Когато нарушават потребителските ви права

  • 6 354
  • 69
# 45
Стана ясно, мерси Simple Smile
Виж целия пост
# 46
За това че не си ги оставила просто да те баламосват - браво!   bouquetИ колкото и невероятно да е тази Комисия е една организация която наистина върши работа! Купих обувки и след едно обуване се оказа, че едната е била кафява Shocked и е пребоядисана с някаква професионална боя в черно! В магазина, разбира се, се опитаха да ме развъртат яко, но точно твърдението ми, че от там отивам във Федерацията на потребителите (съответно Комисията за защита към нея) просто ми осигури чисто нов чифт обувки! Оказа се, че господина, собственик на няколко магазина е "редовен клиент" на Комисията. Mr. Green И аз нямаше да настоявам за подмяна и щях да си искам парите, но модела беше подходящ за изстрадалите ми крака, затова си взех същите.
Виж целия пост
# 47
Този магазин  открай време го знам , че е с ментета  Confused Както и доста други претендиращи да са представители на някоя марка .

Аз само искам да ви кажа - винаги си искайте и си пазете касовите бележки .
Виж целия пост
# 48
Точно навреме ми идва тази тема!
Преди малко така се набрах на едни патки в магазин на центъра на Варна, че просто нямах думи да реагирам на момента. Дори името на магазина не знам, но утре ще се върна и действително ще подам жалба. Ето какво се случи: Влизам в магазина, на витрината има надписи "Намаление", а вътре навсякъде има разни табелки с цени: "10 лв.", "15 лв", "19 лв.". Започвам да си разглеждам, подбирам няколко неща (наистина имаше хубави дрешки за хубави пари), стигам до стилаж (или щендер, или както там се казва), на който висят разни сака и якета, а отгоре пише "19 лв.". Харесвам си две якета и питам продавачките "И тези ли са по 19 лв.?", на което едната ми отговаря "Да, всичките до края са по 19 лв.". Влизам аз в пробната, харесвам се с едното от якетата, излизам, подавам на продавачките другите дрехи, които пробвах, и им казвам: "Тези неща ще ги оставя, ще взема това яке." Тогава двете се споглеждат и едната казва: "Да, ама то струва 119 лв.  (Shocked), не е намалено!" При което аз се опулвам и викам: "Ама нали ви питах каква им е цената?" . Другата се намеси: "Ето, то даже си има и етикетче с цената!", при което показва етикет, на който цена няма! #Cussing out И взе да мига на парцали: "А-а-а, някой я е откъснал!". Направо онемях... Наистина не успях нищо да кажа, врътнах се и излязох от магазина... После се ядосах на себе си. Ако имах телефона на КЗП във Варна (вече си го взех от сайта им), със сигурност щях да им се обадя (макар че към 20.00 часа едва ли някой щеше да ми вдигне пък). Но утре ще го сторя задължително!
Виж целия пост
# 49
Поздравявам  те, браво! Да не забравяме, че си имаме и еврокомисар. Ние, българите, трябва да си променим мисленето и да започнем да действаме така, както останалите европейци. Никой друг няма да ни помогне, ако си затвяряме очите.
Виж целия пост
# 50
Здравейте,момичета. Искам да попитам дали някоя от вас е имала проблем с коректността на GLOBUL?
Моят проблем е следният: Преди 2 месеца с мъжа ми си прехвърлихме картите на името на фирмата, като трябваше да бъдат с по 300 безплатни минути помежду си и 20 мин. към други номера в мрежата на оператора. Оказа се обче, че са пропуснали да включат картата на мъжа ми в тази група ( само таксата е като,че ползва услугата, а минутите-не ) и казаха, че ще го оправят, но въпреки това трябвало да се платят тези разговори,нищо че грешката е тяхна , а те щели да ги приспаднат после). Преди няколко дни получихме разпечатка на разговорите за следващата фактура и се оказва,че отново не го таксуват както е посочено в договора и не ползва въпросните 300 мин. Когато видях въпросната фактура направо побеснях. Обадихме се на Оператора, който е уж в помощ на клиентите, но след 30 мин. разговор с него се установи, че те нищо не виждали при тях и нищо немогат да ми помогнат . Стана доста дълго обяснение, но въпроса ми е какво мога да направя, за да не ме мотаят непрестанно и ако някои е имал подобен проблем дали може да ме посъветва нещо.
Обикновено само се нервирам в такива ситуации и всичко приключва с това, но този път съм решила да си отстоявам правата!
Благодаря ви предварително!
Виж целия пост
# 51
Здравейте,момичета. Искам да попитам дали някоя от вас е имала проблем с коректността на GLOBUL?
Моят проблем е следният: Преди 2 месеца с мъжа ми си прехвърлихме картите на името на фирмата, като трябваше да бъдат с по 300 безплатни минути помежду си и 20 мин. към други номера в мрежата на оператора. Оказа се обче, че са пропуснали да включат картата на мъжа ми в тази група ( само таксата е като,че ползва услугата, а минутите-не ) и казаха, че ще го оправят, но въпреки това трябвало да се платят тези разговори,нищо че грешката е тяхна , а те щели да ги приспаднат после). Преди няколко дни получихме разпечатка на разговорите за следващата фактура и се оказва,че отново не го таксуват както е посочено в договора и не ползва въпросните 300 мин. Когато видях въпросната фактура направо побеснях. Обадихме се на Оператора, който е уж в помощ на клиентите, но след 30 мин. разговор с него се установи, че те нищо не виждали при тях и нищо немогат да ми помогнат . Стана доста дълго обяснение, но въпроса ми е какво мога да направя, за да не ме мотаят непрестанно и ако някои е имал подобен проблем дали може да ме посъветва нещо.
Обикновено само се нервирам в такива ситуации и всичко приключва с това, но този път съм решила да си отстоявам правата!
Благодаря ви предварително!
Операторите на Глобул са толкова НЕ наясно с нито един от въпросите, които им се задават, че просто не е истина! Аз, като потребител знам повече за услугите им! Направо ужас! От 20 обаждания да имам 2 , в които са ми отговорили компетентно. Търси си правата и се разправяй, и то не с оператори, а направо в някой офис и с някой на по-горно ниво. Аз съм корпоративан клиент, а съм си плащала разговорите в корпоративната група на общо основание доста време, защото нямам навик да гледам фактурата - просто плащам. Но като видях не съм говорила с оператори, които никога нищо не знаят със сигурност , а направо в офиса им до Народното събрание (ако си от Сф) и всичко оправиха. И то не с тон " Моля ви се...", а "Искам да оправите нещата веднага!".  Успех!  Peace
Виж целия пост
# 52
Благодаря ти,Кристал  Hug
Вчера отидох в GLOBUL с намерението да вдигна страхотен скандал, но служителката там беше супер любезна и каза, че ще ни съдейства да се поправят грешките. Обеща също и , че до края на деня ще ми се обади, за да каже какво е свършила относно нашия проблем, но и до момента не се е обадила  newsm78
Виж целия пост
# 53
Здравейте!И аз ще пиша тук, въпреки че доколкото разбирам моите права не са точно нарушени.Случаят е такъв.Преди месец си купих ботуши от Леонардо-то в Сити центъра.Малко преди да им изтече гаранцията подметката им се отлепи почти наполовина.Отидох в магазина и те ги приеха за ремонт (такава била политиката на магазина) без да се цупят или заяждат.НО ми казаха, че ще ги оправят в седемдневен срок и дори ми взеха телефона, за да ми се обадят, когато са готови.Днес вече изтече този седемдневен срок и никой не ми се обади, съответно им издирих номера и се обадих аз.Вдигна ми едно вече не толкова любезно момче, което ми обясни че нямало какво да с обаждам, явно не били готови и по закон можело да ми ги държат един месец.Обаждах се на КЗП, за да ги питам дали е така и се оказа, че наистина е така.И аз сега какво да правя, нямам други ботуши, нямам и възможност в момента да си купя, ходя с маратонки, а снощи заваля пак сняг.Интересно ми е каква е логиката на този закон и по какъв начин защитава моя интерес, аз съм си оставила парите там (наистина не са много, като се има в предвид средната цена на ботушите тази година), не след седем дена, не след месец, а на момента с мисълта, че съм си решила проблема за зимата. Не знам защо го разказвам изобщо, така или иначе те са си в правото по закон, но аз имам чувството че това не е справедливо.
 Аз работя в магазин за дрехи, в който рекламираните неща се заменят веднага, заменяме неточни размери взети за подарък, заменяме и повредени неща, за които не сме сигурни че се дължат на качеството на стоката и може да са причинени от клиента и т.н.Съответно се радваме на голяма любов на клиентите, имаме страшно много редовни клиенти, някои от които идват от другия край на града за да си пазаруват от нас.Мисля че тази политика е правилна, за това говорят и оборотите ни и усмивките на клиентите ни и това, че който влезе тук задължително се връща и води някой със себе си.
Виж целия пост
# 54
Не твърдя със 100% сигурност, но са ти казали истината в магазина за обувки. По принцип срока е 30 дни (не знам дали календарни или работни) и ремонт на обувките. Ако втори път стане нещо вече са длъжни да ти ги заменят. Знам колко е неприятно! Аз направо откачам като се случи нещо на обувки, които съм си купила с много желание. Но за да те успокоя: преди време си купих боти с много мерак и още на първото обуване паднах по стълбите (асансьора не работеше, а сме на 7-ми етаж и съм забравила как се слиза по толкова стълби Mr. Green ). Тока направо се откова и се обърна назад! Полудях и ги оревах, защото мра за обувките си, но така ги направиха, че направо бяха по-стабилни от преди и ги носих толкова много, че приятелката ми ми каза малко преди да се разделя с тях, че вече ги нося неприлично дълго време тези боти Joy Успех ти пожелавам, по нашите ненормални закони това е процедурата. Навсякъде другаде по света биха държали на реномето на фирмата си и биха ти ги сменили на мига, а и подарък ще ти направят, но у нас...
Виж целия пост
# 55
Браво, браво! smile3501

Точно така! Дано с 5000лв. да ги глобят!

Доста места мога да ти препоръчам да пообиколиш и да ги затворят! Mr. Green

Само да ви кажа, че безплатни номера 0 800 -700-900 и т.н.от мобилен немогат да бъдат избирани
! Tired
Аз от Вивателски номер звънях ха съппорта на БТК АДСЛ, който е 0700.
Виж целия пост
# 56
Само така,много мразя наглите продавачи.
Виж целия пост
# 57
Само да ви кажа, че безплатни номера 0 800 -700-900 и т.н.от мобилен немогат да бъдат избирани
! Tired
Аз от Вивателски номер звънях ха съппорта на БТК АДСЛ, който е 0700.

Това не са безплатни номера - на комисията и на БТК, а са на цената на един градски разговор, така че няма проблем да се набират от GSM.
Виж целия пост
# 58
Единственото , което трябваше да направят продавачките бе да се консултират с управител , който да им даде правомощия или да ми върнат парите или да ги приемат за ремонт .
Ако аз съм управител на този магазин щях да ги уволня - защото случая можеше да се разреши без жалби и глоби на место .
Известно време живях извън България , там при подобен случай управителя на магазина не само ми се извини , а и ме компенсира за неудобството .
Не говори глупости. Как да ти вземат обувките обратно като ти казваш че били фалшиви. Официалния вносител ти казал че не работят с този търговец. Ти какво очакваш от фалшиви стоки и от нелегални търговци. Каква гаранция, каква Франция търсиш от нелегален търговец. В случая ти сама си си виновна че не си внимавала и си се нахендрила на менте стока. Аз когато искам да си купя някаква маркова стока винаги проверявам на сайта на производителя дали търговеца от който искам да я купя е оторизиран да я внася и продава в България. Така е като гледате да минете тънко и евтино и хем да имате маркови обувки хем да струват 50 лв.
Виж целия пост
# 59
аз попълних запитването от сайта и те сами ми се обадиха на другият ден


Да!
На жалба, пусната през сайта им, реагират светкавично. Явно там не могат да се оправдават с Български пощи и тем подобни    Peace
Виж целия пост

Започнете да пишете...

Страница 1 от 1

Общи условия