Има ли побеснели от Спектърнет мадами?

  • 870
  • 14
Ха да видим кой ще  тупне темата при шапчицата.
Въпроса ми обаче е сериозен.  Да спретнем една дружна жалба, защото тяхното е вече пълно безобразие. Мамите от Борово знаят за какво става въпрос.
Виж целия пост
# 1
Мъжете ли побесняват повече или жените?
Най-добрата ми приятелка е от Борово.
Не ми се обажда от две седмици. Побеснявам.
Виж целия пост
# 2
Аз съм бивш техен клиент от Варна.

Не можах да ги издържа дълго. Много са зле.

Виж целия пост
# 3
Това кабелни оператори ли са?
Виж целия пост
# 4
Аз пък във Варна си бях и още съм с тях и съм сравнително доволна. Там не се намират кой знае колко по добри. За тук не знам как са. Но да ви кажа - вместо да се занимавате с жалби и да губите своето и на хората време - просто ги сменете. За Бога, близко е до ума.
Виж целия пост
# 5
Ха да видим кой ще  тупне темата при шапчицата.
Въпроса ми обаче е сериозен.  Да спретнем една дружна жалба, защото тяхното е вече пълно безобразие. Мамите от Борово знаят за какво става въпрос.
Пишете ме.
Аз има вдигнах страшен скандал в 4 ч. сутринта.
Казаха, че ще ни компенсират, ама много важно.
Виж целия пост
# 6
Аз съм техен клиент-от Варна съм, и на моменти ми идва да ида и да убия някой в офиса им #2gunfire
Най-малко три пъти в месеца се случва да нямам интернет да звъня през час-два и  да ми отговарят, че не знаят какъв е проблема, уж се работи по него, ала-бала. Веднъж след като половинката им се развика по телефона че това е услуга, която те предоставят срещу съответно заплащане и крещя по тях 10 минути, както цял ден нямахме интернет и хоп! след 2 минути се появи.
Цитат
Но да ви кажа - вместо да се занимавате с жалби и да губите своето и на хората време - просто ги сменете
Ами аз ползвах и Интербилд-там пък други проблеми, с БТК пък сме в службата-с дни се е случвало да липсва нета.....ама като помня времето на модема и се радвам ли радвам сега на кабелния интернет Grinning
Виж целия пост
# 7
Аз пък във Варна си бях и още съм с тях и съм сравнително доволна. Там не се намират кой знае колко по добри. За тук не знам как са. Но да ви кажа - вместо да се занимавате с жалби и да губите своето и на хората време - просто ги сменете. За Бога, близко е до ума.
  Ти как мислиш дали няма да ги сменя? Въпроса е принципен, дали трябва да си затваряме очите за безобразията, които фирмите си позволяват без грам притеснение, защото потребителите са овце.
Виж целия пост
# 8
Ами да ти кажа, така си губиш своето време и своите нерви. Няма да ти обяснявам на Спектрум-а през къде им е за твоите жалвания. Като се получи така че по голямата част от клиентите им ги сменят заради кофти качество това ще ги засегне. За твоята жалба им е точно през задните части.
Виж целия пост
# 9
Не е баш така за жалбата.. Иначе е ясно, че им е през оная работа за много неща при положение, че си позволяват да ни дърпат шалтера за по  3-4 дни и по няколко пъти в месеца.
Виж целия пост
# 10
Не знам за един и същи доставчик ли говорим, но аз съм много доволна от тях. Рядко ми е спирал нета досега. Преди това бяхме на Интербилд, тези са големи смешници. Там нямаше ден да няма паузи от по няколко часа.
Виж целия пост
# 11
Че то не е само при тях проблема значи.Ние сме към Интербилд и през ден два няма интернет.Направо ми иде  comp03
Виж целия пост
# 12
Имам Нет от 1999 година  и май съм ползвала услугите на всички възможни доставчици. Всички казват, че работят по проблема.
Имаше едни...живеех точно срещу офисът им и май не минаваше ден да не им звънна. Понякога се случваше и по 2 пъти. Зимата дъждове и снегове имало и им се скапвали устройствата. Лятото пък от слънцето като се нагреят нещо се проваляли. Въобще драма голяма. Поне бързо идваха. Веднъж нещо по кабелите се беше скапало, нямаха там каквато част им трябваше и аз на шега им подхвърлих ако може да вземат на някой друг и да ми я сложат на мен, че ми е спешно, а те:"Че ние вече това направихме".  Shocked
Виж целия пост
# 13
Във фирмата преди време бяхме към тях, бяха ужасни, нета ни спираше през 20-30 минути и като им се обадех или не си вдигаха телефоните или ми обясняваха по сума време, че трябвало да си рестартирам суича и да си изчистя кеш-а на компютъра.... 

Един прекрасен ден ми писна пича да ми обяснява за н-ти път глупости по телефона и му казах "Виж какво, не ми обяснявай за суичове и кешове само и само да ми се оправдаваш и да изкараш проблема при нас, ами вземете си оправете връзката, че цялата фирма се е вдигнала на крака заради вашите простотии и ще дойдем да ви сравним офиса със земята.  #Cussing out" След 10 минути вече имаше техник  при нас  Laughing.... не че успя да направи нещо съществено но... след седмица си сменихме доставчика, и сега всичко си е наред Hug
Виж целия пост
# 14
Докато телефоните не бяха цифрови ползвахме dial up на Спектърнет. Беше супер. Те не са ли един от големите доставчици  на интернет? Мислих си, че интернета им е много добър.
Иначе - ние сме вече на АДСЛ. 22 лв без ДДС за 512. И съм много доволна. За 2 или 3 години сме звъняли 3-4 пъти на съпорта.
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия