Като сме бременни трябва ли и да сме бедни???

  • 5 803
  • 113
# 60

Искам да ви кажа че в такива ситуации ако не се смачкате и  настъпите продавачката/ако е нагла/  то тя е тази която веднага се смачква...гарантирам ви .

роза, това беше доста крайно.  Stop
не знам за какво сте се събрали в тази тема да плюете продавачки и сервитьорки и да се чувствате специална раса.
отвратително е. сто пъти прочетох, че 'съм си с парите и си плащам'
то не бяха панталони, мартинита ...  ooooh!
големи ги вадим по темите, няма спор в това.
всеки е случвал неучтиви хора по магазини и заведения , но като ви чета само едно ми идва на ум
" пази боже, сляпо да прогледа".
Виж целия пост
# 61
Ще се съглася с Броненосеца, че културата на обслужване е отражение на цялото общество.
Виж целия пост
# 62
Типична реплика- "Не се ли научихте да си познавате клиентите"
Ами на мен ми е приятно и с неплатежоспособни бабички да говоря, нищо, че "ще изцапат магазина"... Те имат съседки, синове, дъщери...с всеки съм любезна, стига да не е нагъл..щото тогава ставам "лоша продавачка".
Нищо, че не съм продавачка.
Виж целия пост
# 63
Типична реплика- "Не се ли научихте да си познавате клиентите"
Ами на мен ми е приятно и с неплатежоспособни бабички да говоря, нищо, че "ще изцапат магазина"... Те имат съседки, синове, дъщери...с всеки съм любезна, стига да не е нагъл..щото тогава ставам "лоша продавачка".
Нищо, че не съм продавачка.
Само че аз -бях Mr. Green

Любезна съм с всички! И тъй като излязох в майчинство момата,която ме замести ми заяви,че съм разглезила клиентите-така не можело да се работи?!?

А сега ,кажете,всички ли продавачки са еднакви? Има хора и хора и продавачки и продавачки Wink
Виж целия пост
# 64
Да си продавач не е толкова лесно, колкото изглежда. Една способна продавачка може да повиши оборота на 1 магазин с няколкостотин процента. Постоянно наблюдавам това явление - като се започне от кварталната зарзаватчийница и се стигне до шоурумите за продажба на автомобили.
Неслучайно световната икономика се крепи на уменията за продажба, от най-ниско до най-високо ниво.
Наскоро един задочен познат реши да си купува кола. Той има силни предпочитания към една определена марка, дори е администратор на интернет форум за тази марка коли.
Отишъл човекът в шоурума на съответната фирма-вносител, за да разгледа, тества и съответно да си купи кола. Но допуснал една фатална грешка - не си облякъл костюм и вратовръзка, а обикновено ежедневно облекло. Съответно не му било обърнато никакво внимание. След като постоял известно време и на въпросите му било отговаряно едносрично и с пренебрежение, човекът си излязъл.
При конкуренцията нещата стояли по съвсем различен начин. Веднага му предложили пълна информация + тестване на автомобила, въпреки че пак бил неглиже. И човекът си купил кола от тях разбира се, при това кола за над 50 000 лв.
Изводите са ясни.

Колкото и да се правим на корави и непукистки, всяка от нас предпочита да купи от магазин, където среща добро отношение. При това добро отношение не само когато пазаруваш, но и когато просто разглеждаш.
Наскоро в града ни откриха малко магазинче за маркова бижутерия с доста солени цени. На витрината има направо изумителни неща, затова 2 пъти се случва да влизаме там с майка ми просто, за да разгледаме. А продавачката е едно мило слънчево момиче, което всеки път ни показва и обяснява, каквото ни интересува за бижутата. А на излизане ни се усмихва и ни казва довиждане без досада или съжаление, че не сме купили нищо.
На третото посещение майка ми си купи оттам 4 бижута, а на четвъртото посещение купи подарък за приятелка. Доколкото я познавам, не би стъпила там повторно, ако продавачката беше някоя намусена дропла.

Не мога да си обясня как собствениците на магазини не си дават сметка колко важен е персоналът за оборота на магазина Shocked Или може би просто трудно се намират подходящи хора за тази работа?
Виж целия пост
# 65

Искам да ви кажа че в такива ситуации ако не се смачкате и  настъпите продавачката/ако е нагла/  то тя е тази която веднага се смачква...гарантирам ви .

роза, това беше доста крайно.  Stop
не знам за какво сте се събрали в тази тема да плюете продавачки и сервитьорки и да се чувствате специална раса.
отвратително е. сто пъти прочетох, че 'съм си с парите и си плащам'
то не бяха панталони, мартинита ...  ooooh!
големи ги вадим по темите, няма спор в това.



Ами аз съм била едно лято , докато бях студентка продавачка и не съм се правела на оценител на килограмите и парите на клиентите, каквото поискат да видят са го получавали, нищо че работех основно с русначи, от типа живеещи в Германия, които са безкрайно разглезени. А сервитъорките само се оплакват, че нямат бакшиши - е, аз ако се държа така не само заплата няма да взема , а и работа няма да имам! Не намирам причина да съм по-толерантна към тях, отколкото към себе си!
всеки е случвал неучтиви хора по магазини и заведения , но като ви чета само едно ми идва на ум
" пази боже, сляпо да прогледа".
Виж целия пост
# 66
бе къде ги намирате такива продавачки бееее  hahaha
сериозно, никога не съм попадала на такива и ми е непонятно. Кажи магазините.

Да, и аз това питам. Никога не ми се случват такива неща.... Shocked Сериозно, дай магазините!
Виж целия пост
# 67

Искам да ви кажа че в такива ситуации ако не се смачкате и  настъпите продавачката/ако е нагла/  то тя е тази която веднага се смачква...гарантирам ви .

роза, това беше доста крайно.  Stop
не знам за какво сте се събрали в тази тема да плюете продавачки и сервитьорки и да се чувствате специална раса.
отвратително е. сто пъти прочетох, че 'съм си с парите и си плащам'
то не бяха панталони, мартинита ...  ooooh!
големи ги вадим по темите, няма спор в това.
всеки е случвал неучтиви хора по магазини и заведения , но като ви чета само едно ми идва на ум
" пази боже, сляпо да прогледа".

С това мнение немога да се съглася. защото то няма нищо общо с темата ( а все пак аз я поствах). Може да не съм избралал най-подходящото заглавие, но идеята беше да се оплача от отношение. И не става дума кой с колко пари е влязъл, а как отношението е различно в зависимост от "преценката" на девойката за платежоспособността.
И приказката "По дрехите посрещат...." може да е валидан само в случайте когато отивам аз да искам нещо, а не Ванчето да си получи процента от моето портмоне.
 
Виж целия пост
# 68
Да си продавач не е толкова лесно, колкото изглежда. Една способна продавачка може да повиши оборота на 1 магазин с няколкостотин процента. Постоянно наблюдавам това явление - като се започне от кварталната зарзаватчийница и се стигне до шоурумите за продажба на автомобили.
Неслучайно световната икономика се крепи на уменията за продажба, от най-ниско до най-високо ниво...
Колкото и да се правим на корави и непукистки, всяка от нас предпочита да купи от магазин, където среща добро отношение. При това добро отношение не само когато пазаруваш, но и когато просто разглеждаш. ... може би просто трудно се намират подходящи хора за тази работа?
Лилита, това е най-точният и ясен отговор от изписаните 4 страници  bouquet
Виж целия пост
# 69
Aganka,  Embarassed   bouquet 
Виж целия пост
# 70
Да си продавач не е толкова лесно, колкото изглежда. Една способна продавачка може да повиши оборота на 1 магазин с няколкостотин процента. Постоянно наблюдавам това явление - като се започне от кварталната зарзаватчийница и се стигне до шоурумите за продажба на автомобили.
Неслучайно световната икономика се крепи на уменията за продажба, от най-ниско до най-високо ниво...
Колкото и да се правим на корави и непукистки, всяка от нас предпочита да купи от магазин, където среща добро отношение. При това добро отношение не само когато пазаруваш, но и когато просто разглеждаш. ... може би просто трудно се намират подходящи хора за тази работа
?

Лилита, това е най-точният и ясен отговор от изписаните 4 страници  bouquet

Лилита....много ми хареса постинга ти...  bouquetНе че понеже и аз съм продавачка... Blush но това което си написала е абсолютно вярно. Тук на първото нещо което ни учат е : Клиента винаги е прав! Клиента винаги на първо място! Клиента заслужава добро посрещане и обсужване  с усмивка! Няма значение аз как се чувствам в момента...дошло ли ми е...лични  проблеми ли си имам. Ако сме обслужили лошо клиент...и той се оплаче.Край!Ставаме безработни...Така че не е лесно наистина да си добър продавач,колкото и проста и лесна  да изглежда на някои хора тази професия... Peace
Виж целия пост
# 71
  Кофти мениджмънт е това с грубите продавачки, а той е важен, но все още не разбираем. Проблемът не е в персоналът, а в извършващия подбор и мотивацията. 
  Имаме много да учим, ама наистина много и аз в това число.
Виж целия пост
# 72
Лилита....много ми хареса постинга ти...  bouquetНе че понеже и аз съм продавачка... Blush но това което си написала е абсолютно вярно. Тук на първото нещо което ни учат е : Клиента винаги е прав! Клиента винаги на първо място! Клиента заслужава добро посрещане и обсужване  с усмивка! Няма значение аз как се чувствам в момента...дошло ли ми е...лични  проблеми ли си имам. Ако сме обслужили лошо клиент...и той се оплаче.Край!Ставаме безработни...Така че не е лесно наистина да си добър продавач,колкото и проста и лесна  да изглежда на някои хора тази професия... Peace
[/quote]


Ами ето и отговора на въпроса защо ми е много приятно да пазарувам в чужбина, усмихнати са хората, без излишна фамилиарност! И се оказва, че май всичко си е въпрос на култура и възпитание, едва ли тази намусената продавачка е различна в реалния живот, както и със сигурно културните и възпитани хора ще са такива независимо какво работят !
Цитирах Roza66, да уточня, че нещо не ми се получи  bouquet
Виж целия пост
# 73
Работила съм като продавачка близо 10 години - докато следвах. За да се издържам, не защото не мога да постигна друго в живота.
Но тъй като авторката е пуснала темата за лошото отношение към бременните, искам да споделя с вас един "мил" спомен от лошо обслужване.
И той не е оставен от лоши продавачки, а от държавни служители, които мислят себе си за пъпа на света, но в повечето случаи не са наясно с материала.
Отивам в НОИ по въпроса за новия закон за здравното осигуряване /края на 2005-та/ и то, след като съм го разнищила достатъчно. Културно си чакам на опашката (бях си взела и корема), пускат ме вътре и най-любезно, при това с голяма усмивка - зъбите ми бяха измити- питам как еди-кое си от този закон касае мен и моя случай.
Обаче, голяма грешка направих, като си взех корема с мен. Щото много опъваше хубавото ми палто и сигурно съм изглеждала като надут просяк. Та значи, поглежда ме дамата отвътре и ми казва, че съм нередовна и погледът към мен говори "Още една, дето се е домъкнала тука". На всичкото отгоре ме прати за справка в... Пенсионния отдел и там хората, като ми видяха корема (ех, защо ли го взех), ме гледаха като че ли съм изперкала - бременна за пенсия Shocked
Накрая, след дълго лутане, намерих въпросния кабинет на инспекторите. Там, обаче, ново 20 - хората не били запознати добре със закона. И като вадят Държавен вестник, и като ми мънкат. Тук вече не издържах и показах добре измитите си зъби - така ги показах, че скриха стърчащия ми корем - а бях в осмия месец. И като им зацитирах текста от закона, и като им обясних това, което те на мен трябваше да ми обяснят, да видите как много бързо всичко си дойде на мястото и от нередовна си станах отново редовна. А всичко, което супергърлата долу на гишето трябваше да направи, беше да ми въведе ЕГН-то и нещата щяха да приключат дотам.
Та, какъв ми беше изводът:
1. Не е задължително да си в магазин или заведение, за да те накарат да се чувстваш бременен парцал  People No Good
2. Ако искаш да се отнасят към теб като към Никол Кидман, НЕ СИ НОСИ КОРЕМА НАВЪН smile3532
Виж целия пост
# 74
...Та, какъв ми беше изводът:
1. Не е задължително да си в магазин или заведение, за да те накарат да се чувстваш бременен парцал  People No Good
2. Ако искаш да се отнасят към теб като към Никол Кидман, НЕ СИ НОСИ КОРЕМА НАВЪН smile3532

  bouquet
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия