Гъбички! Писна ми… почвам да се лекувам сама - 17

  • 17 043
  • 500
# 495
Здравейте!
При изследване ми излезе бактериална вагиноза и гъбички и имам болки от няколко дни. Има ли лечение без антибиотици или поне да се поставят вагинално? Имам постоянно замайване и се притеснявам. Изписаха ми метр0нидазол и флук0рик.
Виж целия пост
# 496
Отиговорих ти в другата тема.
Може глобули с метронидазол, Флукорик, който няма да ти навреди + някакви противогъбични глобули.
Дискутирай въпроса с АГ.
Виж целия пост
# 497
Здравейте, момичета.
Мразя Аугментин! Малкият беше с ангина и въпреки това 3дни след приема на антибиотика вдигна отново температура и .... изненада - баланит. За съжаление и друг път се случи пак с този антибиотик и го лекувах повече от месец с крем Клотримазол. Дайде съвет с какво мога още да го третирам и кой пробиотик да му дам да пие . Писва ми!
П.С.Малчо е на 7г. Препоръката от ЛЛ е само за крема и калиев перманганат
Виж целия пост
# 498
То при децата няма друга опция освен локално лечение.
Аз лично за сина ми ползвах преди Ломексин като имаше баланити, той е малко по-силен от Клотримазол и за мен лично е по-ефективен.
Но с уговорката, че поносимостта на всеки е индивидуална, това че на мен и на детето ми понася един антимикотичен крем, не значи непременно, че и при детето ти ще е така. Аз лично в такива случаи съм го водила при моята кожно-венерическа докторка.
Иначе - след АБ е задължително да се пие пробиотик, за да се регулира чревната флора, но това няма да му излекува гъбичките. Препоръчвам Синкванон Кидс.
Щом ти прави баланити от АБ, тъй като е дете, няма как да му правиш профилактика с орални антимикотици, но можеш по време на АБ да го мажеш с Бигванеле гел профилактично. Със сигурност става за деца, защото малкият съм го мазала 200 пъти, той беше с фимоза и много страдаше от баланити, предимно ентерококи, та накрая докторката (кожната) това му изписа. После почнах да го ползвам и за себе си, скоро и аз лекувах едни ентерококи, та наред с глобулите, мазах и това. Той е щадящ антисептик, става и за гъби.
Наблюдавай обаче дали няма да излязат нейде другаде - в устата или в червата. При чревна кандидоза обикновено има разстройство.
Виж целия пост
# 499
Мила, много благодаря за съветите отново.
Определено от този АБ получава разстройство,уж два пробиотика давах и пак.
Ще пробвам и Ломексин.
Виж целия пост
# 500
Да, Аугументинът много често прави разстройство. Гледай при следващи разболявания да не му го изписват.
Направи и тест за чувствителност към Ломексин. Намажи му вътрешността на ръчичката първо, ако до 24 часа няма обрив, тогава мажи пишлето.
По принцип към антимикотици рядко стават алергии, но е възможно. Аз например направих алергия към Низорал, а съм го ползвала с години.
А Синкванона го давай поне месец. Той е много хубав, защото има и Сахаромицес, които са специално за разстройство, един от най-добрите пробиотици.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия