде е едно и също положението - трагедия в истинския смисъл на думата.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия