електронен самолетен билет

  • 4 161
  • 11
Налага ми се да пътувам до Виена, ще ползвам България еар.
Казаха ми, че билета е електронен и само с паспорт на чекин-а.
Обаче имам изпратена по мейла само наяква резервация, след като съм я платила, трябва ли да получа билета по мейла?
Ако някой е ползвал такова чудо да сподели, моля Simple Smile
Виж целия пост
# 1
Изпринтирай си изпратената резервация - отделен билет няма да получиш. Покажи я на чек-ин, но и само с паспорт можеш да минеш  Peace
Виж целия пост
# 2
Hubavo ste e da ti pratqt i bileta na maila, toi e elektronen no e dobre da go imash i da si go razpechatash. Simple Smile
Виж целия пост
# 3
Малко съм притеснена относно това чудо.
Като съм била свидетел на толкоз объркани истории.
С билет не могат да ме намерят в листата за пътниците, веднъж и това ми се случи, но имаше места и ме взеха.
Виж целия пост
# 4
Hubavo ste e da ti pratqt i bileta na maila, toi e elektronen no e dobre da go imash i da si go razpechatash. Simple Smile
И аз така мисля, че трябва да го имам изпратен на мейла този билет, поне да видя дали правилно са ми написали двете имена.
Ще им дрънча на агенцията ако не го получа до края на деня, все пак пътувам в петък следобед, имам малко временце.
Виж целия пост
# 5
Hubavo ste e da ti pratqt i bileta na maila, toi e elektronen no e dobre da go imash i da si go razpechatash. Simple Smile

Откакто са въведени електронните билети никога не съм получавала отделен билет, винаги само номер на резервация и данни за полета на мейла! Летя основно с Луфтханза и БГеър.
Виж целия пост
# 6
Сиамка е права, май няма да получа друго нещо.
Имам номер на резервация, имена и това е.
Дано системата им за резервация е ОК.
Виж целия пост
# 7
Бъди спокойна, всичко ще бъде наред! Peace
Виж целия пост
# 8
Казваш,че си получила резервация - ами провери си там имената - в нея всичко е едно към едно с Електронния билет.
Всъщност точно това е идеята на електронните билети - ДА СЕ ПЕСТИ ХАРТИЯ!!!!
Няма да имаш никакъв проблем само с паспорта на check-in-a!!!!
Виж целия пост
# 9
Изпратиха ми по майла, билет, това дето исках Simple Smile
Според мен, агенциите в системата правят резервация, ти си я плащаш, после въпросните агенти трябва да потвърдят резервацията и системата я прави вече валидна, т.е. генерира ти въпросния електронен билет и това, че са ми пратили този билет, означава че всичко е ок, т.е. има билет на мое име.
Имам номер на резервация, както и номер на билет.
Според мен електроните билети са пестене по скоро на време и на персонал и най-малко на хартия.
Виж целия пост
# 10
Според мен електроните билети са пестене по скоро на време и на персонал и най-малко на хартия.

Персоналът, който върши издаването на билети и резервации с нищо не намалява от електронния билет, а времето за издаване на един билет - бил той електронен или разпечатан е едно и също!!!
Така че единственото, което остава е намалената консумация на хартия - за билет-отиване, билет-връщане и копие на Passenger receipt. Sunglasses Wink
Виж целия пост
# 11
Как да не се пести време, ако беше книжен билета, нали трябваше да ми се донесе, куриер/техен служител, ангажимент да ги чакам или аз да ида да го взема.
При това в идеалния случай за по-малко от 30 мин можеш да имаш електронен билет.
А лол кост компаниите с електроните билети не пестят ли служители?

Както и да е, това си е мое мнение.

Вече съм значително по-спокойна Simple Smile
Благодаря Ви, момичета Simple Smile
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия