Професия:"таен" клиент

  • 11 935
  • 80
# 75
Напълно подкрепям Dante,защото при мен се получи нещо почти същото. Тайния клиент казал, че не му е конфортно в нашия офис-незнам кой как го тълкува, било му тясно и се чувствал притеснен #Crazy
Ами аз не работя в салон за масажи, инече щях да му предложа да се поотпусне малко. И друго - била съм любезна, но не съм се усмихвала през цялото време.
Нямам против тайния клиент,но с това трябва да се занимават професионалисти, а не комплексари, които се чудят откъде да изкарат 5 лв, като трият сол на другите на главата. Българска му работа, за съжаление. Mr. Green
Виж целия пост
# 76
Пасвам идеално за работата като махнаджия, но нещо парите са малко. Срещу съответното заплащане, осигуряване на анонимности и охрана ще се навия.
Виж целия пост
# 77
Не е задължително, и в мойта работа (Британски съвет) имаше такива mystery shoppers, само че при нас няма какво да плюскат.  Wink
Виж целия пост
# 78
Напълно подкрепям Dante,защото при мен се получи нещо почти същото. Тайния клиент казал, че не му е конфортно в нашия офис-незнам кой как го тълкува, било му тясно и се чувствал притеснен #Crazy
Ами аз не работя в салон за масажи, инече щях да му предложа да се поотпусне малко. И друго - била съм любезна, но не съм се усмихвала през цялото време.
Нямам против тайния клиент,но с това трябва да се занимават професионалисти, а не комплексари, които се чудят откъде да изкарат 5 лв, като трият сол на другите на главата. Българска му работа, за съжаление. Mr. Green
По-скоро проблемът идва от некоректно зададени критерии на проверката. "Не се чувствам комфорно" не е измерим показател. На човека може да не му е комфортно по ред причини. Много е важно ползувателя на тези отчети да знае какво иска да се измерва и как да го направи. Казвам го, защото съм правила формуляри за подобни Мистъри шопинги. А  за "комплексарите"...когато не искаш да инвестираш в обучения и заплащане на персонала си - така се получава.
Виж целия пост
# 79
Намаше ли наскоро тема на едно момиче,работило като таен клиент, което се оплака че не са и платили нищо? Ставаше въпрос за някакви мизерни десетина  - петнадесет лева, за които са я мотали доста време и така и не са и ги превели...
Виж целия пост
# 80
Аз също преминах през такъв тест, но още не съм отишла на "оглед"- изпращаха ми график на Макдоналс - но извън населеното място, където трябва да се отиде с кола и то да си сам.Между другото критериите бяха доста ясни - дали продавачката те е поздравила първа/това е нейно задължение, а ти дали ще отговориш си е твой проблем/ за колко време ти е взела поръчката /предварително ти е казано какво трябва да поръчаш/, казала ли ти е довиждане и т.н
Идеята е доста добра, защото да ти кажат Добър ден и Довиждане е тяхно задължение, а не желание на продавача.Виждала съм в Франция/Версай/ човек към 50 години , който раздаваше слушалки в двореца/ а хората вървяха един след друг/ и на всеки казваше заповядайте и тогава си казах, че ей такава работа не бих издържала- само четова влиза в задължението му и човека си го прави
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия